Hlavní obsah stránky
Marketing v cestovním ruchu - Jak uspět v domácí i světové konkurenci - 2. vydání: Dagmar Jakubíková
Přidat první hodnocení
Nahlásit
Nahlásit chybu
Čeština, počet stran 320, rok vydání 2012, brožovanáDruhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu.
Nabídky dle ceny
Podobné výrobky
Všechny podobnéInformace
Popis
Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu.
Parametry
Výrobce | Nakladatelství GRADA Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Kategorie | Kariéra a ekonomika Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Jazyk | čeština Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Počet stran | 320 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Rok vydání | 2012 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Vazba | brožovaná Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Produktové číslo | 978-80-247-4209-0 Nahlásit Nahlásit chybu parametru |
Nahlásit chybu v informacích
Nahlásit chybu
Hodnocení
Přidání nového hodnocení