Logo obchodu MALL.cz

MALL.cz

8 055 hodnocení

74 % spokojených zákazníků

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Nadakucepřed 4 lety
Doporučuji obchod, ale...

Rychlost doručení

Pokud nakupuji na Mall.cz tak bych očekávala, že mi zboží bude doručeno také od Mall a za jedno poštovné. Ne že mi objednávku rozdělí na 3 a za každou zaplatím poštovné zvlášť, protože je od jiného prodejce a pošle mi jí právě ten prodejce a ne Mall. Proto jsem nakonec na Mall objednala jen to, co jinde neměli a zbytek přímo od daného prodejce a ještě jsem ušetřila. Mall se stal vlastně pouze prostředníkem a samozřejmě si na daném zboží něco přihodí. Např. zboží za 60 Kč je přímo u prodejce za 40 Kč.

MALL.czZobrazit reakci obchodu MALL.cz
Dušanpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

nic

Jak probíhá reklamace v případě nefungující části filtrace u bazénu. ....Po mnoha telefonních hovorech s vašimi pracovníky, které máte nahrané, jsme se konečně dopátrali na spojení na pracovníka reklamací. Po telefonickém hovoru s pracovníkem reklamací a následně i e-mailové zprávě jsem poslal žádané fotografie a rovněž reklamační list a čekal příjezd slíbeného technika. Všem vašim pracovníkům jsem sdělil, že v bazénu mám od 11. 5. 2020 11 m3 vody... Když mi bylo po dalších 9 dnech sděleno, že slibovaný technik nepřijede, odvezl jsem 26. 5. 2020 filtraci do servisu v Modřanské ulici. Dne 12. 6. 2020, tedy více než měsíc po ohlášení závady, mi byla přivezena filtrace zpět neopravená, nevyměněná, s protokolem, který sděluje, že závada se neprojevila. Při rozbalení vrácené filtrace jsem zjistil, že víko filtrace je prasklé a k této prasklině zřejmě došlo manipulací při posouzení závady vašimi pracovníky (Prologis Park Jirny). Pokud bych vám poslal víko prasklé, jistě byste se reklamací nezabývali a bylo by to uvedeno v protokolu. Mám svědky, kteří mohou potvrdit, že před doručením zboží do vašeho servisu víko prasklé nebylo, zatímco při jeho převezení zpět a rozbalení baly prasklina zjištěna pouhým okem. Při rozbalování zásilky zde byli jako svědci naši sousedé. Po opětovném telefonátu s vaším pracovníkem reklamací, který mi sdělil naprosto neakceptovatelnou informaci, že na další reklamaci budu muset zaplatit soudního znalce mi opravdu došla trpělivost. Vzhledem k tomu, že já jsem poslal k reklamaci víko nepoškozené, pouze nedoléhající k filtraci. Co s 11m3 vody v létě bez filtrace? Nikoho nezajímá.

MALL.czZobrazit reakci obchodu MALL.cz
Lucyspapřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Jen to zboží samotné

Všechno ostatní a to opakovaně, jak rychlost, resp. pomalost dodávky, někdy dokonce dodávka vůbec nedorazila, a následně reakce Mallu, který naprosto arogantně neudělal nikdy nic pro nápravu a většinou jsem se nedočkala vůbec žádné odpovědi. Dneškem pohár mé trpělivosti přetekl a objednávám od jinud

MALL.czZobrazit reakci obchodu MALL.cz
Pepca Liskapřed 4 lety
Doporučuji obchod, ale...

Lžive informace ohledně dodání zboží do druhého dne a samozrejme vyhodnou cenu zboží!

Asi vsechno...slo o darek, ktery jsem obj. v předstihu a samozrejme ho dopravce uz 3den vozi po Evrope! Dnes mi bylo doporuceno, abych si to same zbozi obj.znovu!...To asi vhytnu zrovna dopravce, co si s balickem udela mensi okruh a mozna mi ho doruci driv, nez ten prvni dopravce! Jinak hruza...lez na strankach jako prase...jak bude zbozi hned u Vas...platba za 14.dni...kdo chce...pritom po prihlaseni 50mejlu, ze to nejde! Proste masakr! Uz nikdy vice!

MALL.czZobrazit reakci obchodu MALL.cz
Ilona Cimrmanovápřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Už po druhé nedoručili zboží včas, přesto že jsem platila expres dopravu. Navíc pokud chcete řešit problém či reklamaci, čeká vás složité, zdlouhavé proklikávání automatem, operátor v nedohlednu.... mall už nikdy více

MALL.czZobrazit reakci obchodu MALL.cz
Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

NIC

POZOR! Prodavaji repasovane výrobky Apple za nove!! Zakoupila jsem u nich jako darek novy IPAD. Bohuzel jiz mimo zaruku prestal radne fungovat, byl predan do servisu na opravu, kde bylo zjisteno, ze vyrobek nebyl kupovany novy, ale REPASOVANY. Kontaktovala jsem Mall, ktery od toho dava ruce pryc s tim, ze je po zaruce..... Velka zkusenost. Zde nikdy vice.

MALL.czZobrazit reakci obchodu MALL.cz
Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Zákaznický servis naprosto, ale naprosto k ničemu. Reklamovala jsem nefunkční zboží. Po 30 dnech se nikdo neozval s vyjádřením. Sama jsem volala 3X,abych zjistila jak se veci maji a nahlasila, ze po zakonne lhute 30 dni, zboží zpět nechci a prosím a navrácení peněz. Bylo mi řečeno, že se mi ozve reklamační oddělení. Reklamační oddělení se ozvalo e-mailem po dalších několika dnech s tím, že reklamace nebyla uznána, zboží je v pořádku a bude mi vráceno. (několik dní po uplynutí lhůty) Tak volám znovu, že požaduji zpět peníze, ne vrácení produktu. Na info lince mi je řečeno, že mám e-mail ignorovat, že to byla chyba a peníze mi budou vráceny. Několik dní po-té mi přijde sms, že PPL bude doručovat balík od Mall kolem 12:00, cca v 11.30 opět reklamační oddělení mail, ať zásilku nepřebírám, pokud o zboží nemám zájem a že mi následně budou zaslány peníze na účet. Zásilky od PPL bývají ale týden uloženy na parcel shopu než se vrátí k odesílateli a proto volám do Mallu, že tedy další týden čekat nehodlám, že mi 1,5 měsíce připadá na vyřízení reklamace až dost! Je mi OPĚT řečeno, že se mi někdo ozve...toto se opakuje ještě 3x a NIKDO se světe div se neozve.Paní na infolince nic neví, za nic nemůže, kontakt na zodpovědnou osobu Vám nedá. STručně řečeno - BORDEL. Když si něco koupím, tak proto, že to potřebuji/chci používat. Zákonnou lhůtu reklamace respektuji, ale nerespektuji totální ignoraci k zákazníkovi a neschopnost řešit vlastní bordel. Ano věřím, že mi peníze vrátí,....ale asi až přijdu na řadu. To je nepřípustné. Buď "to" dělejte pořádně nebo vůbec.

MALL.czZobrazit reakci obchodu MALL.cz
Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

NIc

Chtěla jsem koupit dárek, týden dopředu jsem ho objednala, zaplatila a chtěla dodat do mall boxu. Přišla sms, že zboží je v mall boxu, ale schránka byla prázdná. Hned jsem z místa volala na zákaznickou linku, kde mi slíbili, že ihned vše prověří a přijde mi zpráva do mailu. Přišla jen faktura za odebrané zboží, které nemám. Po týdnu stále nekomunikují, musím několikrát urgovat sama. Nemám peníze, ani dárek. Takhle se obchod nedělá.

MALL.czZobrazit reakci obchodu MALL.cz
Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

nic

Lež jedna za druhou.přišel mail,že i sms že zboží bylo předáno dopravci a bude doručeno dnes-3.6 a nic nedošlo,po telefonu operátor koktal,že jedno ze zboží co jsem si objednal-za 180,-Kč nepřišlo,přitom týden před touto zprávou mi řekli,že zboží za 180,-Kč došlo,ale nepřišlo to za 19000,-Kč.Dnes mi operátor říkal,že není nic,ale přitom v mailu a sms tvrdili,že předali přepravci a dnes bude doručeno.

MALL.czZobrazit reakci obchodu MALL.cz
Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Jsou to neseriozní obchodníci , odpoví vám za týden a ne za 2 dny, i to jen kvůli urgencím. Včera jsem vložil komentář, už je smazán ! Takto se chová slušný, seriozní obchod ?!

MALL.czZobrazit reakci obchodu MALL.cz
Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Dodali jste poškozené, špatně zabalené zboží a už 2 měsíce nás taháte za nos. Reklamace stále nevyřízená.

MALL.czZobrazit reakci obchodu MALL.cz
Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Před mésícem objednaná a zaplacená lednice v ceně 17.000Kč. Dodána lednice jiná v ceně 11.000Kč. Výměna za týden. Bohužel za vadnou lednici. Dodnes mně nikdo není schopen říci,kdy bude situace vyřešena. Nikdo nekomunikuje. Ještě že jsem si u vás neobjednal kardiostimulátor. Už nikdy víc!!!!!!

MALL.czZobrazit reakci obchodu MALL.cz
Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Doporučuji obchod, ale...

Výpis ze stavu objednávky: 26.5 - objednávka zpracována; 28.5. (09:36 hod) - zásilka připravena; právě probíhá - předání dopravci (PPL)... U zboží, které je skladem a bylo zaplaceno předem... no nevím. Jsem zvědav, jak dlouho to předání dopravci bude ještě trvat, když na to jeden den nestačí... (pracuji ve firmě, která také expeduje zboží zákazníkům, jak poštou, tak přepravními službami, a když si někdo objedná v úterý večer, do pátku ho má na 99,9 procent u sebe (ve většině případů do druhého dne od objednání)… Ještě určitě počkám, ale na dnešní dobu děs.

MALL.czZobrazit reakci obchodu MALL.cz
Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Rychlost dodání

Nulová komunikace, zadna odezva ani chut resit problem se spatnym zbozim

MALL.czZobrazit reakci obchodu MALL.cz
Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Rychlost dodání

Zahradní domek bez návodu. Nemožnost reklamace - neuvěřitelné, jak komplikovaná je komunikace. Odkaz na případně reklamace hobby@moll.cz nefunkční!!! Peklo na zemi. Pokud to jen trochu půjde, tak se tomuto obchodu vyhnu. Jako zásilková služba ok, jako obchod NE!!!

MALL.czZobrazit reakci obchodu MALL.cz
Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

NIC

Nedoporučuji.18 dní čekám na telefon.21.5 měl telefon být doručen.20.5 mi přišel email, že telefon přijde 28.5 a 27.5 bude předán dopravci.27.5 se objednávka nehnula.Psala jsem jim zprávu a kdybych nenapsala ani bych nevěděla, že se termín zase prodlužuje o týden.Stornovala jsem o ještě ten den jsem zakoupila u konkurence a již ho má kurýr u sebe a zítra bude doručovat.U mall jsou jen výmluvy proč něco nejde.

MALL.czZobrazit reakci obchodu MALL.cz
Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Dobrý den , dne 24.5 jsem si objednal balíček , který jsem rovnou zaplatil před bankovní převod .po 2 dnech stále na stránkách píšou ze jsem tento produkt nezaplatil a čekají na úhradu . Volal jsem na telefoní číslo MALL , a co mi jen řekli , že mám počkat další den , víc nic ten člověk na druhe straně telefonu nevěděl co říct .. Doufám ze do tech 5 dni se nezruší objednávka a tsky doufám ze se vrátí peníze . Jinak půjde stížnost

MALL.czZobrazit reakci obchodu MALL.cz
Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Tentokrát nic, velké zklamání

Zboží jsem zaplatila předem a ani po týdnu nedorazilo.A když jsem se podívala na stav objednávky, zajistila jsem,že je zrušena. Mall mi nedal vědět,takže nemám zboží ani peníze.

MALL.czZobrazit reakci obchodu MALL.cz
Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Velký výběr zboží.

Zboží jsem objednávala ve čtvrtek s tím, že jsem si připlatila za expresní doručení zásilky následující den. Ten den přišel email o vyřízení objednávky i o VYEXPEDOVÁNÍ zásilky. Následující den mi přišlo avízo od dopravce, že zásilku převzali. Přesto mi ale zásilka nedorazila. Po zkontaktování dopravce, který mi sdělil, že objednávka byla přijata pouze elektronicky, nikoli fyzicky, jsem byla odkázána přímo na mall.cz. Přestože mi byla nabídnuta kompenzace, která je pouze ve formě vrácení peněz za dopravu nebo jako poukaz na další nákup, nejsem spokojená s tím, že člověka informují o tom, že zásilka byla vyexpedována, přestože je fyzicky stále na skladě. Takže místo toho, aby mi zboží přišlo následující den (pátek), mi dorazí o 3 dny později - a to otázka, jestli vůbec... Člověk si připlatí za to, aby dostal zásilku v plánovaný den, udělá si čas, aby ji mohl převzít a ono nic. Pokud nejste schopni jako obchod dodržet zákazníkem připlacené služby, proč je tedy nabízíte?

MALL.czZobrazit reakci obchodu MALL.cz
Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Široká nabídka zboží.

Poslední dobou skoro všechno a bohužel to ma zhoršující se tendenci! - Skoro měsíční dodací lhůta na skladové zboží je v dnešní době neakceptovatelná. - Pokud si zaplatím expresní dodání na konkrétní den (i tak to byl týden od objednávky) a zboží dorazí o 4 dny později, asi je něco špatně. Nějaká kompenzace, či vrácení peněz za službu, kterou člověk nedostal se nekoná. Jediné co dostanete je sms "sorry jako, jsme to nestihli". - Mall prodává zboží od různých obchodníků pod jednou střechou, což je jistě hezká idea, bohužel ale nedobře realizovaná. Jako zákazníka mně vcelku nezajímá od jakého prodejce zboží pochází. Objednávám na Mallu a zde také platím. Tudíž očekávám, že Mall ponese zodpovědnost za dodání zboží. Proč by měl zákazník platit 5x poštovné, protože zboží pochází od 5-ti různých prodejců? - E-Shop je čím dál pomalejší.

MALL.czZobrazit reakci obchodu MALL.cz

Platba

Online platby (PaySec, Raiffeisen banka)Platba kartou (Euro Card, Maestro, Master Card, VISA, VISA Electron)Splátkový prodej (Hello bank)Bankovní převodHotověDobírka

Doprava

Česká poštaGebrüder WeissGeisPPLToptransVlastní přepravaOne Courier

Výdejní místa

Vlastní místaČeská pošta (na poštu)One Point

Kontaktní údaje