Logo obchodu Včelí obchod

Včelí obchod

3 520 hodnocení

97 % spokojených zákazníků

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

MKpřed 4 měsíci
Doporučuji obchod

Velký sortiment zboží a rychlou dodávku objednaného zboží.

Ověřený zákazníkpřed 4 měsíci
Doporučuji obchod

rychlé dodání

karel.srubarpřed 4 měsíci
Doporučuji obchod

Široký sortiment Dobré ceny

Komunikace

Ověřený zákazníkpřed 4 měsíci
Doporučuji obchod, ale...

Siroky sortiment vynikajjici prodavajici radou i pomoci kupujicimu, vcelam a tim vsim i obchodu.

Zklaman jsem nikdy nebyl!

MLpřed 4 měsíci
Doporučuji obchod

Kompletní sortiment, příjemná obsluha, vřele doporučuji.

oskar.barvpřed 4 měsíci
Doporučuji obchod

Rychlost vyřízení objednávky

Alešpřed 4 měsíci
Doporučuji obchod

bohatý výběr, přehledné stránka, výborná komunikace obchodu , rychlé dodání zboží

nic

serviszacekpřed 4 měsíci
Doporučuji obchod, ale...

Není zboží skldem

koprsladpřed 5 měsíci
Doporučuji obchod

rychlé dodání

kure666před 5 měsíci
Doporučuji obchod

Nabídka zboží

straitp787před 5 měsíci
Doporučuji obchod

Zboží dorazilo v pořádku.

ivo.pecekpřed 5 měsíci
Doporučuji obchod

Šlo to jako "po drátkách"

innert1985před 5 měsíci
Nedoporučuji obchod

Komunikace s eshopem

abri.rapřed 5 měsíci
Doporučuji obchod

Široký sortiment,kvalitu

vladimirjantacpřed 5 měsíci
Doporučuji obchod

Vše

vl.stastnypřed 5 měsíci
Nedoporučuji obchod

nic

Dobrý den, Když si říkáte o hodnocení, tak ho dostane. Začátek se jevil , jako fungující firma, ale to trvalo jen do okamžiku předání zboží. Skladník mi předal zboží v porušeném obalu....po dotazu, kde najdu popis zboží, tak odvětil...provizorní balení, všechno jsem překontroloval je to v naprostém pořádku... keci v kleci. Balík jsem otevřel a zjistil, že to bylo jen tlachání. Medomet byl poškozený deformací. Vzápětí jsem dostal jiný kus s ubezpečením, že je vše OK. Ani to nebyla pravda. Doma jsem zjistil, že zboží je znovu deformované ve spodní části medometu a po celém obvodu bylo poškození. Co více dodat? Snad jen, aby toho nebylo málo: Zaplatil jsem v hotovosti a chtěl jsem za tak žalostnou služby vrátit peníze ( vše se událo v průběhu 24 hodin) hned. Prodavačka mě ujistila, že mi peníze pošlete na účet ještě ten den. NIC!! ZASE KECI! Zajímalo by mě, zda ten co se právě ptá na mojí spokojenost by chtěl nakupovat v tokovém obchodě.

cmuchalekpřed 5 měsíci
Doporučuji obchod

relativní láce, rychlá reakce

nic, za coby obchod mohl (všeobecná inflace)

moncajipřed 5 měsíci
Nedoporučuji obchod

Komunikace eshopu

petahajekpřed 5 měsíci
Doporučuji obchod

Sortiment a rychlost připravenosti objednávky

paní prodavačka

jam.servispřed 5 měsíci
Doporučuji obchod

Široká nabidka, většinou vše skladem. Ochotný a milý personal

Doprava

GLSPPL

Výdejní místa

Vlastní místaPPL ParcelShopGLS ParcelShop

Kontaktní údaje