Hlavní obsah stránky
B-to-B marketing: Strategická marketingová analýza pro vytváření tržních příležitostí – Jiří Fotr, Lenka Švecová, kolektív autorov (2005, brožovaná)

Produkt již není v prodeji

B-to-B marketing: Strategická marketingová analýza pro vytváření tržních příležitostí – Jiří Fotr, Lenka Švecová, kolektív autorov (2005, brožovaná)

Přidat první hodnocení
Nahlásit
Nahlásit chybu

Čeština, počet stran 186, rok vydání 2005, brožovanáKniha je určena především těm, kteří se přímo podílejí na výzkumu tržního prostředí a na stanovování účinných strategií, vedoucích ke zvýšení konkurenčních schopností podniků, operujících na dnešních B to B trzích. .

Podobné výrobky

Všechny podobné
Mohlo by vás zajímat

Společenské a humanitní vědy Professional Publishing

Informace

Popis

Kniha je určena především těm, kteří se přímo podílejí na výzkumu tržního prostředí a na stanovování účinných strategií, vedoucích ke zvýšení konkurenčních schopností podniků, operujících na dnešních B to B trzích.

Parametry

VýrobceProfessional Publishing
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
KategorieSpolečenské a humanitní vědy
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Jazykčeština
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Počet stran186
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Rok vydání2005
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Vazbabrožovaná
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Produktové číslo978-80-8641-994-7
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Nahlásit chybu v informacích
Nahlásit chybu
Informace o produktu mohou být nepřesné nebo nekompletní. Doporučujeme si je ověřit před nákupem u vybraného prodejce.

Hodnocení

Přidání nového hodnocení