Hlavní obsah stránky
Produkt již není v prodeji
Metody výzkumu médií - Tomáš Trampota; Martina Vojtěchovská
Přidat první hodnocení
Nahlásit
Nahlásit chybu
Čeština, počet stran 296, rok vydání 2010, brožovanáCílem knihy je seznámit čtenáře s metodami užívanými při výzkumu médií. Svou koncepcí kniha obsahuje jak zásady komerčního výzkumu médií (výzkum sledovanosti, měření efektivity reklamy), tak i akademického (výzkum mediálních organizací, analýza reprezentace, interpretace textu).
Podobné výrobky
Všechny podobnéSpolečenské a humanitní vědy Portál
Všechny společenské a humanitní vědy PortálInformace
Popis
Cílem knihy je seznámit čtenáře s metodami užívanými při výzkumu médií. Svou koncepcí kniha obsahuje jak zásady komerčního výzkumu médií (výzkum sledovanosti, měření efektivity reklamy), tak i akademického (výzkum mediálních organizací, analýza reprezentace, interpretace textu). Jednotlivé metodické postupy jsou rozebrány na praktických příkladech z českých médií. Kniha je zároveň praktickým metodickým manuálem pro čtenáře, kteří se výzkumem médií…
Parametry
Výrobce | Portál Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Kategorie | Společenské a humanitní vědy Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Jazyk | čeština Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Počet stran | 296 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Rok vydání | 2010 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Vazba | brožovaná Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Produktové číslo | 978-80-7367-683-4 Nahlásit Nahlásit chybu parametru |
Nahlásit chybu v informacích
Nahlásit chybu
Hodnocení
Přidání nového hodnocení