Hlavní obsah stránky
Publishing Business: A Guide to Starting Out and Getting On - K. Smith, M. R. Bold [EN] (2018, brožovaná)
Přidat první hodnocení
Nahlásit
Nahlásit chybu
Angličtina, počet stran 240, rok vydání 2018, brožovanáThe Publishing Business, is an invaluable guide to understanding what book publishing is and what it might become. Using popular and current examples, this second edition demonstrates that, to succeed, publishers must prove their commitment to producing accurate, attractive and well edited content, their ability to innovate pioneering digital technologies and their dedication to promoting their titles to new audiences.
Nabídky dle ceny
Podobné výrobky
Informace
Popis
The Publishing Business, is an invaluable guide to understanding what book publishing is and what it might become. Using popular and current examples, this second edition demonstrates that, to succeed, publishers must prove their commitment to producing accurate, attractive and well edited content, their ability to innovate pioneering digital technologies and their dedication to promoting their titles to new audiences. This book explains the…
Parametry
Výrobce | Bloomsbury Publishing Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Kategorie | Kariéra a ekonomika Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Jazyk | angličtina Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Počet stran | 240 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Rok vydání | 2018 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Vazba | brožovaná Nahlásit Nahlásit chybu parametru |
Nahlásit chybu v informacích
Nahlásit chybu
Hodnocení
Přidání nového hodnocení