Hlavní obsah stránky
Marketing v cestovním ruchu - Jak uspět v domácí i světové konkurenci - 2. vydání: Dagmar Jakubíková

Marketing v cestovním ruchu - Jak uspět v domácí i světové konkurenci - 2. vydání: Dagmar Jakubíková

Přidat první hodnocení
Nahlásit
Nahlásit chybu

Čeština, počet stran 320, rok vydání 2012, brožovanáDruhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu.

Nabídky dle ceny

 

 

  •  
 
 
 
 
 

 

  •  
 
 
 
 

Podobné výrobky

Všechny podobné

Informace

Popis

Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu.

Parametry

VýrobceNakladatelství GRADA
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
KategorieKariéra a ekonomika
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Jazykčeština
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Počet stran320
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Rok vydání2012
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Vazbabrožovaná
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Produktové číslo978-80-247-4209-0
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Nahlásit chybu v informacích
Nahlásit chybu
Informace o produktu mohou být nepřesné nebo nekompletní. Doporučujeme si je ověřit před nákupem u vybraného prodejce.

Hodnocení

Přidání nového hodnocení

Kariéra a ekonomika Nakladatelství GRADA

Všechny kariéra a ekonomika Nakladatelství GRADA