Hlavní obsah stránky
Logo & Corporate Identity - Ondřej Kafka; Michal Kotyza
Přidat první hodnocení
Nahlásit
Nahlásit chybu
Čeština, počet stran 128, rok vydání 2014, brožovanáPublikace je přínosná pro každého, koho zajímá budování značky, tvorba loga a jeho redesign, obsah grafického manuálu, korporátní barevnost a typografie, maskot, fáze přípravy projektu Corporate Designu nebo jak zavádět vizuální styl do praxe. Cílem této publikace je ukázat Corporate Identity jako nástroj k vybudování a změně image subjektu – značky v širším slova smyslu.
Doporučené nabídky
Nabídky dle ceny
Podobné výrobky
Všechny podobnéInformace
Popis
Publikace je přínosná pro každého, koho zajímá budování značky, tvorba loga a jeho redesign, obsah grafického manuálu, korporátní barevnost a typografie, maskot, fáze přípravy projektu Corporate Designu nebo jak zavádět vizuální styl do praxe. Cílem této publikace je ukázat Corporate Identity jako nástroj k vybudování a změně image subjektu – značky v širším slova smyslu. Důraz jsme kladli na jeden ze subsystémů Corporate Identity, a to Corporate Design,…
Parametry
Kategorie | Umění Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Jazyk | čeština Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Počet stran | 128 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Rok vydání | 2014 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Vazba | brožovaná Nahlásit Nahlásit chybu parametru |
Nahlásit chybu v informacích
Nahlásit chybu
Hodnocení
Přidání nového hodnocení