Hlavní obsah stránky
Cizojazyčná kniha Experiential Marketing: Secrets, Strategies, and Success Stories from the World's Greatest Brands -  Dan Hanover, Kerry Smith (EN)

Experiential Marketing: Secrets, Strategies, and Success Stories from the World's Greatest Brands - Dan Hanover, Kerry Smith (EN)

Přidat první hodnocení
Nahlásit
Nahlásit chybu

Angličtina, počet stran 256, rok vydání 2016, pevná / vázanáThe most researched, documented, and comprehensive manifesto on experiential marketing. As customers take control over what, when, why, and how they buy products and services, brands face the complete breakdown and utter failure of passive marketing strategies designed more than a half-century ago.

Doporučené nabídky

 

 

  •  
 
 
 
 
 

 

  •  
 
 
 
 
 

 

  •  
 
 
 
 

Nabídky dle ceny

 

 

  •  
 
 
 
 
 

 

  •  
 
 
 
 
 

 

  •  
 
 
 
 
 

 

  •  
 
 
 
 
 

 

  •  
 
 
 
 

Podobné výrobky

Všechny podobné

Informace

Popis

The most researched, documented, and comprehensive manifesto on experiential marketing. As customers take control over what, when, why, and how they buy products and services, brands face the complete breakdown and utter failure of passive marketing strategies designed more than a half-century ago.

Parametry

VýrobceJohn Wiley & Sons
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
KategorieCizojazyčné knihy
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Jazykangličtina
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Počet stran256
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Rok vydání2016
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Vazbapevná / vázaná
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Nahlásit chybu v informacích
Nahlásit chybu
Informace o produktu mohou být nepřesné nebo nekompletní. Doporučujeme si je ověřit před nákupem u vybraného prodejce.

Hodnocení

Přidání nového hodnocení

Cizojazyčné knihy John Wiley & Sons

Všechny cizojazyčné knihy John Wiley & Sons