Hlavní obsah stránky
Berger Jonah: Jak stvořit pecku na trhu
Přidat první hodnocení
Nahlásit
Nahlásit chybu
Rok vydání 2013, počet stran 272Proč se některé výrobky a myšlenky mezi lidmi rozšíří jako virus? Proč o některých výrobcích mluvíme raději než o jiných? To, o čem si lidé povídají, způsobí, že jisté myšlenky a zvyklosti se jaksi uchytí lépe. To, co si řekneme mezi sebou, nás zkrátka ovlivní více než reklamní kampaň.
Doporučené nabídky
Nabídky dle ceny
Podobné výrobky
Všechny podobnéInformace
Popis
Proč se některé výrobky a myšlenky mezi lidmi rozšíří jako virus? Proč o některých výrobcích mluvíme raději než o jiných? To, o čem si lidé povídají, způsobí, že jisté myšlenky a zvyklosti se jaksi uchytí lépe. To, co si řekneme mezi sebou, nás zkrátka ovlivní více než reklamní kampaň. Dokážete o vašem produktu vymyslet takové informace, které se budou šířit řetězovou reakcí? Profesor Berger tvrdí, že je to ve vaší moci. Nezáleží na tom, zda provozujete…
Parametry
Výrobce | JOTA Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Kategorie | Romány, povídky, novely Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Rok vydání | 2013 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Počet stran | 272 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Produktové číslo | 978-80-7462-331-8 Nahlásit Nahlásit chybu parametru |
Nahlásit chybu v informacích
Nahlásit chybu
Hodnocení
Přidání nového hodnocení