Hlavní obsah stránky
Superzákazník - Eddie Yoon
Přidat první hodnocení
Nahlásit
Nahlásit chybu
Čeština, počet stran 200, rok vydání 2017, brožovanáAutor knihy odhaluje jedno z nejdůležitějších tajemství budování značky. Každá silná značka totiž čerpá svou sílu z energie a emocí tzv.
Nabídky dle ceny
Podobné výrobky
Všechny podobnéInformace
Popis
Autor knihy odhaluje jedno z nejdůležitějších tajemství budování značky. Každá silná značka totiž čerpá svou sílu z energie a emocí tzv. superzákazníků. Jsou to ti, kteří vaše produkty milují, kteří bez nich neumějí žít. A tato kniha vám pomůže takové zákazníky najít.
Parametry
Výrobce | Management Press mp Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Kategorie | Kariéra a ekonomika Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Jazyk | čeština Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Počet stran | 200 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Rok vydání | 2017 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Vazba | brožovaná Nahlásit Nahlásit chybu parametru |
Nahlásit chybu v informacích
Nahlásit chybu
Hodnocení
Přidání nového hodnocení