MALL.cz
74 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
způsob vyřizování reklamace
vše ok
Nic!!!
Všechno!!Neochota!!!
Skvělá komunikace se zákazníkem i servis na prodejně
nic
rychlost dodání , obsluhující personál
NIC
Zboží vidím skladem, objednám, v detailech objednávky vidím že skladovost byla potvrzena a zboží připravují k expedici. 5 dní a nic, volám infolinku a že prý jim ho nedodal dodavatel... takže kdo ví kdy vůbec přijde. Velmi nespokojen !
Ratanový nábytek přišel prasklý ale už se mi to nechce posílat zpět na reklamaci!!!
všechno dobře
nic
Rychlost vyřízení, ale...
Servis si napíše i potřetí, že se závada neprojevila, aby nemuseli vracet peníze. Velké zklamání - elektroniku už bych zde nekoupila..!
Dobře umístěný sklad, odpadají problémy s poštou.
Volby
Ten den k dostani
Trochu delší cekani
rychlost dodání
kolo není seřízeno od výrobce-převody
Rychle dodani
maji od vseho neco
Na sve zbozi cekam jiz 3 mesice, na strankach je stale dostupnost “skladem u dodavatele, muzete mit jiz..” a datum kazdy tyden posouvaji. Vzhledem k tomu, ze se jedna o dudlik pro miminko 0-6 mesicu a cekam na nej jiz od zacatku unora, tak je to docela problem. Komunikace ze strany firmy jedina - “Samozrejme vam zbozi nemuzeme dodat dokud nam ho neposle dodavatel.” To clovek ceka u maleho e-shopu, ktery nekdo provozuje pro zabavu z domova. Ne u firmy, ktera vas vsude masiruje dostupnosti do druheho dne, spolehlivosti, nejvetsim vyberem..
nic
Objednali jsme si jednu objemnejsi polozku zbozi a dovezli mi uplne jine take nadrozmerne zbozi. Jasna chyba eshopu, ale firma nechce zbozi sama odvest a trva na to, ze toto uplne chybne dodane zbozi odvezu na jejich z mista doruceni vzdalenou pobocku a nebo zajistim odvoz zpet k nim pres dopravce ja. Absurdni pristup.
doposud vše OK aź na poslední nákup - horor
4.4. - objednán Thomson THT712 , 10.4. - změna termínu dodání z 10.4. na 17.4., 22.4. - zboží je připraveno k vyzvednutí po dobu 7 dní, 23.4. - upozornění na vyzvednutí zboží, 25.4. - upozornění na zrušení dodávky. Děláte z lidí d.....
pochválit nic
1. Slevový kupon má nevýhodné a složité podmínky uplatnění. (musíte objednat jen přes internet. U 100kc kuponu minimum utraty 200kc, navic 29 kc vzdy uctuji za dopravu. Delala jsem objednavku pres internet za 1000 kc a ani tam mi to nepovolilo uplatnit slevu 100 kc, protoze to neni primo mall , ale nejaky partnersky obchod , kupon je platny jen 2 mesice. 2.Pračka nebyla nainstalovaná = řidič z Gebruder Weiss prý není instalatér. Přestože služba byla zaplacena 350 kc. Dali mi zpět 150 kc po dlouhých reklamacich této služby. 3.Odvoz staré pračky dopadl tak, že ji svezli výtahem a postavili pro ostudu před panelák a tam ji nechali. Na sběrný dvůr jsme ji odvést osobákem sami. Služba byla opět objednána a nesplněna. Při reklamaci spousta výmluv, proč to nešlo. 4. Pri vybalovaní nové pračky v bytě udělali díru do nového lina cca 2 cm. Takže za mě shrnuto: neprofesionalita, neochota, kompenzace mizerná.
převážně vše v pořádku
již asi 5. odun termínu dodání settopboxu MAXXON
Darek k bruslím , co jsem kupoval na vánoce, jsem nedostal.
Jedna objednávka (třeba o třech položkách) = třikrát se tahnout do výdejny.