Hlavní obsah stránky
Království značky: Největší omyly a úspěchy všech dob - Matt Haig
Přidat první hodnocení
Nahlásit
Nahlásit chybu
Čeština, počet stran 322, rok vydání 2006, brožovanáÚspěch značky = obchodní úspěch. Život a zánik firmy závisí často na síle a image značky.
Nabídky dle ceny
Podobné výrobky
Všechny podobnéInformace
Popis
Úspěch značky = obchodní úspěch. Život a zánik firmy závisí často na síle a image značky. Omyly při strategickém řízení a tvorbě značky mohou mít fatální význam.
V knize, která se stala světovým bestsellerem, přináší autor čtenářům jedinečný a zasvěcený pohled na management, tvorbu a marketing značky. Na skutečných příkladech z praxe posledních desetiletí ukazuje chyby a úspěchy předních světových značek.…
Parametry
Výrobce | EKOPRESS Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Kategorie | Kariéra a ekonomika Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Jazyk | čeština Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Počet stran | 322 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Rok vydání | 2006 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Vazba | brožovaná Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Produktové číslo | 80-86929-09-4 Nahlásit Nahlásit chybu parametru |
Nahlásit chybu v informacích
Nahlásit chybu
Hodnocení
Přidání nového hodnocení