Hlavní obsah stránky
Strategické řízení firemních informací: Teorie pro praxi - Miloš Drdla
Přidat první hodnocení
Nahlásit
Nahlásit chybu
Čeština, počet stran 208, rok vydání 2003Publikace obsahuje ucelený přehled progresivních přístupů ke strategickému řízení firemních informací. Zahrnuje problematiku strategické analýzy, formulace a implementace strategií a strategického řízení.
Nabídky dle ceny
Podobné výrobky
Všechny podobnéInformace
Popis
Publikace obsahuje ucelený přehled progresivních přístupů ke strategickému řízení firemních informací. Zahrnuje problematiku strategické analýzy, formulace a implementace strategií a strategického řízení. Těžištěm výkladu řízení je tříúrovňový model strategického řízení, kde strategie vyšší úrovně je rozpracována na úrovni nižší. Pozornost je věnována také implementačním aspektům a dělbě práce mezi top managementem a specialisty. Výklad dokresluje řada schémat a obrázků. V závěru jsou zařazeny příklady, případové studie a citáty z tisku.
Parametry
Výrobce | C. H. Beck Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Kategorie | Kariéra a ekonomika Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Jazyk | čeština Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Počet stran | 208 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Rok vydání | 2003 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Produktové číslo | 80-7179-730-8 Nahlásit Nahlásit chybu parametru |
Nahlásit chybu v informacích
Nahlásit chybu
Hodnocení
Přidání nového hodnocení