Hlavní obsah stránky
Intuitivní marketing pro 21. století - Miloš Toman
Nahlásit
Nahlásit chybu
Čeština, počet stran 168, rok vydání 2016, brožovanáPokračování úspěšné knihy Intuitivní marketing, v níž autor formuluje zásadu založenou na využití intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity. Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje víru v úspěch, důkladnou znalost zákazníka a především vytváření osobního a upřímného vztahu k němu.
Doporučené nabídky
Nabídky dle ceny
Podobné výrobky
Všechny podobnéInformace
Popis
Pokračování úspěšné knihy Intuitivní marketing, v níž autor formuluje zásadu založenou na využití intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity. Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje víru v úspěch, důkladnou znalost zákazníka a především vytváření osobního a upřímného vztahu k němu. Koncepce intuitivního marketingu se neustále šíří. Touto koncepcí se řídí stovky podnikatelů, firem i obchodních pracovníků na celém světě.
Parametry
Výrobce | Management Press mp Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Kategorie | Kariéra a ekonomika Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Jazyk | čeština Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Počet stran | 168 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Rok vydání | 2016 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Vazba | brožovaná Nahlásit Nahlásit chybu parametru |
Nahlásit chybu v informacích
Nahlásit chybu
Hodnocení
Přidání nového hodnocení