Hlavní obsah stránky
Ogilvy o reklamě v digitálním věku - Miles Young
Nahlásit
Nahlásit chybu
Čeština, počet stran 288, rok vydání 2018, pevná / vázanáDavid Ogilvy je jedním z nejznámějších a nejrespektovanějších businessmanů z oblasti marketingu. Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům.
Doporučené nabídky
Nabídky dle ceny
Podobné výrobky
Všechny podobnéInformace
Popis
David Ogilvy je jedním z nejznámějších a nejrespektovanějších businessmanů z oblasti marketingu. Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům. Toto kanonické dílo vzniklo již před 30 lety a od té doby se svět reklamy změnil. Miles Young jej proto aktualizuje, aby bylo užitečné i dnes. Nejen digitální revoluce, ale i rostoucí ekonomiky Číny, Koreje a Japonska, stejně…
Parametry
Výrobce | Svojtka & Co. Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Kategorie | Společenské a humanitní vědy Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Jazyk | čeština Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Počet stran | 288 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Rok vydání | 2018 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Vazba | pevná / vázaná Nahlásit Nahlásit chybu parametru |
Nahlásit chybu v informacích
Nahlásit chybu
Hodnocení
Přidání nového hodnocení