Zbozi nefungovalo, tak jsem jej vratila vyrobci. Zbozi ma vice, nez 14 dni zpet a dodnes mi neprisli penize zpet. Komunikace zadna, nikdo nereaguje. Uz nikdy vice..
MALL.cz
74 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Občas zajímavé akce
Objednávka 4.5., část přišla, druhá zatím ne. 15.5. email, že bylo předáno přepravci, dnes 21.5. ve sledovaní stavu stále předávají přepravci. To nepůsobí moc profesionálně. Příště si dvakrát rozmyslím a rozhodně nebudu platit předem. Objednávka 117956520
Rychlost dodání,pěkně zabalené proti poškození.
Připlatil jsem si 250Kč za výnos 75 kg vážící lednici do patra s tím,že bylo na stránkách mall,že přijedou 2 lidi.Bylo to z důvodu,protože jsem nebyl doma a nechtěl,aby se s tím tahala přítelkyně.Dopravce mi volá,že u mě bude za 30 minut,že mám zaplacený odnos do patra,ale že je sám,má astma a že mi to nechá za dveřmi.Děkuji,už nechci
Objednáno 4. května, s tím, že zboží bude doručeno 11. května. Po termínu doručení jsem jim volal a bylo mi oznámeno, že zboží dorazí nejpozději 19. května. Dnes je 21. května a stále nic!!! Objednávka 117957957
nic
Zakoupili jsme před rokem TV LG. Po přechodu na DVB TV2 nejdou programy, není to anténou, signálem,...ničím - všechno několikrát prověřeno technikem na antény a příjem. Problém je v TV. Reklamovat ale nelze - Mall nás odkázal na autorizovaný servis a ten zpět na Mall - dva měsíce psaní, prošení, vysvětlování - všechno marné. Chceme opravu doma - TV je veliká a nemáme možnost jí bezpečně doručit na prodejnu, podle velikosti úhlopříčky máme nárok na servis doma - prý to není jejich povinnost! a máme smůlu a nebo alespoň, aby si pro ni někdo přijel a odvezl si jí na opravu - taky smůla. Buď si TV hodím na záda a donesu, nebo nezájem. "Výborný přístup" a fakt "perfektní jednání" jak ze strany servisu, tak Mallu. Takže vyhozené peníze za nefunkční TV - 30 000 na necelý rok funkce - ROZHODNĚ NEDOPORUČUJI ani Mall, který prostě vzal peníze a víc ho nic nezajímá, ani TV LG - drahý krám, který nechtějí opravit. Obrovské zklamání z přístupu Mallu, který má ze zákona řešit reklamaci, ale hází odpovědnost na ostatní.
Služba z mall.cz je dobrá, ale zkontrolujte její příchod od partnerů. Na některé baterie už čekám 2 týdny. Napsal jsem e-mail na mall.cz a oni mi řekli, že se na to dívají. Neslyšel jsem od nich smysly. nevím, jestli někdy uvidím své peníze zpět. 117905724/2
Nic
Odmítnutí převzatí zboží do reklamace. Dne 15.05.2020 na MALL Shop - Praha 5 - Smíchov Zborovská 666/34 150 00 pokusil jsem se uplatnit reklamaci na mobilní telefon . Tam mi odmítly prevzit mobil kvůli tomu že nemam s sebou příslušenství. Na infolince mi řekli, že musim všechno prinist jinak to nejde reklamovat. Byl porušen zákon. Prodejce není oprávněn jakkoli omezovat právo spotřebitele věc reklamovat a klást podmínky, které zákon nevyžaduje. Naprosto nedoporučuji!!!
Dobrý den, také se přidám se špatnou recenzí.... Zboží objednáno 1.5. 2020 a do dnešního dne to je 15.5.2020 zboží nedorazilo... Volala jsem tam už dvakrát, paní mě pak volala, že zboží bude hned odesláno, ale do dnešního dne se nic neděje... V pondělí volám a ruším objednávku číslo 117880094. Snad se dočkám peněz na zpatek.... Nedoporučuji tento obchod, dělají si z lidí blázny.... A teď ty nervy dostatat z nich peníze...
Vše...
Nic
Pokud nechcete jen ztrácet čas a nervy tak rozhodně Mall nedoporučuji. Při objednávání bylo uvedeno, že je zboží skladem a dorazí do 2-6 pracovních dní. Čekám už třetí týden, psala jsem i email s dotazem jestli je vše v pořádku, jelikož zboží stále nepředali ani dopravci. Do teď bez odpovědi, i přesto, že na stránkách píšou, že odpovídají do 3 dní. Dnes jsem objednávku stornovala, bojím se jak dlouho budu čekat na vrácení peněz. Celá situace je mi nepříjemná, jelikož na balíček spěchám a tím, že nepřišel mi velmi zkomplikoval situaci. Děkuji za nic a příště přes Mall už rozhodně neobjednávam. Objednávka číslo 117783494.
Termín dodání zboží měl být 5.5, v pondělí 4.5 mě přišel pouze email, že termín byl změněn na 11.5 (kdybych nechodil každý den na email tak bych to ani nezjistil, cena sms není zase tak vysoká a nebo zavolání!) Dnes 11.5 jsem volal a bylo mi řečeno, že by zboží mělo dojít někdy v tomto tydnu, ale kdy přesně to neví, takže kdybych sám nezavolal tak se nikdo neobtěžoval mě kontaktovat, že zboží znovu nedojde, tohle je naposledy co jsem přes vás něco objednal !!! číslo objednávky je 117682737 takže se začněte hýbat!!! A to jsem měl ještě připlacenou dražší přepravu s vybraným termínem a časem, takže tyto peníze chci vrátit!!!
Nic
Doposud jsem nedostal zboži, které jsem měl jako dárek. Chápuu, že problém může nastat. Co ale nechápu, ze mne neinformujete a nereagujete na moje výzvy. Někdy stači jen vědět a můžu si to objednat jinde, když to nutně potřebuji jako dárek. Toto nepochopim tento přistup tak velké společnosti. Objednával jsem s dostatecným predstihem..2067083 je čislo objednavky co po kazdém pozadujete pri stížnosti - aby jste mohli ověřit ja uvádíte. Co ale z toho když kazite zazitky lidem pri narozeninach. Od Vas jiz nikdy vice a věřte, že takto budu info i předavat dále a znovu podotýkám že vše jen pro to že si kazite jmeno tim ze nekomunikujete ne tim, ze něco nemate nebo mate problem s dodanim.
Přístup firmy. Zakoupili jsme použitou plně funkční pračku.V realitě to vypadá tak že 30.4 nam pračku přivezli 1.5 jsme ji zapojili a začali prát jestli se to tak dá nazvat. Pračka napustila buben se 3x otočil a vytopilo nám to koupelnu. Volala jsem na reklamace. Měla jsem poslat mail. Tak jsem ho poslala a ještě odcházel mail i od nich z reklamaci jako urgentní. Do dnešního dne se nikdo neozval a to jsem posílala asi 5 mailu na různé adresy které mi dali. jelikož nikam než na jejich centrum se nedovolate. Aby jsem mohla pračku vyměnit tak jsem k tomu potřebovala papír že servisu, že je pračka neopravitelna. Sama jsem si ten servis od nich musela objednat. Na rozdíl od firmy servis na pračky funguje super. Přijel servisak a když se podíval do pračky tak se nestačil divit. Jako plně funkční mají to, že je buben jak síto. Nikdo s Vámi nekomunikuje od 1.5 když jsme posílali první reklamaci tak maily zatím nikdo neotevrel. Bylo mi od servisu normálně doporučeno aby jsem to dala na COI že tohle si firma vůbec nemůže dovolit. Je hezké, že kdyz budu mít papir ze servisu že je pračka neopravitelna tak mohu si ji vyměnit za jinou, ale ještě by někdo taky musel komunikovat. Takže aby jsem neprosvihla 14 denní lhůtu ve finále ji budu muset na svoje náklady poslat zpět. Doufám, že je firma spokojená, že nám prodala rozbitou pračku . Hra na mrtvého brouka je rozhodne super a škoda, že nejdou vložit fotky aby se i ostatní pobavili co mi prodali. S touto firmou jsem skončila a už si od nich nikdy nic neobjednam
nic
Absolutní nespokojenost. Nabízejí zboží, které vůbec nemají. Zboží jsem si vybral s tím, že si ho druhý den vyzvednu na pobočce. Po 14 dnech přišel email, že stále zboží není, přitom ho nabízeli jako skladovou položku. Po měsíci přijde email, kde se dozvím, že zboží vůbec nedoručí a že si mám zažádat o vrácení peněz. Něco neskutečného. Teď jsem zvědavý, jak dlouho budu čekat na vrácení peněz, protože přišel email zpět, že jsem v pořadí a musím čekat. Absolutně tuto firmu nedoporučuji!!!!
nic
Zboží přišlo v pořádku,ale nefungovalo.Již dva měsice zboží reklamuji,po prvé mi zboží bylo z reklamace vraceno,našli závadu,neopravili a vrátili,po druhé jsem poslala reklamaci 6,4 a včera mi pošta poslala sms,že zboží nikdo nepřebral,tak mi to posílají zpátky.Telefonická domluva katastrofální.Obchod opravdu nedoporučuji.
Nic
Špatná komunikace mezi operátory a finančním oddělením, kdy už 10 dní denně volám na zákaznickou linku ohledně ztracené objednávky a vrácení peněz se nemůžu dostat odpovědi kdy mi peníze pošlou zpět. Jediné co jsem se dozvěděl, že nemůžou přepojit na finanční oddělení a vrácení peněz maji v zákonné lhůtě 5 dní. Neodepíšou, že zaslané podklady na email jim nestačí a tak se musí znova a znova volat přičemž to pokaždé zvedne jiný operátor a řeší se to donekonečna od začátku. Takže platbu předem nedoporučuji, nebudou ani penize ani zboží.
18.04.2020 objednávka zpracována a předem zaplacena, prý 19.04.2020 připravena, od té doby se přepravuje na ČP, která o balíku nic neví. O té doby se každý den posouvá termín dodání až do dneška, kdy byla pro jistotu stornována z jejich strany bez jakéhokoli upozornění. Vřelé děkuji a už ne
Neuveritelne vcera jsem si objednal zbozi vylozene v mall.cz kvuli tomu ze za priplatek dorazi zbozi do druheho dne abych mohl predat darek k narozeninam a dnes nic neprislo a neprijde. Fakt uzasna spolehlivost radsi tu moznost ani nenabizejte za priplatek kdyz nejste schopni to dodrzet. A to ze mi vratite uctovany poplatek to je mi k nicemu kdyz jsem na Vas spolehal ze to dorucite. Uz nikdy vic mall.cz!!!!
Nic.
S nákupem u společnosti Mall jsem velmi hrubě nespokojena. Že mi přišlo zboží, které absolutně nefungovalo a bylo zralé tak na reklamaci, bych ještě společnosti Mall za vinu nedávala, od toho je zde možnost vrácení ve 14denní lhůtě. Ale tragický přístup zákaznického servisu mě od jakéhokoli dalšího nákupu zde odradil úplně. Zakaznický servis společnosti Mall je naprosto neflexibilni, když za 8dni od obdržení vraceneho zboží nikdo neumí zpracovat zakázku, informovat zákazníka (bez toho, aby se musel nervózně dotazovat) a vrátit peníze. Má vratka zboží se evidentně u nich na skladě ztratila (dodání na Mall potvrzeno Českou poštou) a společnost oddaluje vyřešení, že to vypadá, že už nemám ani zboží, a nebudu mít ani peníze.
Nic
Všechno
Zboží nedorazilo a píše mi to,ze číslo zásilky neexistuje ..ano volala jsem i na linku a když jsem se po takové době dovolala paní slíbila ze se ozve a nic ..
Rychlé dodání