Hlavní obsah stránky
More Than a Name - Jonathan Baldwin (EN)
Přidat první hodnocení
Nahlásit
Nahlásit chybu
Angličtina, počet stran 240, rok vydání 2006, brožovanáThis book explores the new world of the brand - now more powerful and prominent than ever. It argues that a brand is far more than just a logo, discussing the larger creative and economic process of branding as well as the psychological theory behind impactful and successful brands.
Nabídky dle ceny
Podobné výrobky
Všechny podobnéInformace
Popis
This book explores the new world of the brand - now more powerful and prominent than ever. It argues that a brand is far more than just a logo, discussing the larger creative and economic process of branding as well as the psychological theory behind impactful and successful brands. The text is supported by practical tips and exercises, as well as contemporary examples from some of the world's best-known brands and brand agencies.
Parametry
Výrobce | Nakladatelství Ava Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Kategorie | Cizojazyčné knihy Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Jazyk | angličtina Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Počet stran | 240 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Rok vydání | 2006 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Vazba | brožovaná Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Vícejazyčná kniha | ne Nahlásit Nahlásit chybu parametru |
Nahlásit chybu v informacích
Nahlásit chybu
Hodnocení
Přidání nového hodnocení