Dormeo
22 % spokojených zákazníků
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Neobjednávejte!!! Po dvou měsících nedodáni matrací a následném urgování firmy mi bylo před týdnem oznámeno, že je firma v insolvenci a o zaplacené peníze se mám přihlásit v insolvenčním řízení! Dne 10.8. jsem ještě psal o vrácení peněz a paní Světlana Rygalová ze studia moderna(Dormeo) mi napsala, že mám na matrace ještě počkat! Začátkem září jsem jí znovu psal, jak je to tedy s dodáním zaplaceného zboží a ona mi napsala že 15.8. šla společnost do insolvence! Beru to podraz i z její strany!
Žádné
Po dvou měsících čekání kdy nedorazil žádný e-mail o potvrzení objednávky stále nemám zboží a nebudu mít ani já ani nikdo jiný protože jsou v insolvenci a pěkné si svině dál berou peníze a přijímají objednávky. Ale naštěstí pro mě když se víc jak 14 dni nic nedělo ze strany Dormea tak jsem reklamovala platbu přes svou banku a teď se mi vrátili peníze, takže radím všem kdo můžete neváhejte a zkuste kontaktovat svou banku.
Před 4 měsíci jsem objednala matrace, předem zaplatila a po několika telefonátech, kdy slibovali, že zboží bude skladem, nic nepřišlo. Dnes mi bylo oznámeno, až jsem se sama ozvala, že jsou v insolvenci a nikdo mi nic nevrátí. Nic neobjednávejte!!!!!!
nic
Po dlouhé době co matrace nedorazila jsem byla nucena zavolat na linku, kde bylo sděleno, že je firma v insolvenci. Peníze nemohou vrátit. Nic neobjednávejte.
V roce 2021 před vánocemi jsem koupila 2 matrace a nyní je chci zreklamovat a musím je na vlastní náklady poslat a čekat 30 dní že zákona. A kde budeme spat? Mi pani po telefonu rekla ,ze to neni jeji starost Jsme oba s manželem po operaci páteře. Dormeo nedoporucuju. Po roce a půl jsou prolezele a nedá se na nich spat
Objednávku švagrové zrušili, ani e-mail, telefonát nic, kdyby to nesháněla neví o tom - peníze jí do dnešního dne nevrátili za zrušenou objednávku. Po urgencích jí bylo sděleno, že je firma v insolvenci. Nicméně POZOR - objednávky a platby jsou pořád dál a na stránkách není nic - to bude moře nešťastných lidí !!!!!!!!!!!!!
Objednávku mi zrušili, aniž by mě někdo informoval, peníze mi nevrátili za zrušenou objednávku. Po několika telefonátech a e-mailové korespondenci mi bylo sděleno, že je firma v insolvenci.
Mám uplně tu samou zkušenost jako paní předemnou. 7.7 tchýně objednala přistýlku a dva polštáře. Platba proběhla v pořádku. Nepřišel ale žádný email o přijetí, potvrzení…. Prostě žádný. Po dvou týdnech (jak bylo uvedené při ojednávání na netu) zboží nebylo dodáno. Při voláni pouze informace o tom, že objednávku evidují. A koncem července, začátkem září bude objednávka odeslaná. Dnes je 8.8. Dnes mě odkázala jiná paní na zákaznický servis. Mluvila jsem tedy s paní Hosmanovou. Ta mi pouze suše sdělila že objednávku evidují, že bude možná odeslaná za měsíc. A že údaj na stránkách o dodání do 14dní, že v tu chvíli se mohla vyprodat. Ale pokud paní co objednávala den před námi měla ten samý údaj o odeslání do 14dnů, tak chyba určitě nebude v tom, že v tu chvíli jako jsme objednaváli mi se vyprodala. Tudíž tato chyba tam byla uvedena minimálně 24hod. Takže tuším, že jednání společnosti dormeo a jejich zaměstnanců je velice nedostatečná. Nejen že údaje na internetu o dodání je lživá. Nikdo si nedělá starost odeslat aspoň jeden email. A domluva žádná. Při mé žádosti dát mi kontakt na někoho kdo to bude řešit, prý existuje jen email. A to je přesně zase email do toho zákaznického servisu kam jsem se dovolala. Nedoporučuji a budu řešit dále.
nic
6.7.2023 jsem objednala přistýlku pro mojí mamku, termín dodání na webu měli 1-2 týdny. Po dokončení objednávky a online platbě mi nepřišel žádný email s potvrzením. Bylo mi to divné a tak jsem volala na jejich linku. Prý měli výpadek softwaru, který odesílá tyto maily, ale objednávku evidují. Čekám týden, dva a pořád nic. Volám na všechna jejich telefonní čísla z webu a vše nedostupné. Našla jsem si číslo na jeden z jejich obchodů, slečna mi říkala, že takhle Dormeo funguje normálně a že jí tam denně volají desítky lidí s dotazem, kde mají zboží. Byla celkem milá a dohledala, že by zboží mělo dorazit do měsíce od odeslaní objednávky( i když na webu byl 1-2 týdny) Rozhodla jsem se ještě počkat. Dnes je 7.8.2023, zboží samozřejmě nikde... Po několika pokusech se mi podařilo dovolat na telefonní číslo uvedené na webu, moje objednávka prý dorazí za další měsíc!!! Katastrofa... Hodnotím špatně informace na webu, které jsou naprosto lživé, ale i komunikaci operátorů ze Studia Moderna, kteří jsou neprofesionální a v podstatě k ničemu, protože nejsou schopni zodpovědět jediný dotaz. Za mne už nikdy a určitě nedoporučuji!
Absolutně nic!
25.11. jsem objednala matraci jako dárek pro dceru k Vánocům a zaplatila předem přes 13 tisíc. . Myslela jsem si, že měsíc je dostatečně dlouhá doba na dodání zboží, které bylo uvedeno jako skladem. 18.12. kdy stále matrace nedorazila, jsem kontaktovala mailem firmu, jak to vypadá s mou objednávkou. Odpovědi jsem se dočkala až za tři dny, že prý mou objednávku evidují jako vrácenou zpět odesílateli z důvodu nezastižení příjemce a že je tímto objednávka stornovaná a vrátí mi peníze. Podotýkám, že mě nikdo za celou dobu neinformoval o změně stavu objednávky, ani že byla odeslána, ani sms od přepravní společnosti, že mi bude něco doručovat. A i kdyby mi někdo matraci dovezl, tak u nás v domě je na 99,9% vždy někdo k zastižení, takže tento důvod s nezastižením příjemce je vyloučený. Jednání této pofidérní společnosti je opravdu naprosto neskutečné. Závěr je ten, že dodnes nemám ani matraci ani peníze! Takže DORMEO už NIKDY VÍCE!!!!!!!!!!!!!! Naprosto nedoporučuji!!!!!
Bohužel nic
Na linku není možno se dovolat, po lhůtě dodání matrace jsem se po e-mailu (když jsem je kontaktoval já) dozvěděl, ze na objednavku musím čekat do února. Kdybych nenapsal nedozvim se to. E-mail začali ignorovat stejně jako telefon. Na prodejnách stejně neschopný a přehazujou si vás jako horký brambor! Dormeo už nikdy víc! Takový jednání jsem ještě nezažil.
Nulová komunikace ,nedodani zboží, po měsíci mi po několika urgencich emailem i telefonicky odepsali že mi stornovali objednávku a možná vrati peníze tak budeme doufat . Pak rychle zapomenout na tuto firmu .
15.11. jsem udělala objednávku na přistýlku a polštář. Bylo tam psané dodávka během listopadu. Po 3 týdnech jsem napsala e-mail, kdy můžu očekávat objednávku, protože se nedá na číslo dovolat, celý den to hlásí obsazeno. Za 2 dny mi přišla zpráva, že polštář nemají a čekají na zboží, takže až v lednu. Na internetu polštář dále prodávají a není u něj že by nebyl skladem. Počítám s tím, že v lednu po mě budou chtít za polštář původní cenu, protože jsem ho objednávala v listopadu na akci. A už to, že jsem měla objednávku nad 3 tisíce a budu platit poštovné přitom tam bylo doprava je zdarma. Počkám jestli věci vůbec přijdou a už nikdy víc. Ještě že vyšší částky neplatím dopředu.
Přehledné stránky
Jak si může takhle velká firma s takovým jménem dovolit nulovou komunikaci se zákazníky. Číslo uvedené pro kontakt hlásí obsazeno, na emaily nereagují vůbec. V dnešní době je tohle opravdu velkým zklamáním. A zboží samozřejmě dorazí až někdy po novém roce. Objednávka byla zadaná 22.listopadu.
Nic
Jedna objednávka na 2 věci za 1239 kč.Nyní dorazil balík za 637 kč. jedna věc.Deka +dobirka 158 kč.Dnes jsem se dozvěděla od zaměstnance Dormea že další moje objednané zboží z jedné objednávky příjde nevi kdy a že moji objednávku u nich někdo stornoval.Na dotaz zda budu platit znova poštovné my bylo řečeno že ano.Přece jim nebudu platit dalších 158 navíc.Jsou to pěkní .....Věďí jak na to.Toto se mi stalo poprvé že byl někdo takový podvodník
Nic
Čekám již 14 dni a nic odezva žádná. ještěže jsem zboží neplatil převodem. nechci od nich již vůbec nic nikdy
Nic
Zboží je již 3 týdny objednané a zaplacené a stále nemám žádnou informaci, kdy dorazí. Telefonní čísla nehlásí nic jiného, než "čekejte prosím....." na nekolik mailů vůbec žádná reakce, ani na facebooku neodpovídají. Tak takhle neschopnej e shop v dnešní době...a ještě tak velká firma...NEPOCHOPITELNÉ!!! Za mě už nikdy víc. M. Hlaváčková
Polštáře jsou kvalitní.
Přišlo mi, že to trvá déle než bylo v plánu, tak jsem se bohužel nikoho nedovolala. Byl tam namluven jen vzkaz vyčkejte prosím.... Toť vše a následně byl hovor přerušen. Komunikace špatná.
Pěkné webovky
Volali mojí mámě (nevyžádaný hovor). Je to starý důvěřivý a špatně slyšící člověk, který jim všechno odkýval a jen se nenaděla, už měla objednávku za 6000 na matraci, kterou nepotřebuje. Obchod jsem ihned kontaktoval s tím, že žádám o zrušení objednávky. První operátorka se tvářila příznivě, že se ozvou. Nestalo se. Tak jsem psal mail, to už byla odpověď drzejší, že nic rušit nebudou. Pročež jsem odpověděl oficiálním stanoviskem s potvrzenou plnou mocí. Na to už nereagovalo. Tak jsem zvědav. Každopádně si dávejte pozor na jejich číslo 222 201 500, které je standardně hodnoceno jako obtěžující nevyžádaný telemarketing.
Já sem si madraci objednala květnu a pristýlku srpnu a vše došlo pořádku neměla jsem snima žádný problém