OKAY.cz
85 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Žádné
Katastrofa přístup
Žádné
Zaplacená kuchyň kterou mi po 14dnech čekání stornovali a způsobili škodu finanční i škodu tím že jsem starou kuchyň vyhodil a teď nemám nic ani kuchyň a zatím ani peníze zpět a komunikace žádná
Dodáno poškozené zboží, do dnes čekám na přislíbenou finanční kompenzaci. Zatím nic , asi není potřeba se chovat slušně!!
Nakupovala jsem poprvé a zboží jsem si objednala 29.9.2024,s tím že je skladem ,a přišel mi e-mail 10.10.2024, že zboží je již v přepravě a druhý den by mělo být doručeno. To se bohužel nestalo, a na konci měsíce jsem poslala dotaz ohledně své objednávky, na což mi přišla odpověď, že shání informace o mé objednávce a až budou vědět více napíšou, přes týden nepřišla žádná další odpověď, napsala jsem tedy další dotaz a poté mi přišla odpověď, že při přepravě bylo zboží poškozeno a nebylo možné ho doručit a ,že objednávku stornují a pošlou mi peníze zpět na účet. Žádné informace by mi sami nepodali, a pokud se jako zákazník musím doprošovat informací o své objednávce tak mi takové jednání nepřijde v pořádku, a rozhodně už žádný další nákup neudělám.
V OKAY jsou schopni lhát přímo do obličeje s tím, že je vše v pořádku - po třetí reklamaci mikrosystému kdy měl být opraven, což se stalo, ale se špatným výsledkem - zvuk stále rezonuje, takže věž k ničemu - ojebat co se dá v OKAY žádný problém.
Žádné
Dodací lhůta. Komunikace. Koupila jsem si skříň a dodací doba na internetu byla 9 dní. Samozřejmě ve smluvních podmínkách 4 týdny.. zboží přišlo po skoro 6 týdnech a výmluva ze mají problém s dopravci nechápu a neberu. Já si svoji 1800 Kč dopravu zaplatila , tudíž nechapu problém. V OKAY nikdy nic víc.. ještě že zbozi přišlo v pořádku a nic nebylo zničené.
Žádný
4 týdny zaplacená objednávka a nedostala jsem od nich žádnou zprávu o stavu objednávky…. po tom, co jsem se ozvala, ať mi dají informace k moji 4 týdny zaplacený objednávce, mi byla objednávka zrušená a peníze zatím vrácený nemám.
Jsem znechucená prodejnou Okay, reklamace sedačky proběhla s velkými problémy podání reklamace 23.8.2024 a dovezli ji až 30.10.2024. Obchod Okay velká nespokojenost,už nikdy Kudláček
POZOR !! Zboží,které nabízejí na svých int.stránkách ve "velkých" slevách např.pouze do NEDĚLE! apod.vám nedodají. Lžou na pobočce (KV) kam jsme si obj. zboží nechali zaslat, že prý přišel někdo z rodiny a podal na nepřevzaté ! zboží reklamaci, potom že cena měla být v Eurech, dále je tam systémová chyba a čeká se na vyjádření z centrály a po 2 měs.vám objednávky stornují. Důvod-jiný. NEDOPORUČUJI! Ještěže jsme za zboží nezaplatili předem.
Už nikdy více, doporučuji se vyhnout tomuto obchodu velkým obloukem.
Žádné
Zboží přišlo poškozené po 14dnech emailu jsem se domluvil na kompenzaci 3000,- a peníze stejně nepřišli ani v zákonné lhůtě a odpovědi žádné.
Nejde nákup bez registrace,takže jsem nic neobjednala. Kvůli jedné věci se nebudu registrovat. Koupím jinde
Strašný. Zboží objednáno 16.9. (bylo psáno 1-3dny), ihned zaplaceno (16.9. email o přijetí platby). 17.9. přišel email o expedici, to bylo ještě malý záchvět radosti ale co se dělo dál nemá obdoby. 19.9. napsán email kdy zboží mohu očekávat, že od 17.9. mám info o expedici. Je pravda, že paní hned reagovala a napsala, že se mám obrátit na expediční depo, tel atd., tudíž já nelenila a hned volala...tam mi bylo řečeno, že zboží u nich vůbec nemají a nemají informaci kde se nachází. Odepisu ji tedy paní do Brna, že se věc má tak a tak. Od toho dne bylo zboží stále prověřováno kde je, nikdo nebyl schopen říct kdy přijde a kde se zboží vůbec nachází. Kdy 24.9. jsem již objednávku zrušila. Do dnes čekám na vrácení peněz v zakonné lhůtě (14 dní). Obchod nedoporučuji nikomu !! Musím tedy přiznat, co jsem už i tady četla...objednávku bych asi nezrušila kdyby dali jakoukoli informaci o zpozdění, něco prostě. Jejich "Záležitost aktivně prověřuji ve spolupráci s příslušným oddělením a jakmile budu mít k dispozici konkrétní informace k Vaší objednávce..., budou Vám obratem sděleny. Prosíme tedy o strpení, abychom záležitost mohli vyřeši", to opravdu ne.
Maximálně to, že zboží dorazilo.
Objednáno 16.9. Potřebovali jsme skříň co nejrychleji , doprava DHL 1500,- psáno bylo do 5prac.dní. Tak se nestalo, 20.9. Stála stále na místě. Volala jsem na DHL , řekli mi , že je objednávka v Pardubicích pozastavena, žádný důvod. Měla jsem se obrátit na obchod. Volala jsem i do Brna na pobočku, tam mi paní nesdělila vůbec nic, jen,že jim taky nechodí zboží, tudíž jsem si myslela, že tomu je tak třeba kvůli povodním. Psala jsem požadavek, ozvali se mi na email s tím , že usilovně pracuji na moji objednávce. Blbost. Nikdo nic neřešil. Tak jsme jen čekali, kdy se ozvou. 2.10. v 7 ráno Mi volali z DHL, jestli budu doma, ten den to nešlo, ale řekla jsem, že dojet můžou 3.10. Pán byl nepřijemný, že moje objednávka má asi 400kg (měla 190kg)a že si mám někoho sehnat na pomoc s vyložením,jsem těhotná a přitel v práci na cestách, asi težko bych pomohla. Řekl ať si to nějak zařídím, což jsem mu odsouhlasila , ale nesehnala, při objednáváni bylo psano vyložení k prvním dveřím. Druhý den volal a přijel pán celkem přijemný a slušný. Snažil se vyjet k domu až k našim dveřím, ale bohužel, naskládali jsme krabice do garáže. Dnes jsme skládali, velice špatný a nepřehledný návod, ale podvedlo se. skříň má pár chybiček,ale to přežijem. Už nikdy víc, nemluvě o tom, že jsme zaplatili roční členství , abychom si vůbec mohli skřiň objednat. Příště si raději připlatíme někde jinde.
Sedací souprava nakonec dorazila.
Objednali jsme sedací soupravu, která podle webu byla skladem. Zvolili jsme dodání na adresu s vynáškou (cena +cca 2500 Kč), abychom mohli položku zakoupit, musel jsem odsouhlasit přihlášku ke členství za cca 250 Kč. S tímto vším jsem souhlasil a tudíž si na to nestěžuji. Následně mi bylo sděleno, že se ozve přepravce Rhenus Home Delivery ohledně domluvení termínu. Když se ani po dalších třech dnech přepravce neozval, kontaktoval jsem emailem OKAY s dotazem, kdy sedací soupravu obdržím. Komunikace na obchod@ znamená komunikace s panem Lounkem ve smyslu "O termínu dodání Vás bude informovat přepravce Rhenus, viz sledování zásilky". Na stránce Rhenus je sice možnost zvolení termínu, ale tato možnost je trvale nefunkční. Obracel jsem se tedy opakovaně na OKAY = pana Lounka, ale z jeho komunikace jsem neměl ani sebemenší pocit o snahu pomoci, zjistit, vyřešit. Při žádosti o sdělení kontaktu nadřízeného, buď bez reakce, nebo po opakovaném dotazu, zamítnuto. Sedací soupravu dovezl Rhenus nakonec asi za 10 dnů, auto vrak, kluci slušní, ale bez vybavení (rudliku...) to museli oddřít (východní Evropan + mimo Evropan). Kluci mi za přepravce nechali podepsat dodací list s cca 10 dní starým datumem. Sedací soupravu jsme potřebovali rychle, což rozhodně při ceně dopravy 2500 Kč nebylo, v principu mi vadí i rozdíl datumu faktury a dodání o cca 10 dnů později (rozdíl platnosti záruky u sedačky 10 dnů nebude asi důležitý, ale například u lednice, kdy se např. těsně před koncem záruky poškodí, tak rozhodně zkrácení záruky o 10 dní bude mít vliv). NEDOPORUČUJI. Nakonec bych tuto recenzi asi nepsal, ale změnil jsem názor, jelikož mi OKAY poslalo již druhou výzvu k jejímu udělení.
Rychlá doprava
Koupili jsme si šatní skříň Oslo..bohužel jsme nespokojeni, jelikož šuplíky ve středu skříně nelze otevřít...dle obchodu naše chyba ( špatně jsme dali kolejničky (jinak dát nešly) pak, že máme křivou podlahu ( blbost je nová ) vtipný no,co dodat..asi to, že si příště snad vybereme lepší obchod.
Zaplatila jsem si montáž nábytku, okay zadává zakázku externí montážní firmě super soused .Nikdo se na montáž neozval a pan Lounek z péče o zákazníky mě v podstatě odbyl ze se mi někdo ozve ,už je to 5 dni a nic ,nemam peníze a ani smontované skříně .Nikdy už si zde nic neobjednám .
Žádné
Neplatí dopravcům !!!
NULA
OBJEDNÁNO 22/8 , dne 27/8 urgováno, operátorka slíbyla nemožné a PRD A ni nejde na webu sledovat objednávku
V žádném případě nedoporučuji, aby jste v tomto Eshopu něco nakupovali, maximálně si kupte něco na prodejně, co si můžete hned odnést. Popíšu svou zkušenost s nákupy v tomto obchodě za poslední měsíc. Dnes je 21.11.2024. 1. Objednávka č. 9130760941 - 23. 10. 2024 - Jídelní stůl. Stůl měl být skladem a měl být do pěti dnů odeslán na prodejnu. Termín nebyl dodržen. Na dotazy, jak to s dodáním vypadá, vždy odpověď "Prověříme a ozveme se vám.." Neozval se nikdy nikdo. Dne 8.11.2024 mi přišel email, že je zboží na cestě na prodejnu a do dvou dnů bude k vyzvednutí. Do dnešního dne nedorazilo. Patrně jej vezou na trakaři.. Podáno odstoupení od smlouvy a požádáno o vrácení peněz. Odpověď: " Prověříme a dáme vám vědět.." Do teď nic. 2. Objednávka č. 9130761369 - 30. 10. 2024 - Sedačka Sedačka měla být skladem, dodání do devíti pracovních dnů. V rámci řešení dodání objednávky č.1 byl vznesen i dotaz na dodání této objednávky. Po několika dnech odpověď, že "Bohužel nastal problém s Dodavatelem/Přepravcem a zboží nelze dodat." Což bylo smutné, když jsem na tu sedačku narazil v každé prodejně OKAY, do které jsem vstoupil.. Objednávku stornovali a vrátili peníze. 3. Objednávka č. 9130761919 - 08. 11. 2024 - Sedačka Jako náhradu objednávky č. 2 jsem, zřejmě naivně, objednal sedačku jinou. Opět skladem, poslední dva kusy, dodání do devíti dní. Dnes je 21.11.2024 a opět žádná informace o dodání. Na stránkách je napsáno "Připravujeme k expedici" a obávám se, že nastává již známý scénář. Když to shrnu, během 30 dní jsem v obchodě udělal 3 objednávky, přičemž ani jednu nedodali včas, respektive vůbec. Uvádí lživé informace viz. zboží je skladem a pak objednávku stornují, protože mají problém s distributorem. Případně vám klidně zalžou o odeslání objednávky, přičemž ta jde na místo určení 14 dni.. Když zjistí, že zboží skladem, vlastně skladem není, raději zruší objednávku, než aby vám ho dodali z některé z prodejen v okolí, kde prokazatelně bylo. Komunikace obchodu je naprosto tragická. Nikdo s vámi problém aktivně neřeší, dělají mrtvého brouka a čekají, zda se ozvete sami. Komunikovat zřejmě neumí ani v rámci firmy jelikož mi na můj opakovaný dotaz v rozmezí několika dní, paní Ivana Hulínová z "péče o zákazníky", opakovaně tvrdila, že čeká na odpověď ze skladu.. Pokud máte rádi adrenalin, tak si tady klidně objednávejte, já jsem svou hloupostí ztratil měsíc času. U tohoto prodejce si už s principu nekoupím i v kamenných prodejnách ani baterku!