Hlavní obsah stránky
Kniha Smích v televizní reklamě - Radim Bačuvčík, Petra Bačuvčíková (2016) [E-kniha]

Smích v televizní reklamě - Radim Bačuvčík, Petra Bačuvčíková (2016) [E-kniha]

Přidat první hodnocení
Nahlásit
Nahlásit chybu

Ekonomie, čeština, počet stran 138, rok vydání 2016, formát PDFMonografie představuje výsledky rozsáhlé analýzy zobrazování smíchu v televizních reklamích spotech, které byly vysílány v český televizí. Detailně se zabývá otázkami jako kdo se v reklamách směje, kde se směje, čemu se směje, jaké místo má smích v ději spotu, a podobně.

Doporučené nabídky

 

 

  •  
 
 
 
 

Nabídky dle ceny

 

 

  •  
 
 
 
 
 

 

  •  
 
 
 
 
 

 

  •  
 
 
 
 
 

 

  •  
 
 
 
 

Podobné výrobky

Všechny podobné

Informace

Popis

Monografie představuje výsledky rozsáhlé analýzy zobrazování smíchu v televizních reklamích spotech, které byly vysílány v český televizí. Detailně se zabývá otázkami jako kdo se v reklamách směje, kde se směje, čemu se směje, jaké místo má smích v ději spotu, a podobně. Závěry analýzy jsou interpretovány v kvantitativním i kvalitativním smyslu a ilustrovány záběry z popisovaných spotů.

Parametry

VýrobceVeRBuM
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
KategorieElektronické knihy
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Literární žánrekonomie
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Jazykčeština
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Počet stran138
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Rok vydání2016
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Formát PDFano
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Formát Mobine
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Formát ePUBne
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
DRM zabezpečeníne
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Produktové číslo978-80-87500-72-9
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Nahlásit chybu v informacích
Nahlásit chybu
Informace o produktu mohou být nepřesné nebo nekompletní. Doporučujeme si je ověřit před nákupem u vybraného prodejce.

Hodnocení

Přidání nového hodnocení