Hlavní obsah stránky
Království značky: Největší omyly a úspěchy všech dob - Matt Haig

Království značky: Největší omyly a úspěchy všech dob - Matt Haig

Přidat první hodnocení
Nahlásit
Nahlásit chybu

Čeština, počet stran 322, rok vydání 2006, brožovanáÚspěch značky = obchodní úspěch. Život a zánik firmy závisí často na síle a image značky.

Nabídky dle ceny

 

 

  •  
 
 
 
 
 

 

  •  
 
 
 
 

Podobné výrobky

Všechny podobné

Informace

Popis

Úspěch značky = obchodní úspěch. Život a zánik firmy závisí často na síle a image značky. Omyly při strategickém řízení a tvorbě značky mohou mít fatální význam. V knize, která se stala světovým bestsellerem, přináší autor čtenářům jedinečný a zasvěcený pohled na management, tvorbu a marketing značky. Na skutečných příkladech z praxe posledních desetiletí ukazuje chyby a úspěchy předních světových značek.

Parametry

VýrobceEKOPRESS
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
KategorieKariéra a ekonomika
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Jazykčeština
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Počet stran322
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Rok vydání2006
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Vazbabrožovaná
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Produktové číslo80-86929-09-4
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Nahlásit chybu v informacích
Nahlásit chybu
Informace o produktu mohou být nepřesné nebo nekompletní. Doporučujeme si je ověřit před nákupem u vybraného prodejce.

Hodnocení

Přidání nového hodnocení

Kariéra a ekonomika EKOPRESS

Všechny kariéra a ekonomika EKOPRESS