BiOOO.cz
94 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
2x objednáno, žádná komunikace, zboží nedorazilo.
V tuhle chvíli nic
Mám zaplacenou objednávku, která stále nedorazila. Chápu problémy, které firma řeší, nicméně nechápu, proč mě po rozdělení objednávky z důvodu nedostupného produktu opětovně vyzvali k zaplacení i přesto že celá objednávka už byla zaplacená. Chyby evidentně nejsou pouze na straně logistiky, ale i objednávkového systému. Začínám být zvědavá, kdy někdo zareaguje a buď vrátí peníze nebo pošlou alespoň část objednaného zboží. Škoda, že tu není jiný velký bio eshop, po téhle chaotické zkušenosti bych raději nakupovala jinde (:
Zboží i prodávající
Nic
NIC!
Zboží jsem zaplatila 13. 7. 2024, je 26. 7. 2024 a zboží nikde! Psala jsem e-maily, volala - hodiny na nedostupnou linku, nic se nedělo, žádná komunikace, omluva. Až na FB jsem našla desítky naštvaných komentářů, že od června mají problémy, nedodávají zakázky, nevrací peníze! Když jsem se dovolala alespoň do kamenné pobočky, sdělila mi tam vedoucí, že měnili před časem systém a nestíhají. Super, že nejsou ani schopní nějaké automatické odpovědi nebo dát info na WEB! Amatérismus, zlodějina! Nikdy už nekoupím a nedoporučím.
Maximálně milá slečna na infolince, kam se člověk dovolat po 45 minutách čekání
Absolutní nekomunikace, zboží s dostupnosti 10 dni ani po dvou týdnech nedorazilo, na písemný dotaz firma nereaguje, na infolince čekání 45 minut, aby se člověk nic nedozvěděl, kdy budou produkty dostupné nikdo netusi, takže navrhuji zrušení objednávky. U tak velké firmy by bylo vhodne posílit komunikaci se zákazníky.
kvalita zboží
na dodání a vyřízení obj jsem čekala 7 dní !
Velký výběr zboží.
Na produkt, u kterého psali, že je skladem a že může být již zítra u mě, jsem ve skutečnosti čekala 11 pracovních dní (objednáno 30.6., doručeno 16.7.). To je samo o sobě velmi znepokojující. Jak dlouho bych však čekala, kdybych situaci sama neřešila, to nevím. Obchod se mnou o prodlevě nijak nekomunikoval, ozývat jsem se musela já, což považuji za další významnou chybu. Zkušenost se zákaznickým centrem je však ještě další, katastrofální kapitola. Snažila jsem se tam dovolat 60 minut, automat mi sliboval, kolikátá jsem v řadě, čísla postupně klesala, tak jsem čekala. Po 60 minutách byl však hovor automaticky ukončen. Zkusila jsem proto zavolat na brněnskou prodejnu, kde jsem se dozvěděla, že dnes na zákaznické lince nikdo není. Proč mi to nemohl říct ten automat? Zákaznická linka navíc není zdarma, ta hodina neúspěšné snahy dovolat se mi je operátorem stržena z mého tarifu. Hodná paní (to myslím opravdu) z brněnské prodejny předala informaci pověřeným lidem a moje objednávka tak byla konečně expedována. Způsob, kterým jsem se toho musela domáhat, mi však nepřipadá vůbec v pořádku. Obchod proto velmi nedoporučuji a navzdory velkému výběru zboží jsem zde nakoupila naposledy.
Zaplacené zboží nepřišlo, obchod nekomunikuje.
Dříve solidní eshop
Zboží skladem po 14 dnech nedodáno. Žádná reakce ze strany obchodu.
Vse
Nic
Zboží vůbec nepřišlo
Nic
Zboží od 29.6.nedorazilo a nekomunikují. Na mail nereagují. Telefony neberou
Nic
Nic mi nedoslo, support neodpovídá
Ani po 12-ti dnech od zaplacení objednávky nebylo zboží expedováno. V okamžiku objednání bylo vše skladem. Na e-maily s dotazy ohledně odeslání objednávky nereagují. Nakupuji zde 10 let, ale takovéhle jednání bez komunikace jsem u nich ještě nezažila. :(
Objednávka nebyla po týdnu odeslána Zákaznická linka má dlouhé čekání
Objednáno 10.7., zatím stále nepřišlo
zboží ještě nedorazilo. Na mailový dotaz žádná odpověď....
Doposud nedodaná objednávka, nelze se dovolat a na email nereagují
Týden nemám ani objednávku, ani odpověď na mail, kde se po ní ptám…
Zbozi nedorazilo, predem zaplaceno, na dotaz ohledne objednavky neprisla zadna odpoved. Nemam zbozi ani penize