Hlavní obsah stránky
Mezinárodní marketing a informační technologie: Bohumír Štědroň
Přidat první hodnocení
Nahlásit
Nahlásit chybu
Čeština, počet stran 196, rok vydání 2011, brožovanáPublikace poskytuje nový globální pohled na marketing a marketingové aktivity v kontextu velmi závažných změn základů ekonomické, sociální a kulturní reality, a to na příkladech „pánů hradů“ Microsoftu, Apple, Google i IBM. Čtenáři se mohou zamyslet nad rolí antimonopolních úřadů v marketingu a poprvé v české literatuře také nad marketingem v supervelmoci Číně.
Doporučené nabídky
Nabídky dle ceny
Podobné výrobky
Všechny podobnéInformace
Popis
Publikace poskytuje nový globální pohled na marketing a marketingové aktivity v kontextu velmi závažných změn základů ekonomické, sociální a kulturní reality, a to na příkladech „pánů hradů“ Microsoftu, Apple, Google i IBM. Čtenáři se mohou zamyslet nad rolí antimonopolních úřadů v marketingu a poprvé v české literatuře také nad marketingem…
Parametry
Výrobce | Wolters Kluwer Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Kategorie | Kariéra a ekonomika Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Jazyk | čeština Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Počet stran | 196 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Rok vydání | 2011 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Vazba | brožovaná Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Produktové číslo | 978-80-7357-690-5 Nahlásit Nahlásit chybu parametru |
Nahlásit chybu v informacích
Nahlásit chybu
Hodnocení
Přidání nového hodnocení