Nic
MALL.cz
74 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Hezká propagace nefunkční služby .
komunikace a klam zákazníka. Nabízejí co nemohou splnit, 99% zboží u svých dodavatelů, kteří i nastavují způsob dopravy. Slevové poukazy nabízejí, ale nedají se z 99% uplatnit, neboť zboží je od dodavatelů. Když vypadne systém - nejsou schopni v 21.st. najít obyčejný způsob na výdej zboží - tužka papír podpis OP..atd… nejsou schopni v případě výpadku systému poslat info zákazníkovi aby pro zboží nejezdil dokud systém nebude funkční, nechají zákazník a jezdit zbytečně 30km. Když už zákazník dorazí do výdejny v Liberci, tak nejsou schopni po prosbě zákazníka mu informaci o tom, že systém naběhnul sdělit a nechají ho čekat zbytečně dalších 55 minut, i když se na tom v prodejně dohodnul. nespolehlivost, nezájem o zákazníka, jen vidina svého zisku. Vlastně jsou to překupníci, kteří se chvástají jak zboží mají a dodají téměř obratem do druhého dne, ale opak je pravdou. Zboží mají na skladě ale ne na jejich ale dodavatelů. V prodejně se nenamáhají ani omluvit a společnost Vám zašle poukaz na slevu 150Kč, kterou ale nejste schopni uplatnit, protože zboží, které chcete koupit není jejich ale zprostředkováno dodavatelem!!! Teď po sušičce jsem objednával pro vnučku postavičku Černý kocour. Info na stránkach 5ks na skladu, ale vlastně až ve Francii u dodavatele, dodáni od 17.4. kdy bylo objednáno někdy mezi 12-15.5. tak to je suoer, ne?. Když se dotazuji na danou postavičku, tak o ní nic neví, musí nejdřéíve zavolat dodavateli a pak teprve Vám jsou schopni poskytnou informace. tedy Společnost MallCZ nic nemá, nic neví, ale vše časem zajistí a objedná, pošle a vy to zaplatíte a oni si vezmou z toho příslušný poplatek. Dovolat se na společnost a mluvit s kompetentní osobou je také velmi složité a když už se dovoláte, tak vlastně Vám nic neřeknou konkrétního, protože operátorky nic neví, jenom všeobecné informace co všechno umí, dělají, zajistí tedy nic co zrovna potřebujete vědět!!! Tedy jsem s jednáním zklamán, klamavá ne zcela upřímná reklama a propagace svých možností. Zákazník je v pasti u nich a dodavatele a následně přepravce. Na kom a jak reklamovat případná poškození zboží si ani nedovedu představit, zákazník bude mezi mlýnským kamenem MallCz vs Dodavatel vs přepravce !!! Tak uvidíme jak se pochlapí s panenkou Černý kocour vel 59cm přímo z Francie ke mě domů, předem zaplaceno o měsíc dopředu! tak se dělají peníze z peněz zákazníků, které leží ba jejich účtech, a vy si milý zákazníku počkej až nám naběhnou úroky a my ti případně abys byl příště mylejší pošleme poukázku - slevu na 150Kč, kterou vlastně nemůžeš uplatnit, protože naše vlastní zboží není zapotřebí objednávat, neboť jeho málo a nebo není naprosto žádoucí si jej objednávat! Skvělý marketing ve prospěch MallCz nikoliv zákazníka, ten musí platit a čekat a čekat a nic nevědět!! Vřele doporučuji všem kdo nespěchá a nic nechce :-)
Nic
Zaplatil jsem si expres doručení za nemalé peníze, ale stejně nedorazilo druhý den. Nechápu proč nabízejí takové možnosti doručení jak stejně to nemůžou dodržet. Žádná omluva, vysvětlení nic prostě okrádát lidí
Pochvalit nelze vubec nic.
Objednaval jsem zbozi,ktere melo byt skladem .. . . Bohuzel nebylo a po stornu jsem cekal 16 dni na vraceni penez. MALL JSOU NEJVETSI PODVODNICI NA WEBU !!!
Zatial nic
Zaplatene za dovoz tovaru v nasledujuci den, vraj dorazi medzi 08h-20h. Tovar nedorazil a nikto sa ani neunuval poslat aspon SMS. Sledovanie zasielky mi oznamuje, ze tovar je na ceste, ale tak tomu bolo aj vcera.
Neustale meni datum doruceni a ted po kliknuti na sledovani zasilky mi to pise, ze je vse dorucene, pritom zbozi neprislo!! Priste objednam jinde, kde mi zbozi doruci ve slibenem case.
Nulová komunikace!...Vše zaplaceno a dnes koukám že zásilka byla asi zrušena!a ani žádný email s jakoukoli informaci o zboží prostě nic!
Objednala jsem zboží za 13200kč .Po přečtení recenzi jsem myslel že budou problémy ale do třech pracovních dnů dorazilo vše ok
2 dny na převedení peněz na účet
Zklamalo mě opravdu úplně všechno. Objednala jsem si Hi-Fi věž s reproduktory. V domněnce jsme si myslela, že Do par dní budu mít zásilku doma. Je pravda, že balík přišel ve správném termínu, ale přišla jen jedna část a na e-mail mi přišla zpráva, že zásilka byla doručena. Nicméně stále čekám na reproduktory. Pokoušela jsem se spojit s kýmkoli, kdo by mi mohl ohledně mé objednávky Cokoliv říci. V zákazníkem servisu se jde spojit pouze s robotem, který nakonec hovor ukončí. Určitě nedoporučuji objednávat jakoukoli objednávku. Očividně nejsou schopni spolupracovat. Žádám tím tak, aby mi bylo zboží do týdne doručeno nebo budu požadovat vrátit peníze.
Zbozi nedodano, zaplaceno predem, Penize stale zdrzuji, odmitaji vratit penize na kartu pry na ucet v bance. Absolutne nestandartni. Navic prepravce cast zbozi pred dodavkou ztratil. Proto zbozi nemuzou dodat a rusi z jejich strany dodavku. Ted nove info: jakmile jim prepravce vrati zbozi tak pozadavek na vraceni financi predaji financnimu oddeleni.
Rychlost dopravy
Rozbalené zboží..konkrétně granule pro kočky, 14 kg balení, z kterého bylo usypané a zalepené izolepou.. A to můžu jen doufat,že to nebylo prolezeno nějakou myškou, která měla na packách jed,jak to bývá ve skladech,že...kdybych si přebírala zásilku sama,tak vám to vrátím..bohužel taťka si toho nevšiml...
velký výběr a nízké ceny
Bohužel dlouhá doba dodání, to se teď celkem i chápe. Ale neustále měnili datum doručení a pak když konečně měl balík přijít, volal mi kurýr, že to odveze zpátky, protože je krabice roztrhlá a sype se z ní prací prášek. Nakonec jsem odmítla a převzala i s touto vadou i přesto, že se kurýr divil. čekala jsem na ni měsíc a měla jsem tam přesnídavky pro dítě. Bohužel jsem měla nechat odeslat zpět, protože prášek byl opravdu všude, krabice nebyla nijak zajištěná proti roztržení a umývat prášek z dětských přesnídávek fakt super věc.
velký rozsah
Vybrala jsem si zboží, všechno skladem. a co se nestalo? Zásilku mi rozdělili do tří, prý podle data doručení. Sorry, ale proč mám platit 3xpoštovné a to nemalé, standart 119,- Kč?!!! Přidala bych snímek nabídky, aby jste se také zasmáli. Struny na kytaru (pytlíček 10 x 10 cm) doručení ve standartu za 119,- Kč, sešit A5 a PVC obaly A4 s drukem, doručení ve standartu 49,- Kč a největší balíček cca 2kg doručení ve standartu za 79,- Kč. Asi jsem chyběla ve škole, ale toto mi smysl nedává...
Objednala jsem si z mall aku vrtačku s tím ze jsem si připlatila za doručení do druhého dne. Zboží mi ale druhy den což je dnes nepřišlo, jen e-mail od dopravce ze balíček doručí o 3 dny později. Zbytečně vyhozené peníze za rychlý způsob dopravy.
Klamou zákazníka s termínem doručení, čekám na narozeninový dárek pro dceru a ve sledování zásilky už 4 dny vidím, že budou právě dnes v doručovat do Mall boxu a vždy nic. Chápu, že jsou internetové obchody přetížené,nicméně ostatní doručují včas. A jejich zákaznická linka je velmi matoucí, nelze nijak přepojit na operátora, pořád dokola tam jede robot.
Dnes mi přišla zásilka, objednala jsem tašku na kolečkách, bohužel jedno kolečko chybí, kdo zabalil tašku s jedním kolečkem,by mi mohl poradit,jak jí používat, tady jsem nakupovala naposledy ....rozhodně nedoporučuji .
S přítelem jsme před cca měsícem kupovali televizi, platba předem. Televize došla do dvou dnů. Teď jsme měli další objednávku, objednávala jsem 6.4.!! Zboží bylo zaplaceno předem, mělo dojít druhý den. Dnes je 17.4. a stále nic. Každý den mi chodí e-maily, že zboží nebylo expedováno, že doručí následující den. Psala jsem zprávu, ale bohužel nechtějí ani komunikovat, takže otřes!! Počkám do pondělí, jestli nedorazí, objednávku ruším a budu si stát za vracením peněz. Naposledy!!
Že dnes internetové obchody nestíhají se dá pochopit. Ale pokud si někdo nechá připlatit za rychlé dodání, zaplacené zboží nedodá a pak se zákazníkem naprosto nekomunikuje to už se dá pochopit jen těžko. Mall.cz se u zboží chlubí "zítra u Vás", nám však konečně po týdnu a po několika urgencích dorazila pouze odpověď s omluvami, ale ANI ZMÍNKA o termínu dodání. To už se fakt pochopit nedá. Navíc sehnat na někoho e-mailové spojení je úkol pro zkušeného detektiva. Takto si moderní e-shop opravdu nepředstavuji.
Nic
Všechno,zajímavé že žádný zákazník co negativně hodnotí nemá zelený štítek??.....
Zakoupila jsem si žehlící kartáč na vlasy AEG GB 5687 (číslo objednávky: 117308921) za plnou cenu a přišlo rozbalené zboží. Navíc jsem v objednávce měla více položek, ovšem ty mi mall rozdělil do 2 zásilek, tudíž se mi zaúčtovala i dvojí výdejní cena (2x19kč). Druhá zásilka stále ještě nedorazila... Nikdy jsem žádnou recenzi nepsala, ovšem po této zkušenosti jsem velmi zklamaná a v mall.cz již nikdy nic nezakoupím.
Jsem velmi spokojená, zboží jsem zde objednala 23.4.2020, zaplatila a zboží mi bylo doručeno v termínu 25.4.2020 tak, jak jsem si zaplatila. Takže za mě super, narozdíl od konkurenční alzy, kdy jsem po týdnu, kdy mi denně tvrdili, že zboží přivezou a samozřejmě bez jakékoliv zprávy nic nepřijelo, objednávku stornovala.