Hlavní obsah stránky
Experiential Marketing: Secrets, Strategies, and Success Stories from the World's Greatest Brands - Dan Hanover, Kerry Smith (EN)
Přidat první hodnocení
Nahlásit
Nahlásit chybu
Angličtina, počet stran 256, rok vydání 2016, pevná / vázanáThe most researched, documented, and comprehensive manifesto on experiential marketing. As customers take control over what, when, why, and how they buy products and services, brands face the complete breakdown and utter failure of passive marketing strategies designed more than a half-century ago.
Doporučené nabídky
Nabídky dle ceny
Podobné výrobky
Všechny podobnéInformace
Popis
The most researched, documented, and comprehensive manifesto on experiential marketing. As customers take control over what, when, why, and how they buy products and services, brands face the complete breakdown and utter failure of passive marketing strategies designed more than a half-century ago.
Parametry
Výrobce | John Wiley & Sons Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Kategorie | Cizojazyčné knihy Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Jazyk | angličtina Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Počet stran | 256 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Rok vydání | 2016 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Vazba | pevná / vázaná Nahlásit Nahlásit chybu parametru |
Nahlásit chybu v informacích
Nahlásit chybu
Hodnocení
Přidání nového hodnocení