Hlavní obsah stránky
Rozumíte svým zákazníkům? - Jan Bloudek a kolektiv
Nahlásit
Nahlásit chybu
Čeština, počet stran 232, rok vydání 2013, brožovanáKlíčem k úspěchu každé firmy je získat a udržet si dobré zákazníky, proto je právě marketing tak důležitou oblastí manažerské práce. Marketing je ale také slovo, které v mnoha lidech vzbuzuje dojem něčeho složitého, co je vyhrazeno pouze odborníkům.
Nabídky dle ceny
Podobné výrobky
Všechny podobnéInformace
Popis
Klíčem k úspěchu každé firmy je získat a udržet si dobré zákazníky, proto je právě marketing tak důležitou oblastí manažerské práce. Marketing je ale také slovo, které v mnoha lidech vzbuzuje dojem něčeho složitého, co je vyhrazeno pouze odborníkům. Často se také vnímání marketingu zužuje na jeho nejviditelnější projev – reklamu. Autoři přicházejí s praktickými, podnětnými a užitečnými opatřeními a metodami, názorně vysvětlují klíčové součásti marketingu a ukazují, jak do nich zapojit všechny pracovníky ve firmě.Vychází v edici Action Learning – praktický management.
Parametry
Výrobce | Management Press mp Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Kategorie | Kariéra a ekonomika Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Jazyk | čeština Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Počet stran | 232 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Rok vydání | 2013 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Vazba | brožovaná Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Produktové číslo | 978-80-7261-258-1 Nahlásit Nahlásit chybu parametru |
Nahlásit chybu v informacích
Nahlásit chybu
Hodnocení
Přidání nového hodnocení