Hlavní obsah stránky
Strategické válečné hry v podnikání - Benjamin Gilad
Přidat první hodnocení
Nahlásit
Nahlásit chybu
Čeština, počet stran 224, rok vydání 2010, pevná / vázanáKniha předního znalce problematiky podnikového zpravodajství a experta na aplikace metody válečných her v podnikové praxi je vhodnou příručkou, která vám (vrcholovým vedoucím pracovníkům firem i produktovým manažerům, manažerům značek, vedoucím projektů, marketingovým profesionálům a podnikovým plánovačům) umožní být neustále o krok před konkurenty. Ukazuje, jaký typ válečné hry - jako nástroje umožňujícího vytváření realistických strategických plánů, resp.
Doporučené nabídky
Nabídky dle ceny
Podobné výrobky
Všechny podobnéInformace
Popis
Kniha předního znalce problematiky podnikového zpravodajství a experta na aplikace metody válečných her v podnikové praxi je vhodnou příručkou, která vám (vrcholovým vedoucím pracovníkům firem i produktovým manažerům, manažerům značek, vedoucím projektů, marketingovým profesionálům a podnikovým plánovačům) umožní být neustále o krok před konkurenty. Ukazuje, jaký typ válečné hry - jako nástroje umožňujícího vytváření realistických strategických plánů,…
Parametry
Výrobce | Management Press mp Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Kategorie | Osobní rozvoj Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Jazyk | čeština Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Počet stran | 224 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Rok vydání | 2010 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Vazba | pevná / vázaná Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Produktové číslo | 978-80-7261-216-1 Nahlásit Nahlásit chybu parametru |
Nahlásit chybu v informacích
Nahlásit chybu
Hodnocení
Přidání nového hodnocení