Hlavní obsah stránky
Jak na sítě - Eliška Vyhnánková, Michelle Losekoot (2019, brožovaná)
Čeština, počet stran 328, rok vydání 2019, brožovanáNa sociálních sítích dnes tráví svůj čas víc než polovina světa – lze tato rostoucí čísla využít ve svůj prospěch? Tato kniha vás přesvědčí, že ano, a naučí vás prodávat těm, kteří nepřišli nakupovat, a psát pro lidi, kteří nechtějí číst. Pochopíte, jak dát sítím řád, ovládnete jejich strategie, budete umět změřit, jestli kampaň funguje.
Doporučené nabídky
Nabídky dle ceny
Podobné výrobky
Všechny podobnéInformace
Popis
Na sociálních sítích dnes tráví svůj čas víc než polovina světa – lze tato rostoucí čísla využít ve svůj prospěch? Tato kniha vás přesvědčí, že ano, a naučí vás prodávat těm, kteří nepřišli nakupovat, a psát pro lidi, kteří nechtějí číst. Pochopíte, jak dát sítím řád, ovládnete jejich strategie, budete umět změřit, jestli kampaň funguje. Jak na sítě však vedle mnoha dílčích postupů a příkladů přináší i něco mnohem hlubšího a univerzálnějšího. Naučí vás o sociálních sítích přemýšlet tak, abyste už žádné další návody nepotřebovali. Jak na sítě je jednoduše nezbytná kniha pro všechny marketéry, freelancery, podnikatele a influencery, kteří chtějí na sociálních sítích zazářit.
Klíčové vlastnosti
- kniha plná rad a návodů
- poradí s principy úspěchu na sociálních sítích
- důmyslný systém pro tvorbu obsahu
- naučí vás o sítích přemýšlet
Naučná kniha Jak na sítě od autorek Michelle Losekoot a Elišky Vyhnánkové
Potřebujete dát sítím řád a pojem strategie sociálních sítí vám zatím nic neříká? Je vaší nejčastější otázkou co tam proboha mám pořád dávat? A jak mám měřit, jestli kampaň funguje? Má vůbec smysl do sociálních sítí investovat peníze? A kolik? Ať už si podobné otázky kladete sami za sebe, za vaši komunitu či za firmu, máme dobrou zprávu. Sociální sítě vám mohou opravdu výrazně pomoci, když víte, jak na ně. Jak na sítě je první knihou, která vedle mnoha dílčích postupů a příkladů z českého i světového prostředí přináší i něco mnohem promyšlenějšího: důmyslný systém pro tvorbu obsahu, pro vyhodnocování jeho úspěšnosti a pro skvělou komunikaci s vašimi stávajícími i potenciálními zákazníky, klienty či komunitou.
Zaujmi, naslouchej, vyprávěj a vyhodnocuj
Čtyři principy, které musí ovládnout každý, kdo chce být na sociálních sítích úspěšný. Ať už hodlá vybudovat loajální komunitu, prosadit značku nebo zvýšit prodeje. Aplikace, trendy i uživatelé sítí se můžou měnit, ale principy zaujmi, naslouchej, vyprávěj a vyhodnocuj zůstávají.
Autorky Eliška Vyhnánková a Michelle Losekoot
Eliška Vyhnánková působí od roku 2011 jako konzultantka a lektorka sociálních sítí pro jednotlivce, firmy i státní úřady. Kromě toho přednáší, moderuje odborné akce, píše články a je porotkyní marketingových soutěží. Před odchodem na volnou nohu se věnovala rozvoji nástrojů na monitoring sociálních sítí ve společnosti Newton Media. Michelle Losekoot se živí marketingem přes deset let. Vymýšlí pro své klienty strategie a obsah na sociální sítě, pečuje o online komunity a píše texty. Posledních sedm let také školí firemní týmy a vede veřejné kurzy obsahového marketingu. Pravidelně usedá v porotách marketingových soutěží a přednáší na konferencích.
Michelle i Elišce se ve spolupráci s ilustrátorkou Karolínou Urbánkovou podařilo vytvořit chytrou knihu, která nemá na českém trhu obdoby. Navzdory rychlému vývoji v oblasti sítí je postavena nadčasově, čte se jedním dechem, baví a přitom jednoduše ilustruje kroky, které vás dovedou k úspěchu. Je pravděpodobné, že Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn či YouTube budou jednou převálcovány modernějšími nástupci – nicméně díky ovládnutí 4 základních principů budete na všechny změny připraveni.
Parametry
Výrobce | Jan Melvil Publishing Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Kategorie | Osobní rozvoj Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Jazyk | čeština Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Počet stran | 328 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Rok vydání | 2019 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Vazba | brožovaná Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Produktové číslo | Ovládněte 4 principy úspěchu na sociálních sítích Nahlásit Nahlásit chybu parametru |