Hlavní obsah stránky
Marketing management: 14. vydání - Philip Kotler, Kevin Lane Keller [E-kniha]
Přidat první hodnocení
Nahlásit
Nahlásit chybu
Ekonomie, čeština, počet stran 816, rok vydání 2013, formát PDFČtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe.
Nabídky dle ceny
Informace
Popis
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy, recese apod.
Parametry
Výrobce | Nakladatelství GRADA Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Kategorie | Elektronické knihy Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Literární žánr | ekonomie Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Jazyk | čeština Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Počet stran | 816 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Rok vydání | 2013 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Formát PDF | ano Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Formát Mobi | ne Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Formát ePUB | ne Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
DRM zabezpečení | ne Nahlásit Nahlásit chybu parametru |
Nahlásit chybu v informacích
Nahlásit chybu
Hodnocení
Přidání nového hodnocení