Hlavní obsah stránky
Oceňování značky - David Haigh

Oceňování značky - David Haigh

Přidat první hodnocení
Nahlásit
Nahlásit chybu

Čeština, počet stran 104, rok vydání 2002, brožovanáPublikace: Oceňování značky a jeho význam - Haigh David. Publikace, kterou významný britský konzultant a šéf společnosti Brand Finance původně zpracoval pro Evropskou asociaci komunikačních agentur, seznamuje s alternativními metodami oceňování značky, přináší příklady aplikace oceňování značky pro různé účely, ukazuje možnou roli reklamní agentury při oceňování značky a přehledně shrnuje hlavní myšlenky současné diskuse o síle a tzv.

Nabídky dle ceny

 

 

  •  
 
 
 
 
 

 

  •  
 
 
 
 

Podobné výrobky

Všechny podobné

Informace

Popis

Publikace: Oceňování značky a jeho význam - Haigh David. Publikace, kterou významný britský konzultant a šéf společnosti Brand Finance původně zpracoval pro Evropskou asociaci komunikačních agentur, seznamuje s alternativními metodami oceňování značky, přináší příklady aplikace oceňování značky pro různé účely, ukazuje možnou roli reklamní

Parametry

VýrobceEduca
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
KategorieHospodářství a technické vědy
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Jazykčeština
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Počet stran104
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Rok vydání2002
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Vazbabrožovaná
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Produktové číslo80-7261-073-2
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Nahlásit chybu v informacích
Nahlásit chybu
Informace o produktu mohou být nepřesné nebo nekompletní. Doporučujeme si je ověřit před nákupem u vybraného prodejce.

Hodnocení

Přidání nového hodnocení

Hospodářství a technické vědy Educa