Hlavní obsah stránky
Management od A do Z

Management od A do Z

Přidat první hodnocení
Nahlásit
Nahlásit chybu

Čeština, počet stran 328, rok vydání 2006, pevná / vázanáNejdůležitější termíny, které by měl ovládat každý manažer. Měl by jim nejen rozumět, ale vědět, kdy má kterou techniku či postup uplatnit v praxi.

Nabídky dle ceny

 

 

  •  
 
 
 
 
 

 

  •  
 
 
 
 

Podobné výrobky

Všechny podobné

Informace

Popis

Nejdůležitější termíny, které by měl ovládat každý manažer. Měl by jim nejen rozumět, ale vědět, kdy má kterou techniku či postup uplatnit v praxi. Termíny jsou v knize řazeny abecedně, u každého z nich následuje jeho definice a komentář. U každého z nich je navíc uvedena případová studie nebo cvičení, aby čtenář prakticky pochopil, jak je taková znalost či dovednost v praxi využívána.

Parametry

VýrobceCPRESS
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
KategorieKariéra a ekonomika
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Jazykčeština
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Počet stran328
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Rok vydání2006
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Vazbapevná / vázaná
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Produktové číslo80-251-1001-X
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Nahlásit chybu v informacích
Nahlásit chybu
Informace o produktu mohou být nepřesné nebo nekompletní. Doporučujeme si je ověřit před nákupem u vybraného prodejce.

Hodnocení

Přidání nového hodnocení

Kariéra a ekonomika CPRESS