Hlavní obsah stránky
Smích v televizní reklamě - Radim Bačuvčík, Petra Bačuvčíková (2016) [E-kniha]
Přidat první hodnocení
Nahlásit
Nahlásit chybu
Ekonomie, čeština, počet stran 138, rok vydání 2016, formát PDFMonografie představuje výsledky rozsáhlé analýzy zobrazování smíchu v televizních reklamích spotech, které byly vysílány v český televizí. Detailně se zabývá otázkami jako kdo se v reklamách směje, kde se směje, čemu se směje, jaké místo má smích v ději spotu, a podobně.
Doporučené nabídky
Nabídky dle ceny
Podobné výrobky
Všechny podobnéInformace
Popis
Monografie představuje výsledky rozsáhlé analýzy zobrazování smíchu v televizních reklamích spotech, které byly vysílány v český televizí. Detailně se zabývá otázkami jako kdo se v reklamách směje, kde se směje, čemu se směje, jaké místo má smích v ději spotu, a podobně. Závěry analýzy jsou interpretovány v kvantitativním i kvalitativním smyslu a ilustrovány záběry z popisovaných spotů.
Parametry
Výrobce | VeRBuM Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Kategorie | Elektronické knihy Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Literární žánr | ekonomie Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Jazyk | čeština Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Počet stran | 138 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Rok vydání | 2016 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Formát PDF | ano Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Formát Mobi | ne Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Formát ePUB | ne Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
DRM zabezpečení | ne Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Produktové číslo | 978-80-87500-72-9 Nahlásit Nahlásit chybu parametru |
Nahlásit chybu v informacích
Nahlásit chybu
Hodnocení
Přidání nového hodnocení