Hlavička stránky
Hlavní obsah stránky
Business strategie krok za krokem - Alena Hanzelková, Milan Mathauser, Miloslav Keřkovský, Ondřej Valsa

Produkt již není v prodeji

Business strategie krok za krokem - Alena Hanzelková, Milan Mathauser, Miloslav Keřkovský, Ondřej Valsa

Přidat první hodnocení
Nahlásit
Nahlásit chybu
Čeština, počet stran 176, rok vydání 2013, brožovanáPři vytyčování podnikatelských cílů je nejdůležitější včasné rozpoznání nových příležitostí a uvědomění si hrozeb, které mohou využití podnikatelských příležitostí zhatit. Ty mohou být samozřejmě rozpoznány také intuitivně, vnuknutím.

Podobné výrobky

Všechny podobné

Vývoj ceny

Hodnocení ceny
Obvyklá cena
Nejnižší cena za 30 dní
390 Kč
Vývoj ceny za 30 dní
0 Kč
Nejnižší cenaBěžná cena (medián)Rozpětí cen
18. 11. 202527. 11. 202507. 12. 202516. 12. 2025360 Kč375 Kč390 Kč405 Kč420 Kč
Mohlo by vás zajímat

Společenské a humanitní vědy C. H. Beck

Více z kategorie

Informace o Business strategie krok za krokem - Alena Hanzelková, Milan Mathauser, Miloslav Keřkovský, Ondřej Valsa

Popis

Při vytyčování podnikatelských cílů je nejdůležitější včasné rozpoznání nových příležitostí a uvědomění si hrozeb, které mohou využití podnikatelských příležitostí zhatit. Ty mohou být samozřejmě rozpoznány také intuitivně, vnuknutím. Systematický přístup k analýze prostředí, shromažďování a vyhodnocování strategicky významných informací však rozhodně nemohou škodit. Na jejich základě lze stanovit dlouhodobé podnikatelské a manažerské cíle úspěšněji a lze i lépe předvídat možná rizika. Systematicky získané analytické informace mohou být užitečné také ve fázi návrhu, zdůvodňování, schvalování, prosazování a naplňování strategií, tedy v tzv. procesu strategického řízení. Příručka "Business strategie - krok za krokem" navazuje na několik předchozích publikací autorů působících na B.I.B.S. - vysoké škole, které jsou zaměřeny na jednotlivé úrovně a oblasti strategického řízení firmy. Hlavní důraz je přitom kladen na metodologii strategického řízení. Jejím cílem je objasnit základní aspekty strategického řízení na úrovni business strategie a vysvětlit, kam do systému firemních strategií business strategii umístit, jak ji s ostatními strategiemi provázat, jaký by měla mít obsah a jak ji realizovat v praxi: od strategické analýzy přes formulaci a implementaci strategie až po kontrolu jejího plnění. Nedílnou součástí publikace je také ucelený komentovaný příklad formulace business strategie, který je čtenáři zpřístupněn na speciálních webových stránkách.

Parametry

VýrobceC. H. Beck
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
KategorieSpolečenské a humanitní vědy
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Jazyk
čeština
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Počet stran
176
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Rok vydání
2013
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Vazba
brožovaná
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Produktové číslo
978-80-7400-455-1
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Na Zboží od
24. srpna 2017
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Nahlásit chybu v informacích
Nahlásit chybu
Informace o produktu mohou být nepřesné nebo nekompletní. Doporučujeme si je ověřit před nákupem u vybraného prodejce.

Recenze

Přidání nového hodnocení
Oblíbené výrobky
Časté volby
Podobné kategorie
Trendy na Zboží
Nakupujete
Internet a PC
Tech a AI