Hlavní obsah stránky
Beneš Jaroslav: Slovník moderního manažera - Základní pojmy z marketingu a managementu
Nahlásit
Nahlásit chybu
Čeština, počet stran 108, rok vydání 2013, pevná / vázanáMarketing a management jsou vědy, které se neustále vyvíjejí a mění se i jejich terminologie. Zde autor vychází ze současného moderního poznání.
Doporučené nabídky
Nabídky dle ceny
Podobné výrobky
Všechny podobnéInformace
Popis
Marketing a management jsou vědy, které se neustále vyvíjejí a mění se i jejich terminologie. Zde autor vychází ze současného moderního poznání. Slovní zásoba specifických anglických pojmů usnadňující komunikaci vede k větší efektivitě, upřesnění významu a porozumění manažerů po celém světě. Základní slovíčka v publikaci uvedená by měla patřit k mentální výbavě každého studenta a absolventa vyšší odborné školy a vysoké školy bez ohledu na studovaný obor.…
Parametry
Kategorie | Kariéra a ekonomika Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Jazyk | čeština Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Počet stran | 108 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Rok vydání | 2013 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Vazba | pevná / vázaná Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Produktové číslo | 978-80-87252-01-7 Nahlásit Nahlásit chybu parametru |
Nahlásit chybu v informacích
Nahlásit chybu
Hodnocení
Přidání nového hodnocení