Hlavní obsah stránky
Kniha Jak si vybudovat MLM stroj na peníze: Věda síťového marketingu - Randy Gage (2013) [E-kniha]

Jak si vybudovat MLM stroj na peníze: Věda síťového marketingu - Randy Gage (2013) [E-kniha]

Přidat první hodnocení
Nahlásit
Nahlásit chybu

Ekonomie, čeština, počet stran 292, rok vydání 2013, formát MobiRandy Gage, světový expert na síťový marketing, v této knize, která představuje milník, odkrývá to, jak můžete vytvořit z přetrvávajícího pasivního příjmu naprostou finanční svobodu. Randy se prořezává přes klamy a nadsázky, aby vám přesně ukázal, jak vytvořit úspěch v tomto úžasném obchodě.

Doporučené nabídky

 

 

  •  
 
 
 
 

Nabídky dle ceny

 

 

  •  
 
 
 
 
 

 

  •  
 
 
 
 
 

 

  •  
 
 
 
 

Podobné výrobky

Všechny podobné

Informace

Popis

Randy Gage, světový expert na síťový marketing, v této knize, která představuje milník, odkrývá to, jak můžete vytvořit z přetrvávajícího pasivního příjmu naprostou finanční svobodu. Randy se prořezává přes klamy a nadsázky, aby vám přesně ukázal, jak vytvořit úspěch v tomto úžasném obchodě. Objevíte: Proč je síťový marketing řešením dnešní ekonomie. Jak si vybrat tu správnou společnost. Rozdíl mezi podvodníky a legálním MLM. Jak vyhledat nejlepší kandidáty. Jak udělat působivé prezentace. Jak zdokonalit lídry ve vašem týmu.

Parametry

VýrobceNakladatelství Editores
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
KategorieElektronické knihy
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Literární žánrekonomie
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Jazykčeština
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Počet stran292
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Rok vydání2013
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Formát Mobiano
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Formát ePUBano
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Formát PDFne
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
DRM zabezpečeníne
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Nahlásit chybu v informacích
Nahlásit chybu
Informace o produktu mohou být nepřesné nebo nekompletní. Doporučujeme si je ověřit před nákupem u vybraného prodejce.

Hodnocení

Přidání nového hodnocení