Hlavní obsah stránky
Kniha Marketing management: 14. vydání - Philip Kotler, Kevin Lane Keller [E-kniha]

Marketing management: 14. vydání - Philip Kotler, Kevin Lane Keller [E-kniha]

Přidat první hodnocení
Nahlásit
Nahlásit chybu

Ekonomie, čeština, počet stran 816, rok vydání 2013, formát PDFČtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe.

Nabídky dle ceny

 

 

  •  
 
 
 
 

Informace

Popis

Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy, recese apod.

Parametry

VýrobceNakladatelství GRADA
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
KategorieElektronické knihy
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Literární žánrekonomie
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Jazykčeština
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Počet stran816
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Rok vydání2013
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Formát PDFano
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Formát Mobine
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Formát ePUBne
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
DRM zabezpečeníne
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Nahlásit chybu v informacích
Nahlásit chybu
Informace o produktu mohou být nepřesné nebo nekompletní. Doporučujeme si je ověřit před nákupem u vybraného prodejce.

Hodnocení

Přidání nového hodnocení

Elektronické knihy Nakladatelství GRADA

Všechny elektronické knihy Nakladatelství GRADA