Hlavní obsah stránky
Produkt již není v prodeji
B-to-B marketing: Strategická marketingová analýza pro vytváření tržních příležitostí – Jiří Fotr, Lenka Švecová, kolektív autorov (2005, brožovaná)
Přidat první hodnocení
Nahlásit
Nahlásit chybu
Čeština, počet stran 186, rok vydání 2005, brožovanáKniha je určena především těm, kteří se přímo podílejí na výzkumu tržního prostředí a na stanovování účinných strategií, vedoucích ke zvýšení konkurenčních schopností podniků, operujících na dnešních B to B trzích. .
Podobné výrobky
Všechny podobnéMohlo by vás zajímat
Společenské a humanitní vědy Professional Publishing
Informace
Popis
Kniha je určena především těm, kteří se přímo podílejí na výzkumu tržního prostředí a na stanovování účinných strategií, vedoucích ke zvýšení konkurenčních schopností podniků, operujících na dnešních B to B trzích.
Parametry
Výrobce | Professional Publishing Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Kategorie | Společenské a humanitní vědy Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Jazyk | čeština Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Počet stran | 186 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Rok vydání | 2005 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Vazba | brožovaná Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Produktové číslo | 978-80-8641-994-7 Nahlásit Nahlásit chybu parametru |
Nahlásit chybu v informacích
Nahlásit chybu
Hodnocení
Přidání nového hodnocení