Hlavní obsah stránky
Berger Jonah: Jak stvořit pecku na trhu
Přidat první hodnocení
Nahlásit
Nahlásit chybu
Rok vydání 2013, počet stran 272Proč se některé výrobky a myšlenky mezi lidmi rozšíří jako virus? Proč o některých výrobcích mluvíme raději než o jiných? To, o čem si lidé povídají, způsobí, že jisté myšlenky a zvyklosti se jaksi uchytí lépe. To, co si řekneme mezi sebou, nás zkrátka ovlivní více než reklamní kampaň.
Nabídky dle ceny
Podobné výrobky
Všechny podobnéInformace
Popis
Proč se některé výrobky a myšlenky mezi lidmi rozšíří jako virus? Proč o některých výrobcích mluvíme raději než o jiných? To, o čem si lidé povídají, způsobí, že jisté myšlenky a zvyklosti se jaksi uchytí lépe. To, co si řekneme mezi sebou, nás zkrátka ovlivní více než reklamní kampaň. Dokážete o vašem produktu vymyslet takové informace, které se budou šířit řetězovou reakcí? Profesor Berger tvrdí, že je to ve vaší moci. Nezáleží na tom, zda provozujete…
Parametry
Výrobce | JOTA Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Kategorie | Romány, povídky, novely Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Počet stran | 272 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Rok vydání | 2013 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Produktové číslo | 978-80-7462-331-8 Nahlásit Nahlásit chybu parametru |
Nahlásit chybu v informacích
Nahlásit chybu
Hodnocení
Přidání nového hodnocení