zboži se posledni dobou navišuje draž jinde je zboži levnejši stači se kouknot na recenze hruza to odradi od nakupu
MALL.cz
74 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Vůbec žádné
Už nikdy více. Z 5 objednávek 3x úplně jiné zboží.
Příšerná komunikace, takřka nulová snaha o řešení problému, pokud se během objednání zboží nevyskytne nějaký zádrhel, pravděpodobně vám zboží dorazí. Jakýkoliv problém ale budete řešit 2 týdny.
Expedice balíčku.
Rychlé dodání
Zásilka přišla úplně jiná než jsem objednal
Objednaný balíček kosmetiky. Údajně předáno dopravci, dopravce zase tvrdí že balíček nedostal, Mall to svádí na dodavatele, shrnuto nemám ani peníze ani balíček. Operátorka říká že až dohledání balíček tak budou moct vrátit peníze, ona asi neví o 14ti denní lhůtě. Prostě hrůza v těchto velkých společnostech je hrůza nakupovat. Informace už nemám žádné. Nikdo nekomunikuje.
Poslaná jiná velikost,peníze sem dostal zpět ale ze sem platil dobírku a poštu to nikoho nezajímá tak ze minus skoro 200 korun a čas za nic,příště už tady nic nekoupim
Absolutně všechno. Objednala jsem kameru a kartu v jedné objednávce na firmu. Každý balík dorazil do jiného města anebo na soukromou adresu, ruznou dopravou. Jeden balik jsem vyzvedla pred 5 dny a v systemu se poradnuvadi, ze byl predan dopravci. Fakturu k proplacení za jedno zboží nemám dosud. Nikdy víc.
Objednal jsem si tramvaj která mluví pro vnuka.Dnes jsem to rozbalil a funkční je jen mluvení,nic nesvítí.Šroubky které to jistí vypadají jak když se to někdo pokusil opravit jsou ohrabané.Už nikdy objednávku z této firmy nechci.Vracet to nebudu.
Od Mallu už NIKDY NIC!!!!!Katastrofální komunikace, mluvíte s virtuální operátorkou, kde nic nevyřídíte a je to ztráta času. Než se vám vůbec podaří dostat se k živému operátorovi, tak vvás to bude stát nervy a čas, kterým se Mall prezentuje, že vám ho naopak šetří!!! Když už se konečně s někým bavíte, tak absolutně chaotická komunikace, kdy pokaždé dostanete jinou informaci. Osobně jsem vracela pračku, která nejdřív týden asi někde jezdila, než se vrátila do skladu. Pote informace, ze byla dodana do skladu , ze peníze obdrzim do 5 dnu. Tak dnes sdeleno, ze pracka jeste nedorazila do skladu?!!!!!Katastrofa . Varuji dopředu pokud nekdo zvazuje u Mallu cokoliv objednat, dobre si rozmyslete jestli s takovym obchodnikem chcete mit neco spolecneho!!!!
Po asi roce používání televize co jsme zakoupili na mallu začala čarkovat obrazovka a nedalo se na televizi koukat, tak jsme jí poslali na reklamaci, bohužel jí poslali zpět s tím že na televizi je mechanické poškození, přitom na televizi není nic co by způsobilo takovou závadu, takže absolutní nespokojenost a vyhozených 15 tisíc do vzduchu
Mall je v poslední době jeden absolutní chaos. Tohle byla jednoznačně moje poslední objednávka - 151000362. Objednal jsem zboží do výdejny WEDO. Dorazil mi e-mail, že je zboží připraveno ve výdejně, na výdej 3 dny. Nestihl jsem to a není možné lhůtu pro vyzvednutí prodloužit! Když chcete kontaktovat Mall, abyste situaci vyřešili, tak nikde nenajdete žádný smysluplný kontakt na podporu. Maximálně telefonický bot, kterému nadiktujete 5x číslo objednávky a stále říká, že číslo objednávky nezná. V přehledu objednávky na webu Mallu je informace, že zásilka ještě nebyla doručena na výdejnu, tudíž není možné žádat o prodloužení lhůty. Předpokládaný termín 2. 12. (přitom už 1. 12. se zásilka vracela zpět odesílateli). Takže řešení neexistuje. Neuvěřitelný chaos!
Velké zklamání. První objednávka a už nikdy. Obj č.151172309 Mall jsem využila na zakoupení dárku a zvlášt kvůli doručení ještě ten den. Balíček sice do vydejního autmatu WEDO asi dorazil ještě ten den, ale kod k otevření boxu jsem neobdržela ani druhý den. Vlání dvakrát na zákaznickou linku, kde mi bylo slíbeno, že se to rychle vyřeší, ale nikdo se mi neozval zpět, kod nepřišel ani zpráva o stavu objednávky. Žádám tedy vrácení peněz zpět a příště radějij nakoupíme jinde.
Neda se s nema spojit telefonicky ani emailem,chci vratit penize,vypada to ze o penize.prijdu.
Nikdy více Mall.cz. Jestliže se nyní Allegro prezentuje jako nový, větší Mall, mohu říci že pod Vaším vedením strmý pád dolů. Zlatý původní Mall. Koupil jsem pračku, po zprovoznění zjištěno že z ní teče voda. Co mi nabízí nový, větší Mall? Na uvedeném telefonním čísle je virtuální asistentka. Katastrofa, nic jsem nevyřešil, lidi tam nejsou. Na email přišla všeobecná, nic neříkající odpověď. Takže jinak, přes účet na Mall. Ano, je tu možnost vrácení zboží. Způsob? Zákazníku, starej se. Objednej si přepravu, zaplať si ji. Mimochodem, přeprava Vámi doporučenou společností je 1100. Výsměch. Takže zboží je nefunkční a když ho chci vrátit, bude mě to stát jedenáctset? Zbláznily jste se tam? Vždyť já nechci vrátit z nějaké rozmarnosti, já chci vrátit nefunkční věc. Volám na Allegro, je to přece Mall by Allegro, nový a větší Mall. Allegro to nezajímá. Jaký je závěr? Mall má mé peníze, já nefunkční pračku. Nyní mám objednaný záruční servis, snad to vyřeší. Víte, jak poznáte dobrého obchodníka? Prodejem to pro něj nekončí a funguje mu i poprodejní servis. S Vámi už nikdy více. Zlatej původní Mall.
Katastrofální přístup k vyřízení reklamace, žádná snaha o vyřešení, nedodržení lhuty 30 dní a nic si z toho nedělají. Reklamace nahlášena na ČOI.
Na balík čekám už dva týdny, potom, co jsem volala na infolinku, mi přišla zpráva, že je balík k vyzvednutí v dané balíkovně, ale pouze jen ten den, tedy hodinu… Druhý den ráno jsem pro balík jela a už mi ho nechtěli vydat, že je registrovaný jako vratka.. Opravdu nepříjemné
Naprosto katastrofální přístup k vyřizování reklamací. Jednotliví operátoři mezi sebou nekomunikují, nečtou historii v e-mailu reklamace a neustále se točíte v kruhu. Neprofesionální vyřizování dodávek, vrácení zboží a reklamace. I když předem zaplacený balík nedostanete, jejich systém jej považuje za doručený. Reklamace formou zdlouhavé konverzace prostřednictvím e-mailu je pro nekompetentnost operátorů naprosto neefektivní a obtěžující. Na tomto portále již nikdy nenakoupím a rozhodně budu všechny své blízké od tohoto odrazovat.
Velké zklamání, obchod nedoporučuji . Špatný pristup k reklamacim. Nemá smysl vubec zboží reklamovat.
Na infolince mall si se mnou alespoň povídali.
Dobrý den. Můj nákup sušičky na prádlo v obchodě mall. V pondělí 13.11. 2023 jsem koupil a kartou zaplatil sušičku na prádlo. Z nabízených možností vybral doručení v úterý 14. 11. 2023 mezi 12-14 hodinou, dopravce Helicar. Protože v době doručení byla doma jen manželka priplatil jsem i dvojposádku, aby se s tím nemusela tahat. Za vše příplatek 468kč. V úterý mi přišla SMS že budou doručovat mezi 15-17 hodinou. Říkám si ok, to už bych mohl být doma. V 18:00 volám řidiči, který mi řekl, že už to nestihne a že zítra. Ve středu SMS omlouvám se, ale auto KO tak ve čtvrtek. Ve čtvrtek ráno SMS, že budou doručovat mezi 11-13 hodinou a v devět jsem měl zmeškaný hovor. Volám řidiči a bylo mi řečeno, že u nás byl a už se vracet nebude. Na můj dotaz (prostě jsem už moc nevěřil), jestli jsou v autě dva ( dvojposádka). Prý jen jeden. Volám do mall a tam mi bylo řečeno, že to zjistí a dají vědět. Jako omluvu mi mall poslal slevový kupón na 800Kč. ( můj čas a nervy mají větší cenu). Dnes je pondělí. SMS od Helicaru že budou doručovat dnes mezi 11-13. Volám řidiči, že nikdo nebude doma a bylo mi řečeno, že je sám a proto moje zboží zůstalo na skladě. Telefon do mall a prý můžou napsat e-mail dopravci. V Helicar se mnou mluvil jen automat. Spojení Mall a Helicar je vražedná kombinace a pokud se máte rádi, vyhněte se jí.
zboži