Hlavička stránky
Hlavní obsah stránky
Osobní rozvoj Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu - Hana Lošťáková a kol.

Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu - Hana Lošťáková a kol.

Přidat první hodnocení
Nahlásit
Nahlásit chybu
Čeština, počet stran 320, rok vydání 2017, brožovanáZkušení autoři se v této publikaci komplexně věnují nástrojům posilování vztahů se zákazníky na B2B trzích. Seznamují čtenáře s novodobým pojetím marketingu, marketingem vztahů, jeho základními rysy, principy, fázemi a vývojovými trendy.

Doporučené nabídky

KNIHY DOBROVSKÝ
Hodnocení
98% (137 390)
  • Skladem
  • Doprava od 69 Kč
  • Osobní odběr zdarma (celá ČR)
  • Dárek zdarma
  • Doprava od 69 Kč
  • Osobní odběr zdarma (celá ČR)
  • Dárek zdarma
Skladem
Cena
Nejlevnější
339 Kč

Nejlevnější nabídky

Hlídat cenu
KNIHY DOBROVSKÝ
Hodnocení
98% (137 390)
  • Skladem
  • Doprava od 69 Kč
  • Osobní odběr zdarma (celá ČR)
  • Dárek zdarma
  • Doprava od 69 Kč
  • Osobní odběr zdarma (celá ČR)
  • Dárek zdarma
Skladem
Cena
339 Kč
Zalozka.cz
Hodnocení
97% (749)
  • Skladem
  • Neznámá doprava
Skladem
Cena
339 Kč
KNIHCENTRUM.CZ
Hodnocení
99% (10 386)
  • Skladem
  • Doprava od 36 Kč
  • Osobní odběr zdarma (13)
  • Dárek zdarma
  • Doprava od 36 Kč
  • Osobní odběr zdarma (13)
  • Dárek zdarma
Skladem
Cena
356 Kč

Podobné výrobky

Všechny podobné

Informace o Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu - Hana Lošťáková a kol.

Popis

Zkušení autoři se v této publikaci komplexně věnují nástrojům posilování vztahů se zákazníky na B2B trzích. Seznamují čtenáře s novodobým pojetím marketingu, marketingem vztahů, jeho základními rysy, principy, fázemi a vývojovými trendy. Kniha srozumitelně předkládá výsledky primárních výzkumů zaměřených na studium prospěšnosti jednotlivých nástrojů posilování vzájemných vztahů mezi dodavateli a jejich zákazníky u produktů určených pro výrobní spotřebu. Zabývá se rovněž podstatou a metodikou měření výkonnosti podniku z pohledu zákazníků jako pozitivními důsledky posilování vztahů se zákazníky. Kniha je inspirací pro teorii i praxi a zároveň slouží v současně silně konkurenčním prostředí jako podnět ke změnám v podnikatelských přístupech manažerů operujících na B2B trzích.

Parametry

VýrobceNakladatelství GRADA
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
KategorieOsobní rozvoj
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Jazyk
čeština
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Počet stran
320
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Rok vydání
2017
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Vazba
brožovaná
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Nahlásit chybu v informacích
Nahlásit chybu
Informace o produktu mohou být nepřesné nebo nekompletní. Doporučujeme si je ověřit před nákupem u vybraného prodejce.

Recenze

Přidání nového hodnocení

Osobní rozvoj Nakladatelství GRADA

Více z kategorie
Oblíbené výrobky
Časté volby
Podobné kategorie
Trendy na Zboží
Nakupujete
Internet a PC
Tech a AI