Hlavní obsah stránky
Zlaté časy české reklamy: Pavla Vošahlíková
Přidat první hodnocení
Nahlásit
Nahlásit chybu
Čeština, počet stran 230, rok vydání 1999, pevná / vázanáV publikaci o originálním světě české reklamy před první světovou válkou autorka popisuje na pozadí celkové "modernizace" české společnosti po pádu Bachova absolutismu (1859) vítězné tažení reklamy světem spotřeby a výroby. Publikace o originálním světě české reklamy před první světovou válkou.
Doporučené nabídky
Nabídky dle ceny
Podobné výrobky
Všechny podobnéInformace
Popis
V publikaci o originálním světě české reklamy před první světovou válkou autorka popisuje na pozadí celkové "modernizace" české společnosti po pádu Bachova absolutismu (1859) vítězné tažení reklamy světem spotřeby a výroby. Publikace o originálním světě české reklamy před první světovou válkou. Na pozadí celkové modernizace české společnosti po pádu Bachova absolutismu autorka popisuje vítězné tažení reklamy veřejným životem. Popisuje postupnou proměnu…
Parametry
Výrobce | Karolinum Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Kategorie | Umění Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Jazyk | čeština Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Počet stran | 230 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Rok vydání | 1999 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Vazba | pevná / vázaná Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Produktové číslo | 80-7184-715-1 Nahlásit Nahlásit chybu parametru |
Nahlásit chybu v informacích
Nahlásit chybu
Hodnocení
Přidání nového hodnocení