MALL.cz
74 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Nic
Doba dodání je uvedena proč, když se jí ani nepokoušíte dodržet? Můj poslední nákup na vašem shopu, měl jsem Vás za spolehlivého obchodníka. Nevím kdy se to změnilo, ale jistě si najdu napříště náhradu. Snad zásilka někdy přijde.
Doprava WEDO - nehorázné chování , dva dny čekáme na balík, vypnutý telefon na řidiče , a nic , přitom slušné by bylo zavolat my nepřijedeme, a hotovo a né mít vyplý telefon. Mohla jsem jet třeba na výlet a né čekat dva dny a na nic
Garantují zboží do 24 hodin, objednávali jsme v pátek s okamžitou platbou a zboží je aktuálně někde na cestě v úterý večer. Na to že to měli doručit v sobotů mají trochu skluz. Klamavá reklama.
nic
špatný přístup k reklamacím
Nic
Doba doručení zásilky. Nemožnost ji dohledat u přepravní společnosti. Neinformovanost o dni doručení.
Nic
Klamavá reklama,zrušení kamenných poboček,nový systém nakupování,vyzvednutí a reklamace/vrácení zboží přes prostředníka-zásilkovna.cz.V Mall.cz už nikdy nic nenakoupím,naštěstí je tady mnoho konkurenčních obchodů,které ještě fungují.NEDOPORUČUJI !
Při objednání mi přišel email že zboží přijde do 2 dnů. Dnes je to 8 den a zboží nikde (Při sledování zásilky mi aplikace již po páté píše že zboží přijde zítra) Na Mall se nedá dotázat proč je to tak a v čem je problém. Objednávku stornuji! A z důvodu falešných informací a dlouhé době dodání NEDOPORUČUJI!
opakovaně stornovaná objednávka dle vašeho postupu,nerespektovaná,komunikace žádná,přesto zboží odesláno zásilku odmítám převzít
...
Zboží přišlo poškozené reklamace na měsíc
Balík mi doručili na jinou pobočku DPD než jsem vyplnila. Přesměrovat to už nejde a já si opravdu nepojedu pro malý balíček 2 hodiny někam. Požádala jsem o vrácení peněz přes né zrovna šikovný a rychlý formulář. Už zde neobjednám, pro malý balík tolik ztraceného času se zjišťováním atd. nemá smysl, snad mi peníze vrátí.
nic
Ptal jsem se na jednoduchou věc. Jaké rozměry potřebuji na zabudování branky, kterou mall prodává. Dnes po 7 dnech mám mám jedinou odpověď. A to že zboží neprodává mall, ale jejich partner a ten jim rozměry neuvedl. btw. ten partner je holandský marketplace a stejný výrobek se prodává i na aliexpresu. : )))))
V životě už nikdy nic neobjednám. A silně nedoporučuji!!! Musela bych být opravdu sprostá, abych vyjádřila svůj názor na celkový obchod. Objednala jsem si zásilku, bohužél jsem musela služebně odjet. Tudíž jsem nebyla na příjmu. Na email mi začly chodit emaily od ZAPP-MED (allegro) v polštině. Absolutně tomu nerozumím, naráz po investování mého času si email přeložit, bylo uvedeno že mám zaplatit dlužnou částku za zrušení smlouvy 238,- a za dopravu.... navíc na číslo účtu které není absolutně srozumitelné. Objednávám věci ze spoustu webů, obchodů.... hold se někdy stane, že člověk nemůže vyzvednout, ale nikdy se mi nestalo abych zaplatila za to že nevyzvednu zásilku. Nikdy víc!!!!
Docela komunikují
Zboží které jsem si objednala, mi mělo prijit do dne 18.8.2023, nic mi ale nepřišlo. Mall mě kontaktoval, že zboží není skladem, na to jsem odepsala, že tedy chci vrátit peníze. Následně jsem dostala několik mailu, že to prověří a pošlou mi peníze zpět na muj ucet, ale neposlali. Do ted mi píšou stále to samé, ale žádné peníze mi dodnes nepřišly (dnes je 19.10.2023 - což je více jak dva měsíce). Je mi to lito, ale musím napsat, že už jim nevěřím ani “dobrý den” a po této zkušenosti si zde už nic neobjednám.
Nedoporučuji!!! Jednání strašné. Komunikace velký problém.
Po půl roce používání jsem reklamoval zboží a jako odpověď na reklamaci přišlo "Chyba zákazníka - nevhodné používání". Co třeba nějaké vysvětlení? Takto vy se dala řešit každá reklamace!
- postel vypada jinak nez na obrazcich na webu - vraceni zbozi ve 14 dnech mall.cz zneprijemni, jak muze; nejde vratit osobne >> vice nez 1000 Kc za dopravu
Zboží má týden zpoždění a jejich jediná odpověď je, že se vám do 48 hodin ozvou, už potřetí za sebou. Vrátit peníze na účet je pro ně taky problém. S novým majitelem přišli nové pořádky a my přecházíme ke konkurenci.
nic
zboží mělo být skladem, nicméně nedorazilo ani po 10 dnech. Zjištění stavu objednávky Allegro trvalo 5 dní. Objednávka byla následně stornována. Po přechodu Mall k Allegro je lepší se obchodu raději vyhnout obloukem.
Zboží které jsem si objednal (25.9.2023 - a mělo dorazit do 3.10), jsem ještě neměl doma ani 8.10 :( .. Bohužel nikdo mi nevolal, ani nepsal, že by byl nějaký problém. A tak jsem jim napsal, co se děje a proč zboží nedorazilo a kdy přijde ... Odpověd, že bohužel nemají skladem a at si objednávku zruším ... již tam nikdy nakupovat nebudu ... Jo a pro otázku kterou všem posílá mall - zde máte i číslo objednávky : 149736468
Mikrovlnka od Sencoru přestala po 7 měsících ohřívat. Stane se, opraví se a jedeme dál? Omyl... Reklamační oddělení Vás pošle do smluvního servisu (Liberec), kde vám sdělí, že opravu neprovádí a pošlou vás s reklamací do Alzy, protože ta s Mallem údajně spolupracuje. Moc mě nepřekvapilo, když mě v Alze poslali pryč, že s Mallem již na reklamacích nespolupracují. Po dalším telefonátu s Mallem vás odkážou na servis Sencoru (my jsme z obliga že), který je (100 km vzdálený). Balík tedy pošlete a nakonec přijde zamítavá zpráva, protože jste balík nedostatečně zabalil. Perfektní komunikace a přístup. Sečteno podtrženo ztrácíte čas běháním po městě jak pako, potom zaplatíte poštovné a ve finále nemáte nic. NIKDY VÍC!!