Hlavní obsah stránky
![Bárta Luboš: Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem Bárta Luboš: Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem](https://d25-a.sdn.cz/d_25/d_15082870/img/8/388x550_1AJRVS.jpg?fl=res%2C350%2C350%2C1%7Cwebp%2C80)
Bárta Luboš: Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem
Přidat první hodnocení
Nahlásit
Nahlásit chybu
Kniha JUDr. Luboše Bárty, MBA, mezinárodně uznávaného vinařského experta, s názvem „Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem“, je koncipována v duchu doby jako „all-in-one“. Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, střední i větší vinaře, vinařské hotely, obchodní společnosti, chce být praktickým manuálem, podle nějž může efektivně komunikovat své vinařství a jeho produkty každý vinař. Kniha současně představuje původní učebnici pro studenty oborů vinařství, marketingu a komunikací, je hlavní učební pomůckou profesních vzdělávacích programů MBA a BBA v Business Institutu a dalších vzdělávacích pracovišť.
Doporučené nabídky
Nabídky dle ceny
Podobné výrobky
Informace
Popis
Kniha JUDr. Luboše Bárty, MBA, mezinárodně uznávaného vinařského experta, s názvem „Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem“, je koncipována v duchu doby jako „all-in-one“. Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, střední i větší vinaře, vinařské hotely, obchodní společnosti, chce být praktickým manuálem, podle nějž může efektivně komunikovat své vinařství a jeho produkty každý vinař. Kniha současně představuje…
Parametry
Výrobce | Nakladatelství RADIX Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Produktové číslo | 978-80-87573-07-5 Nahlásit Nahlásit chybu parametru |
Nahlásit chybu v informacích
Nahlásit chybu
Hodnocení
Přidání nového hodnocení