Hlavní obsah stránky
Žlutá kniha budování značky - Michal Pastier (2024, brožovaná)
Přidat první hodnocení
Nahlásit
Nahlásit chybu
Čeština, počet stran 608, rok vydání 2024, brožovanáKonečně kniha, která spojuje brand building a efektivní podnikání v jeden celek a pomocí dvanácti principů odpovídá na zásadní otázku současnosti: "Jak zaujmout a prodávat ve světě chaosu a sekundové pozornosti?" Kniha pro všechny, kteří přemýšlejí o vybudování nové značky, transformování existující firmy, produktu nebo sebe sama. Krok za krokem a bez bullshitu.
Doporučené nabídky
Nabídky dle ceny
Podobné výrobky
Všechny podobnéInformace
Popis
Konečně kniha, která spojuje brand building a efektivní podnikání v jeden celek a pomocí dvanácti principů odpovídá na zásadní otázku současnosti: "Jak zaujmout a prodávat ve světě chaosu a sekundové pozornosti?" Kniha pro všechny, kteří přemýšlejí o vybudování nové značky, transformování existující firmy, produktu nebo sebe sama. Krok za krokem a bez bullshitu. …
Parametry
Výrobce | Nakladatelství Barecz & Conrad Books Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Kategorie | Kariéra a ekonomika Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Jazyk | čeština Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Počet stran | 608 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Rok vydání | 2024 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Vazba | brožovaná Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Produktové číslo | 978-80-908768-6-6 Nahlásit Nahlásit chybu parametru |
Nahlásit chybu v informacích
Nahlásit chybu
Hodnocení
Přidání nového hodnocení