Online shop hrůza a děs a kamenný obchod katastrofa
OKAY.cz
85 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
výběr, cena
Nedoporučuji, při nákupu byli všichni ochotní a vstřícní, bohužel po zaplacení se chování změnilo, při rozbalení jsme zjistili poškození sedačky, které při výběru nebylo a bohužel najednou se jednání obchodu změnilo, nic řešit nebudou je to náš problém. Takže tady už nikdy!
zadne
Nechápu proč mám při nákupu přes eshop platit za členství. Jde jen o to jak z člověka vytáhnout peníze navíc. Opravdu nemám v plánu kupovat každý měsíc něco z Okay.
obsluha v Náchodě,přístup k zákazníkovi opravdu hrozná ,hnus,vnucují záruku na delší dobu,potom při reklamaci jsou argantní, vyhrožují a vše popřou!! vedoucí z brýlema..záruku na zboží prosím neplaťte !!,je to podvod. Hlavně v Náchodě . už nikdy více.
Nic
Dlouhá čekací doba na doručení již zaplaceného zboží a i po mnoha urgencích nulová komunikace.Jen automatické odpovědi.Stornovano čekám na vrácení peněz.E-shop Okay elektro nedoporučuji!!!! Jeden velkej podvod jak tahat z lidí peníze
Nic
1.11 2024 objednany konferenční stolek za 5000 a do dnešního dne jsem ho stále nedostala.pry do 12pracovnich dnu prijede a ho...jsem vytočena do běla.dovolat se neda nikam.zvažuji už podat trestni oznámeni
Nic
Společnost okay neposílá zásilky stále nás tu přibývá . Taky objednaná sedačka za bezmála 30000 Kč samozřejmě platba jedině předem . Na Email odpověděli že zboží zaslali to byla lež dopravce vše písemně popřel . Na emaily po konfrontaci s touto informaci již neodpovídají . Aktualizace : společnost dnes po všech negativních recenzích komunikaci přes d test a poukázání na praktiky přes čoi zásilku odeslala . Ještě se neraduji zboží stále nemám v ruce ale snad se to blíží zdárnému konci a u Okay už nikdy nenakoupím . Tak další aktualizace : zboží zasláno nebylo a přišel e-mail že se zboží nepodařilo doručit a objednávka stornována . Peníze prý budou vráceny v zákoné lhůtě . No já se snad zblázním , ale budiž no . Jsem spokojen i nespokojen tím jak to dopadlo . Snad tedy peníze přijdou včas . Aktualizace překvapivě ještě dnes peníze na účtu připsány tak aspoň z této stránky všechna čest .
NIC
Dobrý den Rád bych se s vámi podělil o náš hororový nákup rohové sedačky u firmy OKAY s.r.o. , Brno IČO 60719257. Na eshopu jsme si vybrali rohovou sedačku která měla být skladem a dodání do 9 pracovních dnů. Objednáno bylo dne 18.11.2024. Dne 26.11.2024 mne kontaktoval řidič DHL že následující den bude sedačka dopravena na adresu. Dne 27.11.2024 mne řidič kontaktoval že zboží nacházející se na depu v Hradci Králové mu nebylo umožněno naložit z důvodu nezaplacených pohledávek firmou OKAY s.r.o. na vrub firmě DHL za poskytnuté přepravní služby. Takže zaplacené zboží leží na depu DHL v HK kde mi ho nechtějí vydat ani dovést. Firma OKAY s.r.o. nekomunikuje jejich všechna čísla která na internetu najdete jsou buď zrušená nebo nefunkční. Na dotaz podaný přes jejich webový formulář neodpovídají. Teď nás čeká písemná výzva aby vše dali do pořádku. Ale jestli se tak stane nevíme. Další dobrá věc je že soud jim poskytl ochranu před věřiteli takže zda svoje zboží dostaneme nevíme. A další věc nikdo neví v jakém stavu se zboží nachází protože reklamaci se nám řešit moc nechce. Takže pokud chcete nakoupit nějaké zboží u této firmy možná bych se trochu zamyslel zda by nebylo lepší to koupit jinde a ideálně si to zrovna odvést nebo platit až při předání zboží. 28.11.2024 Jsem kontaktoval advokáta se kterým jsem si domluvil schůzku na které budeme řešit předžalobní výzvu a další kroky. Pokud mi pan advokát doporučí sehnat více lidí do trestního oznámení zřídím na to nějaký email kde by jsme mohli ve více lidech jít proti těmto praktikám. PS: podle vývoje budu aktualizovat.
v žadném případě nedoporučuji před 3tydny jsem si objednal zboži a stále nic kontak žádný nikdo nekomunikuje
Nic
Dnes jsem chtela koupit sedacku,na internetu na prodejne Decin skladem,volam tam ihned neochotně do telefonu mi baba řekne nemame žádnou!Pokracuje dale se slovy jakou jste chtela?Rikam jakou chci a rika,tu máme,rikam super vyrazim k vám….po příjezdu na prodejnu sedaček mraky ještě origo zabalené a ta má jedina nezabalena….baba mi ji odmitla prodat ze ji prý přesouvají do Třebíče…ještě jeden poznatek…osluhovala mě a při tom jedla cinu,super přístup.
V žádném případě nedoporučuji, aby jste v tomto Eshopu něco nakupovali, maximálně si kupte něco na prodejně, co si můžete hned odnést. Popíšu svou zkušenost s nákupy v tomto obchodě za poslední měsíc. Dnes je 21.11.2024. 1. Objednávka č. 9130760941 - 23. 10. 2024 - Jídelní stůl. Stůl měl být skladem a měl být do pěti dnů odeslán na prodejnu. Termín nebyl dodržen. Na dotazy, jak to s dodáním vypadá, vždy odpověď "Prověříme a ozveme se vám.." Neozval se nikdy nikdo. Dne 8.11.2024 mi přišel email, že je zboží na cestě na prodejnu a do dvou dnů bude k vyzvednutí. Do dnešního dne nedorazilo. Patrně jej vezou na trakaři.. Podáno odstoupení od smlouvy a požádáno o vrácení peněz. Odpověď: " Prověříme a dáme vám vědět.." Do teď nic. 2. Objednávka č. 9130761369 - 30. 10. 2024 - Sedačka Sedačka měla být skladem, dodání do devíti pracovních dnů. V rámci řešení dodání objednávky č.1 byl vznesen i dotaz na dodání této objednávky. Po několika dnech odpověď, že "Bohužel nastal problém s Dodavatelem/Přepravcem a zboží nelze dodat." Což bylo smutné, když jsem na tu sedačku narazil v každé prodejně OKAY, do které jsem vstoupil.. Objednávku stornovali a vrátili peníze. 3. Objednávka č. 9130761919 - 08. 11. 2024 - Sedačka Jako náhradu objednávky č. 2 jsem, zřejmě naivně, objednal sedačku jinou. Opět skladem, poslední dva kusy, dodání do devíti dní. Dnes je 21.11.2024 a opět žádná informace o dodání. Na stránkách je napsáno "Připravujeme k expedici" a obávám se, že nastává již známý scénář. Když to shrnu, během 30 dní jsem v obchodě udělal 3 objednávky, přičemž ani jednu nedodali včas, respektive vůbec. Uvádí lživé informace viz. zboží je skladem a pak objednávku stornují, protože mají problém s distributorem. Případně vám klidně zalžou o odeslání objednávky, přičemž ta jde na místo určení 14 dni.. Když zjistí, že zboží skladem, vlastně skladem není, raději zruší objednávku, než aby vám ho dodali z některé z prodejen v okolí, kde prokazatelně bylo. Komunikace obchodu je naprosto tragická. Nikdo s vámi problém aktivně neřeší, dělají mrtvého brouka a čekají, zda se ozvete sami. Komunikovat zřejmě neumí ani v rámci firmy jelikož mi na můj opakovaný dotaz v rozmezí několika dní, paní Ivana Hulínová z "péče o zákazníky", opakovaně tvrdila, že čeká na odpověď ze skladu.. Pokud máte rádi adrenalin, tak si tady klidně objednávejte, já jsem svou hloupostí ztratil měsíc času. U tohoto prodejce si už s principu nekoupím i v kamenných prodejnách ani baterku!
Žádné
Katastrofa přístup
Žádné
Zaplacená kuchyň kterou mi po 14dnech čekání stornovali a způsobili škodu finanční i škodu tím že jsem starou kuchyň vyhodil a teď nemám nic ani kuchyň a zatím ani peníze zpět a komunikace žádná
Dodáno poškozené zboží, do dnes čekám na přislíbenou finanční kompenzaci. Zatím nic , asi není potřeba se chovat slušně!!
Nakupovala jsem poprvé a zboží jsem si objednala 29.9.2024,s tím že je skladem ,a přišel mi e-mail 10.10.2024, že zboží je již v přepravě a druhý den by mělo být doručeno. To se bohužel nestalo, a na konci měsíce jsem poslala dotaz ohledně své objednávky, na což mi přišla odpověď, že shání informace o mé objednávce a až budou vědět více napíšou, přes týden nepřišla žádná další odpověď, napsala jsem tedy další dotaz a poté mi přišla odpověď, že při přepravě bylo zboží poškozeno a nebylo možné ho doručit a ,že objednávku stornují a pošlou mi peníze zpět na účet. Žádné informace by mi sami nepodali, a pokud se jako zákazník musím doprošovat informací o své objednávce tak mi takové jednání nepřijde v pořádku, a rozhodně už žádný další nákup neudělám.
V OKAY jsou schopni lhát přímo do obličeje s tím, že je vše v pořádku - po třetí reklamaci mikrosystému kdy měl být opraven, což se stalo, ale se špatným výsledkem - zvuk stále rezonuje, takže věž k ničemu - ojebat co se dá v OKAY žádný problém.
Žádné
Dodací lhůta. Komunikace. Koupila jsem si skříň a dodací doba na internetu byla 9 dní. Samozřejmě ve smluvních podmínkách 4 týdny.. zboží přišlo po skoro 6 týdnech a výmluva ze mají problém s dopravci nechápu a neberu. Já si svoji 1800 Kč dopravu zaplatila , tudíž nechapu problém. V OKAY nikdy nic víc.. ještě že zbozi přišlo v pořádku a nic nebylo zničené.
Žádný
4 týdny zaplacená objednávka a nedostala jsem od nich žádnou zprávu o stavu objednávky…. po tom, co jsem se ozvala, ať mi dají informace k moji 4 týdny zaplacený objednávce, mi byla objednávka zrušená a peníze zatím vrácený nemám.
Jsem znechucená prodejnou Okay, reklamace sedačky proběhla s velkými problémy podání reklamace 23.8.2024 a dovezli ji až 30.10.2024. Obchod Okay velká nespokojenost,už nikdy Kudláček
POZOR !! Zboží,které nabízejí na svých int.stránkách ve "velkých" slevách např.pouze do NEDĚLE! apod.vám nedodají. Lžou na pobočce (KV) kam jsme si obj. zboží nechali zaslat, že prý přišel někdo z rodiny a podal na nepřevzaté ! zboží reklamaci, potom že cena měla být v Eurech, dále je tam systémová chyba a čeká se na vyjádření z centrály a po 2 měs.vám objednávky stornují. Důvod-jiný. NEDOPORUČUJI! Ještěže jsme za zboží nezaplatili předem.
Žádné