MALL.cz
74 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Rychlost
Operátor na telefonu
Zboží dorazilo pozdě,navíc k němu nebyl ani český návod,na majly vám odpoví jednou za uherák a to nechci vidět reklamaci,protože zboží nefunguje jak by mělo.Absolutně nedoporučuji tento obchod,kupte raději jinde,pokud chcete mít bezproblémový nákup a vše co k němu patří.
Termín doručení, absolutně nesouhlasí žádná omluva ani informace, že zboží nedojde tak jak bylo psáno! Nikdo nekomunikuje! Už nikdy neobjednam
Nic
Zboží skladem od objednání dne 2.2. 2019 do dnes 13.2.2019 nedoručeno, každý den posunou termín dodání o jeden den.
nic
Ten samý problém jako u ostatních. Chtěla jsem stornovat objednávku a poslat nové kódy poukázek kterými jsem platila. E-mail jsem posílal před Vánoci, minulý měsíc se ozvali že objednávku stornují a kódy co nejdříve pošlou. Nepřišlo nic tak jsem napsala znova. Odepsali že se do dvou dnů ozvou, neozvali. Nechápu co je tak těžkého poslat tři nové kódy k poukázkám! Asi bych se na to vykašlala ale poukázky jsou za tři tisíce...
VŠE.
NIC.
zboží dorazilo druhý den -supr
nic
Rychlost
nic
DOVEZLI OBJEDNÁVKU SE ZPOŽDĚNÍM ,JE TO SUŠIČKA A PŘI RVNÍM SPUŠTĚNÍ V NÁDRŽE NA VODU ANI KAPKA VODY PO SUŠENÍ PRÁDLA.VRACÍME A SNAD DALŠÍ BUDE OK.
rychle jednani
Výběr zboží
Z posledních osmi objednavek, přišly jen dvě kompletni, nebo včas. Naposled včera mi ztratili balík za 3000 nejde mezi mallem a ppl... Takže na Mall prdím, příště asi radši čínského ufouna
včasné dodání zboží, rychlá náprava při poškození balíků při překládce před vánocema
špatné zacházaní se zásilkou při překládce, poškození obalu, za což obchod nemůže
Při osobním odběru jsem objevil dosud neznámé končiny v Holešovicích,ač jsem rodilý Pražák.
Nic
dodáno v pořádku v termínu
nic
rychlost dodání, vyzvednutí blízko bydliště
nic
Rychlost , ochota
spolehlivost
ceny
cena dodací doba
Když nechcete reklamovat je vše ok
Reklamace je procházka peklem, čekání na infolinkách. Mall nic nevyřídí, odkáže vás na autorizovaný servis.Servis - další čekání na infolince, první opravář dorazil po týdnu, výsledek: vše je ok, nevidím závadu (to, že lednice nechaladí asi není závada). Další telefon na servis, další čekání na nového servisáka, dalších 5 dní. Závěr: neopravitelná závada, zavolejte si na MALL... Další čekání na operátora: musíte poslat všechny dokumenty poštou na reklamační! Po týdnu přišel email: zboží musí být zabaleno ve folii, polepeno štítkem. Datum odvozu domluví dopravce, ozve se vám do 3 pracovních dnů.... Dnes je to už 23. den od prvního telefonu na MALL, tipuju, že to ještě tak týden potrvá, težko říct. To, že vás má kontaktovat dopravce znamená, že vám jen nabídne termín (klidně až za dalších x dní, to samé jako u servisu). MALL nic neřeší, od všeho dá ruce pryč a hodí to na někoho dalšího. Takže když se něco v celém tom řetězci pokazí, vždy má na koho to hodit a naopak
Objednala jsem si zboží mělo přijít v úterý do mall boxu. V pátek furt nic tak volám na zákaznický servis, tam jsem odkázána na službu, která provozuje boxy. Tam zjistím, že box není aktivní a mall ho neměl vůbec dávat k dispozici jako výdejní místo, moje zboží bude vráceno zpět a mám se obrátit zpátky na mall. Tak opět volám na zákaznický servis a je mi řečeno ať jim napíšu email a kdyžtak si zboží objednám znova. Cena za doručení i na prodejnu.