Hlavní obsah stránky
Oceňování značky - David Haigh
Přidat první hodnocení
Nahlásit
Nahlásit chybu
Čeština, počet stran 104, rok vydání 2002, brožovanáPublikace: Oceňování značky a jeho význam - Haigh David. Publikace, kterou významný britský konzultant a šéf společnosti Brand Finance původně zpracoval pro Evropskou asociaci komunikačních agentur, seznamuje s alternativními metodami oceňování značky, přináší příklady aplikace oceňování značky pro různé účely, ukazuje možnou roli reklamní agentury při oceňování značky a přehledně shrnuje hlavní myšlenky současné diskuse o síle a tzv.
Nabídky dle ceny
Podobné výrobky
Všechny podobnéInformace
Popis
Publikace: Oceňování značky a jeho význam - Haigh David. Publikace, kterou významný britský konzultant a šéf společnosti Brand Finance původně zpracoval pro Evropskou asociaci komunikačních agentur, seznamuje s alternativními metodami oceňování značky, přináší příklady aplikace oceňování značky pro různé účely, ukazuje možnou roli reklamní…
Parametry
Výrobce | Educa Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Kategorie | Hospodářství a technické vědy Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Jazyk | čeština Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Počet stran | 104 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Rok vydání | 2002 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Vazba | brožovaná Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Produktové číslo | 80-7261-073-2 Nahlásit Nahlásit chybu parametru |
Nahlásit chybu v informacích
Nahlásit chybu
Hodnocení
Přidání nového hodnocení