Hlavní obsah stránky
Marketingové myšlení - Peter Matisko (2020, brožovaná)
Přidat první hodnocení
Nahlásit
Nahlásit chybu
Čeština, počet stran 342, rok vydání 2020, brožovanáKniha Marketingové myšlení vznikla na základě mnohaletého studia a aktivního využívání marketingu v praxi zejména u menších firem a začínajících podnikatelů. Shrnuje zajímavé poznatky z marketingu, start-upů, nákupního chování a jeho psychologických jevů a podobně.
Doporučené nabídky
Nabídky dle ceny
Podobné výrobky
Všechny podobnéInformace
Popis
Kniha Marketingové myšlení vznikla na základě mnohaletého studia a aktivního využívání marketingu v praxi zejména u menších firem a začínajících podnikatelů. Shrnuje zajímavé poznatky z marketingu, start-upů, nákupního chování a jeho psychologických jevů a podobně. Na marketing nahlíží v širších souvislostech. Všechny nástroje, které jsou pro podnikání k dispozici, můžou sloužit efektivně, když je umíme kreativně využít. V opačném případě budou jenom drahým nákladem bez významných výsledků.
Parametry
Výrobce | Nakladatelství Petr Matisko Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Kategorie | Kariéra a ekonomika Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Jazyk | čeština Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Počet stran | 342 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Rok vydání | 2020 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Vazba | brožovaná Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Produktové číslo | 978-80-270-7922-3 Nahlásit Nahlásit chybu parametru |
Nahlásit chybu v informacích
Nahlásit chybu
Hodnocení
Přidání nového hodnocení