HORNBACH
35 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Když ptáčka lapají pěkně lžou.
Kompletní jednání s naší zakázkou. Lžou, podraz s dodávkou dveří, ještě si účtují skladné zpětně. Vrchol hnusu v dnešní době. A chování arogantního asistenta, to komentovat slušně nelze.
Dvakrát reklamovaná kuchyňská pracovní deska od smluvního dodavatele DECODOM - Slovenská republika. Neschopnost HORNBACHU ohlídat kvalitu objednávaného zboží, laxnost v komunikaci se zákazníkem, neustále prodlužované termíny dodání. Jednoznačné zklamání.
Velký sortiment, dobré ceny
Nedostupnost zboží, zmatečné jednání, neochota a neznalost prodavačů
Prodejny
Eshop - Na prodejnách jsem nikdy problém neměl, bohužel jsem se ale pokoušel nakoupit přes eshop = velká chyba! Během nákupu jsem si rovnou vytvořil registraci a vybral platbu kartou online - platba proběhla a po přesměrování zpět na eshop se mi objevila stránka ve stránce a tím to skončilo. Samozřejmě v IB je platba vidět jako provedená a nezaúčtovaná (částka je ale blokovaná) - hned druhý den ráno (dnes) jsem volal na linku, kde mi pán sdělil, že se jim tohle stává, že mám napsat email se screenem z IB, že blokaci zruší a že si mám zboží zkusit objednat znovu. Na to jsem mu řekl, že dané zboží (ventilátor) již nejde objednat a že je nedostupný, že lze objednat jen cca 6x dražší model se stejnými parametry a zmínil jsem, že by bylo fér dát nějakou slevu, když mám díky nekvalitnímu eshopu blokované peníze a zboží mi nedorazí. V tu chvíli mi bylo jasně řečeno ať si políbím zadek, že to je tvrzení proti tvrzení a že jsem s nimi vlastně žádnou smlouvu neuzavřel (samozřejmě to řekl slušně, ale význam byl zcela stejný!) Takže jsem v těch vedrech bez zboží a o 6x dražší ekvivalent fakt zájem nemám! Přitom by stačilo říct něco jako, moc nás to mrzí, pokusím se pro vás vyjednat nějakou slevu a dám vám vědět - kdyby se pak ozval, můžeme vám zboží nechat za naši nákupní cenu, takže to nebude 6x dražší, ale jen 3 - 4x tak bych nákup zvážil a určitě ocenil vstřícné jednání. Takto jsem maximálně naštvaný!
Služby e-shopu perfektní, dodají až domů zboží, které nikdo jiný. Moc jsem tomu nevěřila, ale stačilo pár kliknutí a máme doma dveře, bez složitého vymýšlení, jak je odvézt z obchodu. Balení ok, dodací termín přiměřený.
Nic
Musím říct, že tak skvělé komplexní služby jako v Hornbachu jen tak nenajdete. Objednávala jsem si kuchyň a všechny služby byly naprosto perfektní. Jak sestavení plánu, objednání skříněk, ad.doplňků až po rychlé dodání a perfektní servis co se týče zaměření a montáže. Navíc za slušnou cenu
nic
nic
vsechno
Nic
Objednané interiérové dveře dorazili po 28 dnech.Prý problém u výrobce
Asi nic
V Ostravske pobocce jsme si na konci cervence objednaly dvere s tim, ze nam bylo receno, ze dvere do 4-6 tydnu budeme mit. V pondeli 9.10 to bude presne mesic po nejpozdejsi mozne lhute doruceni a dvere stale nikde. Uz tri tydny neustale volame a odpovedi nam je, ze zkratka stale nejsou! Doma jsme temer tri mesice bez dveri a uz se opravdu velmi zlobim, zadna omluva, zadna informace o stavu,proste nic! Tohle jsem opravdu necekala a nejde o zrovna levnou objednavku, budu rozhodne pozadovat slevu i kdyz mam chut celou objednavku stornovat at si dvere nechaji,ale bohuzel dvere proste nutne potrebujeme.
paní, která se mnou komunikovala a objednávku dohledávala se velmi snažila, za což jí děkuji, ale systém který vygeneruje číslo objednávky, která po zaplacení přestane existovat jim zřejmě zcele nefunguje tak jak by měl ...... NEDOPORUČUJI ZDE OBJEDNÁVAT ZBOŽÍ PŘES INTERNET, bůhví jaký systém jim objednávky zpracovává
28.11 jsem objednala přes internet a zboží okamžitě zaplatila kreditní kartou přes "jejich" systém, obratem mi přišlo potvrzení objednávky s vygenerovaným číslem ....... celý týden se však nic nedělo, 5.12. jsem již musela sama zavolat, kde je zboží, které slibují do 24 hodin k odeslání, po několika telefonátech mi bylo sděleno, že mojí platbu přijali, ale objednávku jako takovou nejsou schopni dohledat ...... peníze mi prý pošlou zpět a mám si udělat novou objednávku a celý proces zopakovat - neskutečné!!!
Vše v pohodě - objednávka přišla, jak bylo uvedeno na webu. Balení OK. Takže spokojenost.
Žádná chvála není, jen pokračování kritiky. Ještě nám z Hornbachu chtěli vnutit nová futra za 6 000 Kč, prý by to pomohlo. Jen si na nás chtěli udělat další peníze. Takže moje rada: Pokud si koupíte dveře, klidně i z Hornbachu, nikdy si je nenechte štelovat jejich ,,odborníky" raději si zavolejte nezávislou firmu, která se v tom vyzná, kdybychom to udělali my hned ze začátku, dveře by se hned reklamovaly a byl by klid.
Koupili jsme si u nich bezpečnostní dveře za 10 000 Kč, po roce nešli odemknou, v rámci reklamace přišel jejich NE-odborník a sešteloval je, asi rok na to opět stejný problém, přišel někdo opět z Hornbachu a kombinačkami jen vykřivil to, do čeho pak vjede ta fabka. Řekl, že s tím se nic nedá dělat, ale že zavolá někoho jiného....stalo se, přišel servis, který není pod Hornbachem a řekl, že dveře jsou zkřivené a že kombinačkami se to nikdy nekřiví! Bohužel reklamovat nejde, protože už vypršela záruka.
Sice se nejedná o klasický eshop, ale provedl jsem rezervaci přes jejich web a zboží bylo připraveno na moje jméno, tak jak bylo dohodnuto. Nemusel jsem tak čekat, než mě někdo obslouží a kamna od někud sundá. Cena sice není úplně nejlevnější, ale je přijatelná. Lepší než některé nedůvěryhodné servery. Viděl jsem je i v obchodě vystavené již minule, takže jsem věděl do čeho jdu.
dobré ceny? když koupíte nekvalitní produkt který nelze vrátit, tak ani ne naskladnit zboží navíc trvá dost dlouho na to, aby nic nešlo vrátit - jinak by totiž nevydělali ani korunu