Zboží objednáno 2. 2. 2020 a rovnou zaplaceno. Od 4. 2. se mi hlásilo jako "zabaleno, odesláno". Po týdnu stále nedošlo, musela jsem telefonovat na zákaznickou linku. Milý personál se mi snažil pomoci, (zboží nebylo skladem, měla jsem si vybrat zboží s jiným vzorem), dalších pár dnů a opět nic. Po zaslaném mailu na zákaznický servis mi bylo sděleno, že ani náhradní zboží není skladem. Následovala má reklamace a vrácení peněz. Nejde o proces reklamace a servisu, ale o nabízení zboží, které není skladem. A PRIMÁRNĚ O PASIVITU v řešení problému - na dodavateli je povinnost upozornit na nedostupnost objednaného a zaplaceného zboží! Není korektní lhát zákazníkům a mechat je, aby si sami museli volat a pátrat, co se s jejich objednaným a zaplaceným zbožím stalo!
MALL.cz
74 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Nic
OBJEDNÁVKA NĚKOLIKRÁT UPRAVENA, BEZ SOUHLASU, OZNÁMENÍ Operátor slíbil doručení za náklady společnosti. Dorazili 2/3 položek žádná pomoc od zaměstnanců Vrácení části peněz, s tím že mám za dopravu PLATIT ZNOVU
Objednávka 5.2. Termín doručení od 6.do12.2. Dnes 11.2. Zjistím že zboží není ani skladem samozřejmě díky vyvolávání (ne díky tomu že by mě nekdo vůbec kontaktoval) Samozřejmě zaplaceno... Nikdo me ani neinformoval ze zboží není skladem takže doba doručení nesplněna. A opět nejsem ani překvapen že by jednou zboží mohlo přijít včas. Asi jsem měl nejdřív číst recenze
Vůbec nic
Zakoupil jsem před necelým rokem akumulátorový vysavač Hoover, který po několika měsících přestal fungovat, vinou úplné ztráty kapacity baterie. Dle Mall se nejedná o vadu a proto mi neuznal záruční opravu. Opravdu nedoporučuji dávat peníze obchodníkovi, který není schopen dodržet zákonem dané normy a vlastně říká, to, že akumulátor nefunguje, je přirozená vlastnost akumulátoru. A to, že komunikace formou mailů není gramaticky v pořádku zde ani více rozebírat nebudu. S takovýmto chováním jsem se opravdu ještě nesetkal. Otřesná zkušenost.
Rychlost dodání
Objednávala jsem obyčejnou pračku, vše probíhalo v pořádku, pračku dovezli rychle, platba byla dobírkou a placena kartou na místě, v tom začal problém, řidič neuměl zacházet s terminálem a strhl platbu celkem 3x, ujišťoval, že se to nestane že mu to ukazuje chybu, věřili jsme mu což byla první chyba. Hned po zjištění jsme kontaktovali zákaznickou linku a problém řešili, na odpověď jsem čekala tři dny i víc, posílala doklady o platbách a vše potřebné co požadovali, opakovaně pořád dokola a nedostávala jsme žádné odpovědi, když jsem chtěla vědět info musela jsem pořád volat a čekat. Peníze do teď nemám a nikdo se mnou nemluví a neodpoví na maily. Už si nikdy na Mall nic nekoupím a nedoporučuji to ani ostatním, protože, když budete něco potřebovat vyřešit, nějaký problém, otočí se k vám zády a nepomůžou vám i když je to jejich chyba!!! Za mě opravdu ne!
Nic
Vše
Velmi nekvalitní doprava. Přivezli nám pračku ve vozidle co nebylo přizpůsobené na převoz takovéto objednávky. Nemělo rampu ani jnou možnost jak sundat pračku z výšky vozidla. Řidič neměl k dispozici ani rudlík. Takže si dokážete představit jak jsem byla v šoku, když ji řidič nebyl schopný ani vyndat a potřeboval pomoc. Bohužel obrovskou pračku vážící přes 50 kg neuzvednu. Zespoda byly známky nešetrného zacházení. Mall se vyjádřil tak, že to není jejich chyba. NEDOPORUČUJI
absolutně nic
Byla zaplacená expresní dovávka.Zboží bylo předem zaplacené. Zboží leželo v depu u dopravce bez kontaktních údajů, takže nevědeli kde ho mají doručit.Operátorky na zákaznické lince si mně přehazovaly jak horký brambor, s tím, že mi zpětně zavolají. Nikdo nikdy nezavolal. Jedna mi dokonce sdělila , že byla chyba, že jsem si zboží uhradila dopředu.Na dotaz emailem ohledně zboží, jsem dostala odpověd po 9 dnech. Zboží dorazilo jenom díky operatorce v In TIME, která se začala o vzniklou situaci aktivně zajímat a opakovaně mně telef. kontaktovala. Když zboží dorazilo / kávovar/, po rozbalení jsem s hrůzou zjistila , že se jedná o použité zboží. Kolem bylo plno kávy, displej opotřebovaný, v mlýnku byla káva.Považuji to za naprosto skándální jednání. Zboží již vracené, naštěstí peníze dorazily na účet. Tímto ovšem chci mallu poděkovat za to, že jsem si koupila NOVÝ kvalitní kávovar u jiného prodejce, kde si zákaznika považuji, a nedělají s něho blbce. Nákup na Mall NEDOPORUČUJI !!!!!
Do ledna 2020 vše, tzn. objednávky a rychle doručení a hlavně perfektní komunikace s dopravcem.
Na Mallu jsem již nakupovala a byla jsem opravdu spokojená, vždy se nakup uskutečnil bez problému. V lednu jsem si objednala pračku + dárek, pračka přišla poškozená, takže jsem musela řešit výměnu. Na stránkách mají různé formuláře, ale na výměnu nefungoval. Na štěstí jsem se dovolala na operátora a problém řešila po telefonu, také jsem neopomenula připomenout, že k pračce měl být dárek, který dodán nebyl, operátorka mě sdělila, že kluci na to zapomněli a při výměně bude dodán. Výměna dopadla zdárně, dárek dodán nebyl, a když se mě podařilo dovolat se, podle č. objednávky operátorka potvrdila, že k tomu nedošlo, a evidentně lživě sdělila, že dárky jsou doručovány zvlášť, a neví, kdy bych to mohla očekávat, záleží na dopravci. Jak směšné výmluvy… S tímto obchodem už nechci mít dočinění.
Po této objednávce už nic
Přestože bylo zboží skladem, já jej zaplatila kartou a vybrala doručení druhý den, zboží dosud nemám. Ještě týž den jsem dostala od InTime email o předání balíku. Když jsem se začala po balíku po třech dnes shánět, na maily mi odpověděl pouze InTime, že dostal zásilku jen elektronicky. Po třech mailových urgencích se mi nikdo z MALLu neozval. Po dalším týdnu jsem tam zavolala a byla ujištěna, že zásilku najdou a dají mi vědět mailem. Žádný mail o stavu zásilky jsem nedostala, zato mi přišel mail s ohodnocením nákupu. Na stránkách MALLu mám objednávku vedenou jako zrušenou. Reakce obchodu, který má moje peníze, žádná. Jelikož jsem pravidelný zákazník MALLu a každý rok v něm utratím několik desítek tisíc, jsem touto zkušeností velmi rozlobena. Již se mi v poslední době několikrát stalo, že jsem vybrala termín doručení a přišlo mi o několik dní později, toto ale překonalo vše. Obchod se velmi zhoršil a tímto jednáním přišel o svého zákazníka. Nevydržela jsem a znova tam zavolala. Objednávku mi nedoručí, prý nějaká chyba s dopravcem, mám si zbozi zakoupit znova a za dráž. Peníze taky prý hned nevrátí. Prý čekají na vyjádření dopravce, co se stalo s balíkem. Jedna velká lež. InTime na rozdíl od Mallu komunikoval na každý můj mail a opakovaně mne odkazoval na Mall s tím, že mu balík vůbec nepředal a jen vytvořil elektronickou expedici. Jednání Mallu je podvodné, dělají z lidí pitomce.
Objednal a zaplatil jsem rádio do kuchyně, ale přišel velký balík kde byla zimní bunda. Pani chtěla abych sepsal reklamaci a nafotil to, tak jsem misto rekalmace napsal inzerát a bundu rovnou prodal. Rádio jsem koupil jide a za zbylích 900,- zašel do bazénu a na večeři ;-D
Nic
Zakoupil jsem kuchyňský robot Sencor manželce k Vánocům pri rozbalení HROZNÉ zjištění zboží neúplné.Chyběl. ten nejdůležitější Hák a to HNĚTACÍ. psal jsem na Mall co s tim ze mi poslali neúplné zboží . Odpověd od nich ze je to moje vina ze si mám zboží zkontrolovat a když jsem jim psal že proto se na ně obracím s tim ze chci hák poslat tak že to neni jejich starost a neustále výmluvy . Tak ze Lidi pozor na tento obchod Mall dodává neúplné zboží do dnes hák nemám a musel.jsem si hák DOKUPOVAT HROZNÉ JEDNÁNÍ A PRISTUP hrůza
Nic
Tento obchod a stávající přístup obchodu MALL.CZ považuji za naprosto neseriózní. NÁKUP zde rozhodně NEDOPORUČUJI !!! Už měsíc čekám na vrácení peněz za zboží, které mi nedorazilo a v systému se zobrazuje jako doručené. Do firmy se nedá dovolat. Linky jsou stále obsazené, zpět nikdo nevolá. Existuje jediný kontakt a to objednávky@mall.cz, na který nikdo nereaguje. Na opakované zasílání žádosti na vrácení peněz a zpětné zkontaktování nereagují. Zkoušel jsem i formuláře, které mají na webových stránkách, zaslat oficiálně reklamaci a také bez reakce. Rozhodně jsem zde kupoval naposledy. Negativní zkušenosti s nákupem na MALL.CZ, budu šířit ve světe IT, kde se pohybuji až do okamžiku, kdy mi MALL.CZ vrátí peníze. Prosím nekupujte zde, nebo si nejprve ověřte, jak budete firmu MALL.CZ kontaktoval v případě problému.
Začátkem prosince jsem zakoupila parfém. Stále nedorazil... požádala jsem o vrácení peněz. Zatím nic nepřišlo.. Kupovala jsem zde poprvé a naposledy.
Nic
Časová prodleva při reklamaci. Po rozbalení a prohlédnutí odšťavňovače, jsem zjistila naprasklý, do poloviny, silikonový uzávěr. Tak jsem to hned poslala na vlastní náklady zpět. Dnes je to skoro měsíc a handrkujeme se skrz podací lístek o odeslání, který jsem poslala, ale ze zásilkovny (ne z Pošty), takže mají to číslo pod pojmem číslo zásilky. A odšťavňovač už tam dávno mají, ale paní chce stále podací lístek... Nekonečný a vyčerpávající příbéh...
Dne 27.12 2019 jsme zakoupili a zaplatili nový nerozbalený mobilní telefon. Na prodejně nám byl vydán telefon již rozbalený a použitý. Byl znovu přelepený originální pečetí, ale nebyl pokryt průhlednou fólií. Vše jsme zjisili až doma. Na webu firmy Huawei bylo zjištěno podle SN, že první prodej telefonu byl uskutečněn již před dvěma měsíci. Po opětovném navštívení prodejny nám byly sice peníze vráceny, ale nám vznikly komplikace, protože týden nebyl telefon a ani peníze. Byla podána stížnost, ale nikdo se do dnešního dne 30ti dní neozval. Myslím, že to není dobrá reklama pro firmu Internet Mall, a.s.
Zdržovani vyřízeni vráceného zboži
Nic, naprosto nedůvěryhodný obchod.
Odpověď na dotaz o zboží přišla místo slibovaných 48 hodin až za 13 dní. Na mail mi nepřišlo ani potvrzení objednávky. U zboží bylo uvedeno že je skladem, ale termín doručení byl po objednání zboží sdělen až za 14. dní. Při sledování objednávky jej posunuli mezi 14-23 dnem. Pokud zde objednáte domácí spotřebič, vyberte si celou dovolenou a čekejte, až se dopravce ozve
Nekupujte zbozi od "partnera"!!! Zadna informace, zadna komunice. Doruceni 16.10, cely den sidim doma a cekam na zbozi ale nic. Podle sledovani zasilky termini doruceni 16.10 od 8:00 do 18h. Kdyz jsem chtela upresnit cas, tad dostala odpoved od automatickeho sistemu, ze data doruceni 17.10... Cemu mam verit? A proc nedostavam zadnou informace na e-mail? Vim, ze je to spis na partneru, ale pokud je nakup pres mall.cz....
Rychlé maily..
nelze přes mail zpětně komunikovat a zboží nedorazilo, přestože si udala termín 15.10.2019
zákaznickou linku a personál - opravdu JEDINÉ PLUS a bez jediné výtky... Skvělé! Zaměstnancům linky přeji pevné nervy