Datum dodání a v konečné fázi přijde jiný výrobek.
MALL.cz
74 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Rychlost doručení
Měla jsem pár otázek k výrobku. Bohužel mě zatím nikdo neodpověděl, tak jsem napsala přímo výrobci a odpověď prakticky hned.
vůbec nic
Zklamán jsem byl ve všem.Objednal jsem si mini ledničku,zaplatil navíc i to abych dostal zboží v určitý den,musel jsem si vzít dovolenou.Od rána nic, žádná sms,že mi bude zboží doručováno, žádný email.Zůstal jsem v klidu,ale okolo 15 h jsem volal na číslo dopravce co se děje a nebyl schopen se dovolat.Vždy jsem slyšel , že hovor bude nahráván a pak že všichni operátoři jsou zaneprázdnění ať zavolám později.Když hledáte číslo na obchod Mall.cz nejde to,vše mají tak udělané, že se na ně nedovoláte.Takže ten den , kdy jsem zboží čekal jsem ho nedostal.Večer jsem sedl se synem a napsal email jak na obchod Mall.cz, tak na dopravní firmu.Druhý den ráno jsem dostal sms,že se mi lednička veze.Když jsem se chtěl dovolat na číslo řidiče, že už ledničku nechci, a že ji ani nemohu převzít ,telefon mi nevzal a to jsem mu volal 3 x . Ozval se mi až když stál před barákem a pak se ještě zlobil.Zkrátka docela šok, jak od přepravní firmy,tak hlavně od obchodu Mall.cz.Nakupuji přes internet v 99 % , ale ještě nikdy jsem neměl takové problémy.Takže hrůza a komunikace abslutně žádná.Už nikdy obchod Mall.cz Matouš M.
Super, objednali jsme zboží večer a na druhý den jsme měli doma, super pánové vynesli až nahoru, bez problémů, komunikace super.
Niv
Reklamace silena, zbozi odvezl servis, pote dal list že zbozi nelze opravit a mam se spojit s mallem, ovsem toto sileny od 14.8 jim odesílám list o neopravitelnosti, dnes opet email ze jim nic nedoslo přitom to mam v odeslanych uz petkrat. Tak cekam dal hruza dva mesice bez pracky.
Velký výběr zboží
Doručení. Při objednání bylo napsáno, že zboží dorazí do 7 pracovních dnů. Ve skutečnosti dorazilo po 42 dnech.
Není co chválit. Snad jen novou zkušenost, že nákup přes MALL.CZ., "již nikdy vice neuskutečňovat".
Špatné zboží. Zakoupený výrobek byl nabízen, jako kompletní zboží se zárukou a návodem. Omyl, u výrobku část nesouhlasila s rozměry, tudíž výrobek nešel sestavit. Také chyběl návod. Dle stavu krabice, se jednalo zřejmě o putovní zboží, které lidé již vrátili před námi a MALL. CZ se již po několikáté snažil výrobek prodat jinému zákazníkovi. Obratem jsem odstoupila od kupní smlouvy. Podle zákona mají na vyřízení čtrnáct dnů. Následovalo několikero urgentních emailů a telefonátů z mé strany. Kdy si pro dva nadměrné balíky domluví svoz. Ano, dle zákona je povinen prodávající u nadměrných zásilek sjednat zpětný svoz od zákazníka, který odstupuje od kupní smlouvy. Nakonec po čtrnácti dnech od odstoupení kupní smlouvy se MALL.CZ uráčil objednat svoz (prý udělají výjimku, "haha"). Po týdnu od svozu mi peníze stále nebyly vráceny. Ráno jsem opět urgovala po emailu MALL.CZ , kde jsou mé peníze za vrácené zboží. A světe div se, peníze ještě ten den dorazily na můj účet. Takže lidi, pokud si chcete ušetřit čas, nervy a papírování, nakupujte jen u prověřených obchodníků. MALL. CZ posílá špatné a nekolikrát přeposíláné zboží, nedodržuje termíny dané zákonem.
Nic
Objednala jsem dětskou kuchyňku pro dcerky. doba dodání bylo 7 pracovních dnů, což je docela dlouho ale to bych ještě překousla ale v den kdy mi kuchyňka měla přijít mi nakonec volali z pošty, že bohužel zboží nemůžou doručit protože došlo ke spletení kódu. tak že zboží musí odeslat zpět do Prahy. když jsem volala na Mall centrum tak mi paní říkala, že do 12:00 mi dají vědět co bude dál, samozřejmě se mi nikdo neozval tak jsem odpoledne volala znovu do Mall centra a tam mi zase jiný pán řekl, že objednávku prověří a dají vědět. nikdo se neozval. Naprosto nedoporučuji, takové jednání jsem ještě nezažila. dcerky se moc těšily na novou kuchyňku a nakonec se dočkáme takového přístupu. nikdy víc!!!!!
Nezkutečná arogance, práva ruka neví co dělá levá, momentálně nemám ani peníze ani zboží. Rozhodně nedoporučuji.
Sortiment
Zakoupil jsem zboží a zaplatil si rychlejší doručení a nic jedna zásilka ani druhý den nedorazila a ta druhá co měla dorazit dnes taky ne tak na co si platím rychlejší doručení když to stejně nikoho nezajímá ? Nevím dříve bylo vše v pohodě ale poslední dobou jsem spíše více zklamán a ani se nikdo neobtěžuje aby mne kontaktoval že nic nedorazí. Mall si asi myslí že budu čekat doma zavřený několik dnů
Nic
Zbozi, jednani nasledna reklamace
Nic
Objednan balicek, bohuzel za normalni postovny kdy balik prijde do 3 dnu tak aby tak balik prisel si mall bere vic s rika tomu expres. Po telefonatu kde je clovek prosi jestli by to mohli poslat mi bylo sdeleno ze to ani neni zabalene at spise pocitam s poslednim terminem, tak byl balicek zrusen a pul hodiny na to mi byla poslana zprava ze byl balik predan dopravci. Dopravce samozrejme nic nema, uz je to 5 dni po zruseni a ani se neuracili vratit penize, kdyz sem poslala mail tak se ani neuracili do ted odpovedet, jen lzou. Takze se ptam touto cestou kde jsou penize za zruseny balicek. A otrepana okopirovana fraze abych se ozvala na mail si nechte, psala sem maily i volala uz dost dlouho nikdo nebyl schopny odpovedet.
komunikace a termín dodání ,objednano před měsícem a když jsem tam psala kde je problém tak se nikdo neuračil ani odepsat či dát aspoň vědět co je s mnou objednávkou.Nakonec jsem tam musela volat abych se něco vůbec dozvěděla
Rychlost dodání, bohužel byl dodán jiný výrobek.
Jednání při telefonickém řešení reklamace, kdy mi bylo řečeno, že mi nejsou schopni zaručit dodání správného výrobku i(i přes skutečnost, že výrobek je stále inzerován na MALL e-shopu). Bylo mi doporučeno výrobek vrátit. a objednat si jej na prodejnu MALL. I přesto, že jsem záměnu zboží nezavinil musím hradit poštovné při vrácení neobjednaného zboží v částce 102 Kč.
snad jen zabalení zboží jinak nic
nečinnost , neochota řešení věcí v reklamaci
Nic
Zboží které nabízejí není na skladě. Částku uhradite a ve finále vám pošlou e-mail, že pro neúhradu zásilku stornovali a nebo máte poslat výpis z účtu, že k zaplacení došlo. Člověk čeká X dní, sleduje zásilku a nic. Stalo se mi to ve dvou případech dvakrát a opravdu už s Moll. cz nechci mít nic do činění. Buď čekám na zboží neskutečně dlouho a raději stornuji sama a nebo stornují oni a pak musím objednávat znova a případně čekat opět x týdnů jestli něco dorazi. Hrůza.
nedoporučuji
Několikrát se stalo že mají zboží skladem a pak vám za 14 dní prodlouží znovu dodací lhůtu. Člověk čeká na balík, schválně si to objedná a zaplatí předem aby to bylo do 2-3 dnů doma, jak uvádí a ono nic. Nenapíší ani mail, musíte se sami podívat kdy to vlastně dojde, nebo jestli vůbec zboží dojde
Už mám celého Mallu plné zuby. Před třemi lety jsme si na jméno mojí maminky zakoupily sušičku od AEG, během dvouleté záruky sušička v pořádku, v březnu 2019 nám Mall zaslal mail, jestli si nechceme zakoupit prodlouženou záruku. Učinily jsme tam a v červnu 18.6.2019 první problém. Zavolala jsem na linku, za tři týdny přijel technik, nikdo mi neřekl, že budu muset vyplácet peníze na místě a že mi to potom Mall vrátí. Sám mi řekl, že si mám zavolat na Mall, aby mi to proplatili. Volala jsem tam, ti mi řekli, že si musím zavolat na jejich pojišťovnu Paribas, tam mi řekli, že musím záruku uplatnit přímo u prodejce, na Mallu se divili, že mi to neproplatili. Každopádně peníze jsme dostali. V říjnu toho samého roku druhý problém, ten samý, jen ve větším měřítku, znovu jsem sepsala pojistnou událost a tentokrát se mi nikdo neozval DVA MĚSÍCE. Když jsem volala na Mall, operátorka mi řekla, že tři měsíce je standartní čekací doba a měsíc se opět nikdo neozval. Den před Vánoci nám přišel mail, jestli jsme s Mallem spokojeni, jak se to vyřešilo. Každopádně po dlouhém naštvaném mailu Mall technika poslal, sušičku opravil. Do června tohoto roku všechno v pohodě a 19.6.2020 opět problém, tentokrát trochu jiného rázu, chyba E91. Znovu jsme sepsali pojistnou událost a asi po týdnu či dvou nám byl poslán mail z RG Consulting, že nám ukončují pojistnou událost, vyplatí nám zbytek peněz, aby se vešli do limitu na zákazníka a tím to hasne. Už skoro šest týdnů řeším posr*** komunikaci s Mallem, který tvrdí, že to musím vyřešit s RG Consulting a RG Consulting, kteří musí zatlačit na Mall, aby je spojilo s technikama. Volám jak kráva každý týden na infolinku, abych se dozvěděla, jak to teda probíhá. Dnes jsem tam volala znova, slečna mi řekla, že to probere s vedoucí a ještě dnes se mi ozve. No, řekněme, že za půl hodiny bude další den, takže se toho už nedočkám. Jsem naštvaná na Mall, na jejich chybnou komunikaci a absolutní ignoranství z jejich strany a jejich oddělení. Nebaví mě to. Nevím, jestli mají takovýhle systém jen proto, aby unavili zákazníka, aby se na to jednoduše vykašlal, produkt vyhodil do koše a koupil si to znovu. Už nevím, jak jinak tuhle situaci mám řešit, takže budu psát tyhle recenze všude, dokud to nevyřeší a dokud jím sama tímhle nezavařím.
Nakoupili jsme zde už spoustu věcí. První reklamace ale dopadla nezájmem o řešení situace. Odvolávají se na svůj servis, který mám prý kontaktovat. Já si ale koupila zboží u společnosti Mall. Po stížnosti na dTestu nebyli schopni reagovat ani po 6 týdnech. Elektroniku, ani jiné hodnotné zboží bych zde už nikdy nekupovala !
Bohužel nic