Reklama se svíjejícíma se žížalama /nebo co to je/ je pro mě osobně tak odporná, že tam nekoupím nic, dokud na mě bude všude vyskakovat.
HORNBACH
35 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
nic, vyhněte se jim
vyfakturované zboží, ale dodávka částečná, zbytek ani po reklamaci zatím nepřišel ani za čtrnáct dní, dopravné Kč 500, kdy byla nejtěžší část objednávky stornována bez nabídky náhrady, řeči že to nejde, to systém neumí
Objednával jsem asi 15 balíků mozaiky na plánovanou rekonstrukci koupelny. Na e-shopu bylo dodání cca 6-7 dnů, zboží mi přivezli za 3 dny. Za mne naprostá spokojenost a mohu doporučit.
O rčení "náš zákazník, náš pán" tady pravděpodobně nikdo neslyšel. Arogantní, až sprosté chování od zaměstnanců dnes opravdu nikdo nemusi snášet. Za mě to dnes byla poslední návštěva. Pokud vaše zaměstnance obtěžuje, že mají s někým mluvit, vaše HR by je mělo přesměrovat někam, kde se s nikým nemusí potkat!
NIC!!!
Je otřesné, že i v této době se najde společnost, která se chová jako "šmejd". Obzvláště, jedná-li se o takovou, kde byste to nečekali. Objednali jsme si zboží za bezmála pět tisíc, vč. dopravy za 500Kč!!! Jiná možnost, než doprava na adresu a platba předem nebyla možná. Využili jsme tedy možnost okamžitého převodu z účtu přes jimi nabízenou službu TrustPay. Potvrzení od TrustPay o úhradě jsme obdrželi. Od společnosti Hornbach však nic... Po třech dnech nám to nedalo a zavolali jsem na jejich zákaznickou linku. Operátka vůbec nebyla překvapená, naopak, tohle je prý naprosto běžné a máme si vytvořit objednávku znovu a zažádat si o spárování s již provedenou platbou. Její "O NIC NEJDE" mi dost pilo krev!!! No jí očividně ne! Nám jde o našich pět tisíc a o to, že zboží potřebujeme do konce tohoto týdne, jak mělo podle původní objednávky být uskutečněno. Pokojíček, do kterého čekáme přírůstek, tak bude dál staveništěm do doby, než se uráčí zboží doručit!!! Totiž poté, co jsme provedli změnu (dle návodu paní ze zák. centra) nám přišel email, že se omlouvají za prodlevu, ale že nemají čas odpovídat na všechny dotazy!!! Naše peníze se tak staly rukojmými a stavební práce musí v bytě stát, dokud si na nás laskavě někdo neudělá čas!!! Slova zákaznické podpory ve stylu: "Klid, o nic nejde. Všichni jsem unavení. Je to jenom systém, tam se chyby stávají. Nejste jediní..." vás neuklidní, ale vytočí naopak do běla!!! Takové chování považujeme za podvodné a celou věc předáváme ČOI.
Vůbec nedoporučuji hornbach online . Objednavku jsem udělala 23 . Března. Balík dorazil tak že osivo se všude sypalo tak ze jsem balík nepřevzala. Moje debilita byla , že jsem jim to zaplatila předem 10 dní z nich tahám další postup . Po telefonu místo, aby se omluvili kdy jsem jim nabízela, že pro osivo si dojedu byl ještě super zaměstnanec ktery mi řekl, že vůbec nejdříve neví jak dál kdy a co bude a až asi po 10 minutách dohadování prý, že mi vrátí peníze. Nikdy více akorát mě tento nákup vytočil a nikdy už s nimi nechci cokoliv mit společného.
Objednání přes eshop strašný, objednávku jsem zaplatila online přes kartu, v domnění, že se tím urychlí její doručení. U zboží bylo dodání 3-5 dní. Pátý den stále nic, žádné info o stavu objednávky, na mail nereagují. Jsem zvědavá kdy zboží doručí. Původně jsem měla v plánu objednat i další zboží, ale objednám jinde! Kvůli pozdržené objednávce musím posunout stavební práce.
Polohu prodejny v Plzni, v centru města, jezdí okolo, ale teď je to už jedno, protože tam již nic nekoupím.
Objednal jsem v Hornbachu Plzeň skříňku nad umyvadlo. Skříňka patřila mezi top produkty Hornbachu, dle vyjádření prodavače je pouze na objednávku a hlavně - vyrábí se v Německu, tedy žádná Čína( hodně zdůraznil). A proto byla dodací lhůta 6 týdnů. Budiž, na kvalitu si počkám. Po dodání jsem zjistil, že chybí trafo od led svítidlo. Dle prodavače se to stává pravidelně(asi nechápu německou kvalitu a spolehlivost ) Dodací lhůta se rázem prodloužila na devět týdnů. Při věšení skříňky se rozpadly oba držáky. Vzhledem k tomu, že jsem nainstaloval mnoho kuchyňských skříněk ( naštěstí žádnou z Horbachu ), vím, jak držáky namontovat. Ve skříňce je vypínač a zásuvka se zemnícím kolíkem. Dle naší normy je zemnící kolík v zásuvce nahoře. Němci mají asi jinou naší normu, protože ho namontovali dole. ( nebo snad Číňani? ). Skříňka "montovaná v Německu" má místy takové mezery mezi zády a boky, že by tam pomalu prolezl náš jorkšír a na některých místech je zapatlaná od lepidla, kterým přilepili hrany. Na závěr - paralelně jsem zakoupil jinou skříňku od českého výrobce v českém obchodě - naprosto bez problémů a nebyla na objednávku, ale na skladě. Proč mám pocit, že v německém Hornbachu by si to nedovolili? S pozdravem "nekupujte šmejdy" nespokojený bývalý zákazník Hornbachu
Velice neochotní prodavači. Nějaký dotaz je viditelně obtěžuje.
Vážení obchodní přátelé, chtěl bych se s Vámi podělit o zkušenostech při objednávání a dodání zboží z onlineshop @hornbach.cz. Dne 2.10.2019 jsem e-mailem poslal objednávku na dodání vinylové podlahy v hodnotě 13851,75 Kč. Téhož dne mi přišla e-mailové potvrzení objednávky DV9005204676 s tím, že bude zboží dodáno ve dnech 9. - 10.10.2019 při platbě z běžného účtu na účet Hornbachu. Po tomto potvrzení objednávky jsem ihned provedl bankovní převod sjednané ceny a firma Hornbach musela obdržet peníze ještě tentýž den maximálně druhý den, t.j. 3.10.2019. Přijatá platba mi byla sdělena 7.10.2019 e-mailem. Dne 8.10.2019 mi přišlo e-mailové sdělení „Vaše zboží právě opustilo naše expediční centrum. Za několik dní budete mít svůj balík ve Vašich rukou“ Dne 14.10.2019 večer jsem zaslal na onlineshop stížnost, že jsem ještě neobdržel zboží a žádal jsem o zprávu, kdy bude zboží dodáno a zároveň jsem žádal o finanční kompenzaci. Dne 15.10.2019 mi volala nějaká paní od dopravy, že mi vezli zboží z Hornbachu, ale že řidič neměl na mně telefonní číslo, proto zboží dodají až dnes 15.10.2019. Zároveň jsem tentýž den obdržel e-mail z Hornbachu, že prověřují stav mé objednávky s dodavatelem a jakou výši kompenzace si přestavuji. Dne 16.10.2019 večer jsem Hornbachu sdělil, jestli už prověřili stav dodání zboží, pokud ne, tak jsem jim sdělil, že bylo zboží již dodáno 15.10.2019, tj. o 5 – 6 dnů později, než byl termín dodání potvrzen v objednávce. Sdělil jsem jim výši kompenzace 20%. Dne 17.10.2019 mi bylo sděleno, že mi můžou nabídnout kompenzaci ve výši 3% Dne 23.10.2019 jsem Hornbachu sdělil, že je jejich nabídka kompenzace ve výši 3% hanebná , a že tedy požaduji pouze 10%. Téhož dne mi sdělili tuto odpověď: „v potvrzení objednávky je termín dodání sice uváděn 9.10.-10.10.2019, ale je tam zároveň uvedena poznámka, že při platbě bankovním převodem počíná běžet dodací lhůta od okamžiku připsání platby na náš účet. Platba byla připsána 7.10.2019 a termín dodání zboží je 5 pracovních dní, což vychází na 14.10.2019. Zásilka Vám byla dodána 15.10.2019, takže se jedná o jeden den zpoždění dodávky“. Dne 27.10.2019 jsem Hornbachu odpověděl, že s jejich vyjádřením souhlasím až na chybu, kdy uvádějí, že byla platba připsána až 7.10.2019, ve skutečnosti byla připsána 2. max. 3.10.2019, proto mělo být zboží dodáno maximálně do 10.10.2019, jak bylo potvrzeno v objednávce , a že tedy trváme na kompenzaci ve výši 10%. Dne 29.10.2019 jsem obdržel konečnou odpověď v tomto znění: „Jsme rádi, že souhlasíte s naším shrnutím průběhu Vaší zakázky. Dále bychom Vás rádi upozornili na skutečnost, že při vytváření zakázky, kde je platba nastavena převodem, jste byl informován hlášením: "Zboží bude odesláno, až po připsání částky na náš účet. K předpokládanému datu dodání, které se zobrazí na následující stránce, je tedy třeba připočíst lhůtu pro provedení platby. Dodací doba začíná 2 pracovní dny po převodu." (viz příloha) Dle vyjádření příslušného oddělení, je kompenzace ve výši 3% konečná. Z tohoto chronologického souhrnu je zřejmé, že si Hornbach nepřipouští jakoukoliv chybu. Informoval nás o nepravdivých skutečnostech jako je termín obdržení platby a tím pozdního dodání zboží. Pikantní na tom je, že mně Hornbach informoval dne 8.10.2019, že objednané a zaplacené zboží opustilo expediční centrum Hornbach, a že za několik dní budeme mít svůj balík v našich rukou. Těch několik dní bylo přesně týden místo dodání 9.-10.10. bylo dodáno 15.10.2019. Po této negativní zkušenosti si už nikdy nic neobjednám na onlishop@hornbach.cz. S pozdravem Ing. Petr Sršeň HORNETS,
Praha - Řepy, naprostá spokojenost. Dobré ceny, nic jsem vracet zatím nemusel. Personál vždy poradí a je ochotný.
Snad jen odjezd z parkoviště je občas kapacitně dost pod limitem, ale to jen ukazuje, že tam lidi rádi jezdí nakupovat.
PRODEJNY: Otevřeno téměř pořád Obrovský sortiment a skladem téměř vše Až na jednu výjimku skvělý personál Garance ceny
Občas se vyskytuje stejný produkt jako na trhu, ale má specifické výrobní číslo pro Hornbach
Jsou drazi, ale maji vsechno. Vzdycky dobre poradili, zvlaste gentlman u stavebnich specialit-Slovak. Sel se mnou od sveho pultu az do te velke haly a ukazal mi kde to zbozi je. Mile mne prekvapila jedna prodavacka kdyz se mne zeptala jestli chci ten pistovy otvirac kuchynskych skrinek 80 nebo 100 Newtonu. Bylo to v Chuchli.
V tuto chvíli nevím
Služba rezervace je naprosto k ničemu. Nemáte žádnou jistotu že zboží na prodejně mají. Nejdříve přijde email o potvrení rezervace a potom o zrušení, protože zboží na prodejně nemají, přestože na webu stále svítí počet kusů k dispozici !!!
Dnes při nákupu na prodejně v Ostravě Porubě mi pokladní na dotaz,jestli to zboží opípá na vozíku nebo ho musím vytáhnout arogantně sdělila, že to zboží samo na ten pult asi nenaskáče.No zvláštní přístup.Tam mne dlouho neuvidí.
Nic
Dodací lhůta! Naprostá katastrofa NIKDY VÍC UŽ! Zaplatíte dveře a čekáte jak.. ! Žádnou lhůtu nedodrží! NEDOPORUČUJI!
Nakupuji zde pravidelně a vždy k mé plné spokojenosti. Když jsem přivezl vadné světlo na reklamaci, tak se mnou vše vyřešili hned u vchodu a do 5ti minut jsem odcházel s novým.
nic
Otřesné chování k zákazníkům a neseriozní chování.
Neochota prodávající v prodejně V Ostravě Svinově, hlavně mužského rodu, chodí jak by jim to tam všechno patřilo a jak potřebuji poradit,tak strašně spechaji a že nemají čas, arogance kterou jsem ještě neviděl,hlavně že mají čas se bavit mezi sebou, chtěl by mít dovolenou jakou oni mají šichtu, děs!!!
Objednala jsem a zaplatila zbozi s tim,ze bude k mani za 14 dni od objednavky,jsou to jiz 3tydny a zbozi stale neni k dispozici.
Hornbach je normální hobby market, se stejným sortimentem jako ty jiné.