Hlavní obsah stránky
  • Berger Jonah: Jak stvořit pecku na trhu
  • Berger Jonah: Jak stvořit pecku na trhu
  • Berger Jonah: Jak stvořit pecku na trhu
  • Berger Jonah: Jak stvořit pecku na trhu
Berger Jonah: Jak stvořit pecku na trhu

Berger Jonah: Jak stvořit pecku na trhu

Přidat první hodnocení
Nahlásit
Nahlásit chybu

Rok vydání 2013, počet stran 272Proč se některé výrobky a myšlenky mezi lidmi rozšíří jako virus? Proč o některých výrobcích mluvíme raději než o jiných? To, o čem si lidé povídají, způsobí, že jisté myšlenky a zvyklosti se jaksi uchytí lépe. To, co si řekneme mezi sebou, nás zkrátka ovlivní více než reklamní kampaň.

Doporučené nabídky

 

 

  •  
 
 
 
 

Nabídky dle ceny

 

 

  •  
 
 
 
 
 

 

  •  
 
 
 
 
 

 

  •  
 
 
 
 

Podobné výrobky

Všechny podobné

Informace

Popis

Proč se některé výrobky a myšlenky mezi lidmi rozšíří jako virus? Proč o některých výrobcích mluvíme raději než o jiných? To, o čem si lidé povídají, způsobí, že jisté myšlenky a zvyklosti se jaksi uchytí lépe. To, co si řekneme mezi sebou, nás zkrátka ovlivní více než reklamní kampaň. Dokážete o vašem produktu vymyslet takové informace, které se budou šířit řetězovou reakcí? Profesor Berger tvrdí, že je to ve vaší moci. Nezáleží na tom, zda provozujete

Parametry

VýrobceJOTA
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
KategorieRomány, povídky, novely
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Rok vydání2013
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Počet stran272
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Produktové číslo978-80-7462-331-8
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Nahlásit chybu v informacích
Nahlásit chybu
Informace o produktu mohou být nepřesné nebo nekompletní. Doporučujeme si je ověřit před nákupem u vybraného prodejce.

Hodnocení

Přidání nového hodnocení

Romány, povídky, novely JOTA

Všechny romány, povídky, novely JOTA