Hlavní obsah stránky
Malá kniha etikety pro manažery
Přidat první hodnocení
Nahlásit
Nahlásit chybu
Čeština, počet stran 224, rok vydání 2010, pevná / vázanáManažeři vědí, že předpokladem profesního úspěchu jsou nejen znalosti a zkušenosti v daném oboru, ale také umění zvládat společenské situace. Právě pro ně je určen další díl řady „Malá kniha etikety“.
Doporučené nabídky
Nabídky dle ceny
Podobné výrobky
Všechny podobnéInformace
Popis
Manažeři vědí, že předpokladem profesního úspěchu jsou nejen znalosti a zkušenosti v daném oboru, ale také umění zvládat společenské situace. Právě pro ně je určen další díl řady „Malá kniha etikety“. Nabídne jim podrobná pravidla vhodného oblečení a chování pro pracovní a společenské příležitosti, vysvětlí, jak správně psát a číst pozvánky, čím se řídíme při oslovování druhých nebo jak správně předávat vizitky. Určitě využijí i pravidla etikety pro nové způsoby komunikace - e-maily nebo mobilní telefony a rady, jak se chovat na jachtě, na dostizích nebo na golfu.
Parametry
Výrobce | Mladá fronta Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Kategorie | Společenské a humanitní vědy Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Jazyk | čeština Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Počet stran | 224 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Rok vydání | 2010 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Vazba | pevná / vázaná Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Produktové číslo | 978-80-204-2252-1 Nahlásit Nahlásit chybu parametru |
Nahlásit chybu v informacích
Nahlásit chybu
Hodnocení
Přidání nového hodnocení