Hlavní obsah stránky
Beneš Jaroslav: Slovník moderního manažera - Základní pojmy z marketingu a managementu

Beneš Jaroslav: Slovník moderního manažera - Základní pojmy z marketingu a managementu

Nahlásit
Nahlásit chybu

Čeština, počet stran 108, rok vydání 2013, pevná / vázanáMarketing a management jsou vědy, které se neustále vyvíjejí a mění se i jejich terminologie. Zde autor vychází ze současného moderního poznání.

Doporučené nabídky

 

 

  •  
 
 
 
 
 

 

  •  
 
 
 
 
 

 

  •  
 
 
 
 
 

 

  •  
 
 
 
 
 

 

  •  
 
 
 
 
 

 

  •  
 
 
 
 
 

 

  •  
 
 
 
 
 

 

  •  
 
 
 
 
 

 

  •  
 
 
 
 
 

 

  •  
 
 
 
 
 

 

  •  
 
 
 
 
 

 

  •  
 
 
 
 
 

 

  •  
 
 
 
 
 

 

  •  
 
 
 
 
 

 

  •  
 
 
 
 
 

 

  •  
 
 
 
 
 

 

  •  
 
 
 
 
 

 

  •  
 
 
 
 

Nabídky dle ceny

 

 

  •  
 
 
 
 
 

 

  •  
 
 
 
 
 

 

  •  
 
 
 
 
 

 

  •  
 
 
 
 
 

 

  •  
 
 
 
 

Podobné výrobky

Všechny podobné

Informace

Popis

Marketing a management jsou vědy, které se neustále vyvíjejí a mění se i jejich terminologie. Zde autor vychází ze současného moderního poznání. Slovní zásoba specifických anglických pojmů usnadňující komunikaci vede k větší efektivitě, upřesnění významu a porozumění manažerů po celém světě. Základní slovíčka v publikaci uvedená by měla patřit k mentální výbavě každého studenta a absolventa vyšší odborné školy a vysoké školy bez ohledu na studovaný obor.

Parametry

KategorieKariéra a ekonomika
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Jazykčeština
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Počet stran108
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Rok vydání2013
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Vazbapevná / vázaná
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Produktové číslo978-80-87252-01-7
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Nahlásit chybu v informacích
Nahlásit chybu
Informace o produktu mohou být nepřesné nebo nekompletní. Doporučujeme si je ověřit před nákupem u vybraného prodejce.

Hodnocení

Přidání nového hodnocení