Hlavní obsah stránky
Marketing očima světových marketing manažerů - Michael R. Solomon, Greg W. Marshall, Elnora W. Stuart
Přidat první hodnocení
Nahlásit
Nahlásit chybu
Čeština, počet stran 572, rok vydání 2006, pevná / vázanáV čem je publikace výjimečná? Autoři knihy popisují marketing, jenž se týká skutečných lidí z masa a kostí, kteří musí přijímat obtížná rozhodnutí; zabývají se nejlepšími způsoby, jak vytvořit nový produkt nebo jak učinit produkt natolik neodolatelným, že z prodejních regálů mizí přímo před očima. Titul je určen pro marketing manažery, kteří se chtějí seznámit se zkušenostmi a nápady svých západních kolegů a pro studenty ekonomických a obchodních vysokých škol, kteří ocení nově a přitažlivě pojatou marketingovou učebnici.
Doporučené nabídky
Nabídky dle ceny
Podobné výrobky
Všechny podobnéInformace
Popis
V čem je publikace výjimečná? Autoři knihy popisují marketing, jenž se týká skutečných lidí z masa a kostí, kteří musí přijímat obtížná rozhodnutí; zabývají se nejlepšími způsoby, jak vytvořit nový produkt nebo jak učinit produkt natolik neodolatelným, že z prodejních regálů mizí přímo před očima.
Titul je určen pro marketing manažery, kteří se chtějí seznámit se zkušenostmi a nápady svých západních kolegů a pro studenty ekonomických a obchodních vysokých škol, kteří ocení nově a přitažlivě pojatou marketingovou učebnici.
Parametry
Výrobce | Bizbooks Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Kategorie | Hospodářství a technické vědy Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Jazyk | čeština Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Počet stran | 572 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Rok vydání | 2006 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Vazba | pevná / vázaná Nahlásit Nahlásit chybu parametru |
Nahlásit chybu v informacích
Nahlásit chybu
Hodnocení
Přidání nového hodnocení