Všechno!! Zboží po zaplacení, bylo spárováno po týdnu, nebylo odesláno včas, vlastně vubec, dones ho nemám. Každý den jsme několikrát denně volala a psala, že v pondělí 20. 7. odjíždíme na dovolenou a s sebou potřebujeme zásilku mít. PO urgenci několikanásobné, se nic neděje. Komunikace katastrofální, reklamační oddělení píše nesmysly, odpovídá na jiné dotazy, záměrně, operátoři komunikují obecně, jeden sdělí,že objednávka byla odeslána, druhý, že nebyla. NEDOPORČUJI!!! Tato zkušenost stačila. Už NIKDY více...
MALL.cz
74 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
nic mě nenapadá
Způsob komunikace a průběh reklamace. Po 14 dnech komunikace, kdy se snažím o reklamaci indukční desky jsme se nedostali ani do fáze, kdy byste výrobek byli schopni převzít k posouzení. Komunikace emailem, kdy garantujete odpověď do 3 dnů, což jste doposud ani jednou nesplnili vidím jako nešťastnou. Paní Homolová, která se mnou reklamaci komunikuje nemá telefonní linku a na její odpověď čekám přes týden. Po konzultaci a pokusu o reklamaci přes telefonní linku bohužel operátorky nejsou schopny v systému dohledat původní fakturu, ani její číslo, ani číslo objednávky. Tuto zkušenost rozhodně nedoporučuji. Míra času, kterou jsem věnoval reklamaci, která se v podstatě ještě ani neuskutečnila a míra frustrace, která z ní pramení za to v žádném případě nestojí. Ladislav Kazda
objednané zboží nedorazílo v uvedený termín ,při volaní na info linku nic neřešilo tam nic nevědí.psala jsem email odpověd také nic.Není zboží ani peníze to je smutné,že si to dovolí k zákazníkovi.
Maximálně komunikaci na pobočce
Dne 19.6. 2020 jsem dala na reklamaci kočárek kindekrafr 3v1 Gray july. A chodítko, za chodítko mě byli vráceny peníze, ale za kočárek stále nic psala jsem na mall Nikdo se mi neozval komunikace na bodu mrazu.
Řešení reklamace. Objednal jsem pračku, zaplatil a vyzvednul. Bohužel po 3 použití přestala pracovat jak má. Zdlouhavé dohledání jak řešit reklamaci, výsledkem SMS zavolej si servis výrobce. 2 týdny čekačka na technika. 2 týdny čekačka na vyjádření technika s tím že díl nesežene tak oprava výměnou. Další čekání na vyjádření Mall asi 15 emailu o ničem a výsledek zatím to bude řešit reklamační oddělení a jestli to přijedou vyměnit tak si vem celý den volno protože nejsou ochotni se přizpůsobit.
Hlavně dodávka zboží, přišlo mi snad 15 emailu a několik sms, že je zboží na cestě a očekávaný termín dodání druhý den...Coz nebyla pravda, blahove jsem čekala...Sami změní den dodání...Takze jsem vůbec nevěděla, kdy to teda přijde... V objednávce byl termín, který zásadně nebyl dodržen...není to solidní jednání...
Pozor na záruční podmínky, v případě, že kupujete na firmu poskytují pouze 12 měsíců. Už druhý přístroj v hodnotě skoro 20tis. nám nebyl opraven, vyměněný. Již zde nikdy nenakoupíme!
nic, bohužel obrovské zklamání
přístup, zvláště v řešení oprávněné reklamace - již nikdy více
nic katastrofa
jednání obchodu , nepravdivé informace o zboží/inzerována hlasitost zboží 65 dB na obale 65 dB ale na zboží již 93 Db/ , nedodání v termínu /obj. 2.7 dodáno 9.7 po x urgencích/zaplacené služby dod. do druhého dne/, nevrácení peněz za službu doručení
Na chválu je brzo. V tomto eshopu jsem kupoval několikrát a naštěstí vše v pořádku u posledních dvou nákupů. Ale vidím, že je to vyjímka podle recenzí. Bohužel mě tento eshop kdysi dost zklamal, takže jsem tam roky nekupoval, až nyní jsem se odhodlal to zkusit znovu, ale raději volím konkurenci
Způsob platby přes PayU
Zboží, které je prý skladem, jsem objednal 3. 7. a dosud nedorazilo 10.7. a dle infolinky dorazí asi v pondělí 13.7., takže 10 dní na doručení mi přijde celkem dlouhá doba. U malého rodinného e-shopu jsem objednal zboží 8. 7. a 10.7. mi bylo doručeno. Krom toho mi 9.7. přišla SMS, že se nestihne ten den zboží expedovat a přesně minutu poté mi přišla SMS, že je zboží právě expedováno. Pokud tedy bylo zboží expedováno 9.7. znamená to, že jej e-shop předal dopravci až 3. pracovní den. Proč by to takto bylo, kdyby bylo zboží skladem? Elektronické sledování zásilky ukazuje něco jiného než zjistím na infolince. Nakupuji zde po druhé a stalo se mi i před tím to stejné. Myslím, že kdyby mall nešaškoval se svojí televizí, ale radši se zaměřil na rychlost doručení, bylo by to lepší. Info pro zákazníky: Pokud pro Vás čas nehraje žádnou roli, tak zde objednávejte. Pokud si ale času vážíte a nechcete čekat 14 dní na zboží, které je skladem, tak hledejte jinde. Konkurence je velká a tenhle přístup je v dnešní době poněkud zvláštní.
Nechal jsem si zbozi poslat na pobocku ve Zborovske v Praze ... poprve vstupuji do prodejny uvnitr ctyri zamestnanci ... totalni arogance a neochota vysvetlit fungovaní automatu pro vyzvednuti objednavky...odpoved s kyselym tonem v hlase tipu “pane na to prijdete sam “ nejsem zvědavý ... ne že bych na to nakonec nepřišel ale přeci jen příjemná obsluha a ochota k zakaznikovi dělá 50% uspěchu jakehokoliv obchodu... za mě zboží v pořadku ale přiště budu nakupovat u konkurence a prosím naučte milemu a vlidnemu jednání vášich zaměstnanců pokud nechcete přicházet o zákazníky děkuji
Objednávka zaplacena začátkem června a zboží do dnešního dne žádné nepřišlo. Komunikace nulová!!!
Poslán jinny výrobek, komunikace na reklamaci špatná jak po tel tak po meilu, po 14dnech ještě nejsou peníze zpět, obchod nedoporucuji
Nic
Zboží neodesláno. Paní na infolince mi položila telefon.
Promiňte ale nic.
Reklamace. Promiňte, ale když po druhé reklamaci vám přijde poškrábané sklo od fotoaparátu a servis před tím
nic
vše
dřív jsem chválila celkově Mall. vše bylo v pořádku.
placení za skoro každou položku zvlášť poštovné a dokonce i při vyzvednutí za každou zásilku 19kč. Dřív to nebylo, nechápu proč teď je to tak nastavené. dřív šlo všechno do jedné zásilky. Až to bude zase fungovat, dejte určitě reklamu, protože tímto jste si spoustu lidí odradily.
Mall CZ nikdy více! Koupila jsem u nich mobil, zabalili ho jen do obálky, kterou ani pořádně nepřelepili a mobil samozřejmě někdo ukradl. Když jsem volala na zákaznický servis, začali hned o tom, že zásilku jsem si nepojistila, bylo mi tedy jasné, že se z toho budou chtít vyvlíknout. Při nákupu mě ani nenapadlo platit si pojištění, opravdu jsem nečekala, že nezvládnou ani pořádně zabalit mobil. Kdyby to dali do krabičky, nikdo by si to ukrást nedovolil. Vše jsem nafotila, z fotek bylo zjevné, že došlo k pochybení na jejich straně, protože zabalení zboží nebylo úměrné jeho ceně. Do týdne mi přišla odpověď, že řeší jen ztráty nebo poškození a že to mám reklamovat na poště. Takto se seriózní společnost opravdu nechová. Takže radím poohlédnout se někde jinde, ušetříte si peníze i nervy.
Zvykla jsem si na to, že ceny na Mallu jsou vždy vyšší než jinde, ale líbilo se mi, že je vše na jednom místě a můžu udělat jednu objednávku. Bohužel při objednávce přes 1000Kč není poštovné zdarma, ale dokonce se musí zaplatit za každou položku poštovné zvlášť!!! To mi přijde opravdu šílené. Proto zboží ani neobjednávám a raději objednám jednotlivě u prodejců.
Vubec NIC!!!