Logo obchodu MALL.cz

MALL.cz

8033 hodnocení

74 % spokojených zákazníků

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

objednané zboží nedorazílo v uvedený termín ,při volaní na info linku nic neřešilo tam nic nevědí.psala jsem email odpověd také nic.Není zboží ani peníze to je smutné,že si to dovolí k zákazníkovi.

MALL.czZobrazit reakci obchodu MALL.cz
Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Doporučuji obchod, ale...

Maximálně komunikaci na pobočce

Dne 19.6. 2020 jsem dala na reklamaci kočárek kindekrafr 3v1 Gray july. A chodítko, za chodítko mě byli vráceny peníze, ale za kočárek stále nic psala jsem na mall Nikdo se mi neozval komunikace na bodu mrazu.

MALL.czZobrazit reakci obchodu MALL.cz
Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Řešení reklamace. Objednal jsem pračku, zaplatil a vyzvednul. Bohužel po 3 použití přestala pracovat jak má. Zdlouhavé dohledání jak řešit reklamaci, výsledkem SMS zavolej si servis výrobce. 2 týdny čekačka na technika. 2 týdny čekačka na vyjádření technika s tím že díl nesežene tak oprava výměnou. Další čekání na vyjádření Mall asi 15 emailu o ničem a výsledek zatím to bude řešit reklamační oddělení a jestli to přijedou vyměnit tak si vem celý den volno protože nejsou ochotni se přizpůsobit.

MALL.czZobrazit reakci obchodu MALL.cz
Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Hlavně dodávka zboží, přišlo mi snad 15 emailu a několik sms, že je zboží na cestě a očekávaný termín dodání druhý den...Coz nebyla pravda, blahove jsem čekala...Sami změní den dodání...Takze jsem vůbec nevěděla, kdy to teda přijde... V objednávce byl termín, který zásadně nebyl dodržen...není to solidní jednání...

MALL.czZobrazit reakci obchodu MALL.cz
Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Pozor na záruční podmínky, v případě, že kupujete na firmu poskytují pouze 12 měsíců. Už druhý přístroj v hodnotě skoro 20tis. nám nebyl opraven, vyměněný. Již zde nikdy nenakoupíme!

MALL.czZobrazit reakci obchodu MALL.cz
Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

nic, bohužel obrovské zklamání

přístup, zvláště v řešení oprávněné reklamace - již nikdy více

MALL.czZobrazit reakci obchodu MALL.cz
Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

nic katastrofa

jednání obchodu , nepravdivé informace o zboží/inzerována hlasitost zboží 65 dB na obale 65 dB ale na zboží již 93 Db/ , nedodání v termínu /obj. 2.7 dodáno 9.7 po x urgencích/zaplacené služby dod. do druhého dne/, nevrácení peněz za službu doručení

MALL.czZobrazit reakci obchodu MALL.cz
Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Doporučuji obchod, ale...

Na chválu je brzo. V tomto eshopu jsem kupoval několikrát a naštěstí vše v pořádku u posledních dvou nákupů. Ale vidím, že je to vyjímka podle recenzí. Bohužel mě tento eshop kdysi dost zklamal, takže jsem tam roky nekupoval, až nyní jsem se odhodlal to zkusit znovu, ale raději volím konkurenci

MALL.czZobrazit reakci obchodu MALL.cz
Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Způsob platby přes PayU

Zboží, které je prý skladem, jsem objednal 3. 7. a dosud nedorazilo 10.7. a dle infolinky dorazí asi v pondělí 13.7., takže 10 dní na doručení mi přijde celkem dlouhá doba. U malého rodinného e-shopu jsem objednal zboží 8. 7. a 10.7. mi bylo doručeno. Krom toho mi 9.7. přišla SMS, že se nestihne ten den zboží expedovat a přesně minutu poté mi přišla SMS, že je zboží právě expedováno. Pokud tedy bylo zboží expedováno 9.7. znamená to, že jej e-shop předal dopravci až 3. pracovní den. Proč by to takto bylo, kdyby bylo zboží skladem? Elektronické sledování zásilky ukazuje něco jiného než zjistím na infolince. Nakupuji zde po druhé a stalo se mi i před tím to stejné. Myslím, že kdyby mall nešaškoval se svojí televizí, ale radši se zaměřil na rychlost doručení, bylo by to lepší. Info pro zákazníky: Pokud pro Vás čas nehraje žádnou roli, tak zde objednávejte. Pokud si ale času vážíte a nechcete čekat 14 dní na zboží, které je skladem, tak hledejte jinde. Konkurence je velká a tenhle přístup je v dnešní době poněkud zvláštní.

MALL.czZobrazit reakci obchodu MALL.cz
Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Nechal jsem si zbozi poslat na pobocku ve Zborovske v Praze ... poprve vstupuji do prodejny uvnitr ctyri zamestnanci ... totalni arogance a neochota vysvetlit fungovaní automatu pro vyzvednuti objednavky...odpoved s kyselym tonem v hlase tipu “pane na to prijdete sam “ nejsem zvědavý ... ne že bych na to nakonec nepřišel ale přeci jen příjemná obsluha a ochota k zakaznikovi dělá 50% uspěchu jakehokoliv obchodu... za mě zboží v pořadku ale přiště budu nakupovat u konkurence a prosím naučte milemu a vlidnemu jednání vášich zaměstnanců pokud nechcete přicházet o zákazníky děkuji

MALL.czZobrazit reakci obchodu MALL.cz
Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Objednávka zaplacena začátkem června a zboží do dnešního dne žádné nepřišlo. Komunikace nulová!!!

MALL.czZobrazit reakci obchodu MALL.cz
Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Poslán jinny výrobek, komunikace na reklamaci špatná jak po tel tak po meilu, po 14dnech ještě nejsou peníze zpět, obchod nedoporucuji

MALL.czZobrazit reakci obchodu MALL.cz
Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Zboží neodesláno. Paní na infolince mi položila telefon.

MALL.czZobrazit reakci obchodu MALL.cz
Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Promiňte ale nic.

Reklamace. Promiňte, ale když po druhé reklamaci vám přijde poškrábané sklo od fotoaparátu a servis před tím

MALL.czZobrazit reakci obchodu MALL.cz
Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

nic

vše

MALL.czZobrazit reakci obchodu MALL.cz
jiri prokespřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

dřív jsem chválila celkově Mall. vše bylo v pořádku.

placení za skoro každou položku zvlášť poštovné a dokonce i při vyzvednutí za každou zásilku 19kč. Dřív to nebylo, nechápu proč teď je to tak nastavené. dřív šlo všechno do jedné zásilky. Až to bude zase fungovat, dejte určitě reklamu, protože tímto jste si spoustu lidí odradily.

MALL.czZobrazit reakci obchodu MALL.cz
Lenka před 4 lety
Nedoporučuji obchod

Mall CZ nikdy více! Koupila jsem u nich mobil, zabalili ho jen do obálky, kterou ani pořádně nepřelepili a mobil samozřejmě někdo ukradl. Když jsem volala na zákaznický servis, začali hned o tom, že zásilku jsem si nepojistila, bylo mi tedy jasné, že se z toho budou chtít vyvlíknout. Při nákupu mě ani nenapadlo platit si pojištění, opravdu jsem nečekala, že nezvládnou ani pořádně zabalit mobil. Kdyby to dali do krabičky, nikdo by si to ukrást nedovolil. Vše jsem nafotila, z fotek bylo zjevné, že došlo k pochybení na jejich straně, protože zabalení zboží nebylo úměrné jeho ceně. Do týdne mi přišla odpověď, že řeší jen ztráty nebo poškození a že to mám reklamovat na poště. Takto se seriózní společnost opravdu nechová. Takže radím poohlédnout se někde jinde, ušetříte si peníze i nervy.

MALL.czZobrazit reakci obchodu MALL.cz
Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Zvykla jsem si na to, že ceny na Mallu jsou vždy vyšší než jinde, ale líbilo se mi, že je vše na jednom místě a můžu udělat jednu objednávku. Bohužel při objednávce přes 1000Kč není poštovné zdarma, ale dokonce se musí zaplatit za každou položku poštovné zvlášť!!! To mi přijde opravdu šílené. Proto zboží ani neobjednávám a raději objednám jednotlivě u prodejců.

MALL.czZobrazit reakci obchodu MALL.cz
Nadakucepřed 4 lety
Doporučuji obchod, ale...

Rychlost doručení

Pokud nakupuji na Mall.cz tak bych očekávala, že mi zboží bude doručeno také od Mall a za jedno poštovné. Ne že mi objednávku rozdělí na 3 a za každou zaplatím poštovné zvlášť, protože je od jiného prodejce a pošle mi jí právě ten prodejce a ne Mall. Proto jsem nakonec na Mall objednala jen to, co jinde neměli a zbytek přímo od daného prodejce a ještě jsem ušetřila. Mall se stal vlastně pouze prostředníkem a samozřejmě si na daném zboží něco přihodí. Např. zboží za 60 Kč je přímo u prodejce za 40 Kč.

MALL.czZobrazit reakci obchodu MALL.cz
Dušanpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

nic

Jak probíhá reklamace v případě nefungující části filtrace u bazénu. ....Po mnoha telefonních hovorech s vašimi pracovníky, které máte nahrané, jsme se konečně dopátrali na spojení na pracovníka reklamací. Po telefonickém hovoru s pracovníkem reklamací a následně i e-mailové zprávě jsem poslal žádané fotografie a rovněž reklamační list a čekal příjezd slíbeného technika. Všem vašim pracovníkům jsem sdělil, že v bazénu mám od 11. 5. 2020 11 m3 vody... Když mi bylo po dalších 9 dnech sděleno, že slibovaný technik nepřijede, odvezl jsem 26. 5. 2020 filtraci do servisu v Modřanské ulici. Dne 12. 6. 2020, tedy více než měsíc po ohlášení závady, mi byla přivezena filtrace zpět neopravená, nevyměněná, s protokolem, který sděluje, že závada se neprojevila. Při rozbalení vrácené filtrace jsem zjistil, že víko filtrace je prasklé a k této prasklině zřejmě došlo manipulací při posouzení závady vašimi pracovníky (Prologis Park Jirny). Pokud bych vám poslal víko prasklé, jistě byste se reklamací nezabývali a bylo by to uvedeno v protokolu. Mám svědky, kteří mohou potvrdit, že před doručením zboží do vašeho servisu víko prasklé nebylo, zatímco při jeho převezení zpět a rozbalení baly prasklina zjištěna pouhým okem. Při rozbalování zásilky zde byli jako svědci naši sousedé. Po opětovném telefonátu s vaším pracovníkem reklamací, který mi sdělil naprosto neakceptovatelnou informaci, že na další reklamaci budu muset zaplatit soudního znalce mi opravdu došla trpělivost. Vzhledem k tomu, že já jsem poslal k reklamaci víko nepoškozené, pouze nedoléhající k filtraci. Co s 11m3 vody v létě bez filtrace? Nikoho nezajímá.

MALL.czZobrazit reakci obchodu MALL.cz

Platba

Online platby (PaySec, Raiffeisen banka)Platba kartou (Euro Card, Maestro, Master Card, VISA, VISA Electron)Splátkový prodej (Hello bank)Bankovní převodHotověDobírka

Doprava

Česká poštaGebrüder WeissGeisPPLToptransVlastní přepravaWE|DO Home

Výdejní místa

Vlastní místaČeská pošta (na poštu)WE|DO Point

Kontaktní údaje

Kategorie