Hlavní obsah stránky
  • Metody výzkumu médií - Tomáš Trampota; Martina Vojtěchovská
  • Metody výzkumu médií - Tomáš Trampota; Martina Vojtěchovská
  • Metody výzkumu médií - Tomáš Trampota; Martina Vojtěchovská
Metody výzkumu médií - Tomáš Trampota; Martina Vojtěchovská

Produkt již není v prodeji

Metody výzkumu médií - Tomáš Trampota; Martina Vojtěchovská

Přidat první hodnocení
Nahlásit
Nahlásit chybu

Čeština, počet stran 296, rok vydání 2010, brožovanáCílem knihy je seznámit čtenáře s metodami užívanými při výzkumu médií. Svou koncepcí kniha obsahuje jak zásady komerčního výzkumu médií (výzkum sledovanosti, měření efektivity reklamy), tak i akademického (výzkum mediálních organizací, analýza reprezentace, interpretace textu).

Podobné výrobky

Všechny podobné

Společenské a humanitní vědy Portál

Všechny společenské a humanitní vědy Portál

Informace

Popis

Cílem knihy je seznámit čtenáře s metodami užívanými při výzkumu médií. Svou koncepcí kniha obsahuje jak zásady komerčního výzkumu médií (výzkum sledovanosti, měření efektivity reklamy), tak i akademického (výzkum mediálních organizací, analýza reprezentace, interpretace textu). Jednotlivé metodické postupy jsou rozebrány na praktických příkladech z českých médií. Kniha je zároveň praktickým metodickým manuálem pro čtenáře, kteří se výzkumem médií

Parametry

VýrobcePortál
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
KategorieSpolečenské a humanitní vědy
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Jazykčeština
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Počet stran296
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Rok vydání2010
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Vazbabrožovaná
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Produktové číslo978-80-7367-683-4
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Nahlásit chybu v informacích
Nahlásit chybu
Informace o produktu mohou být nepřesné nebo nekompletní. Doporučujeme si je ověřit před nákupem u vybraného prodejce.

Hodnocení

Přidání nového hodnocení