Nic
JMBonline.cz
94 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Dobrý výrobek
Dobrý den Karle, děkujeme Vám za Vaše pozitivní hodnocení a usmívavého smajlíka na Zboží.cz! Moc nás těší, že jste byl spokojen s naším produktem JMB EXTREME FIX montážní lepidlo. Je skvělé vědět, že jste našel výrobek, který splnil Vaše očekávání. Vaše spokojenost je pro nás prioritou a velmi si vážíme, že jste si pro svůj nákup vybral právě náš e-shop. Pokud budete mít v budoucnu další projekty nebo potřebujete poradit s výběrem, neváhejte se na nás obrátit - jsme tu pro Vás a rádi Vám pomůžeme. Těšíme se na Vaše další objednávky a přejeme Vám mnoho úspěchů s Vašimi projekty! S pozdravem, Michal, zákaznický servis JMBonline.cz P.S.: Nezapomeňte sledovat naše akční nabídky - pravidelně připravujeme zajímavé slevy na oblíbené produkty, včetně malířských barev a dalších stavebních materiálů!
Rychlé dodání
Dobrý den Libuše, děkujeme Vám za Vaše milé hodnocení a usmívavého smajlíka na Zboží.cz! Velice nás těší, že jste byla s rychlostí našeho doručení spokojena. Vždy se snažíme, aby naše služby splnily očekávání zákazníků a je skvělé vědět, že se nám to u Vaší objednávky podařilo. Pokud budete mít v budoucnu jakékoli další potřeby nebo dotazy, jsme tu pro Vás a rádi Vám pomůžeme. Těšíme se na Vaše další návštěvy a přejeme Vám mnoho úspěchů s Vašimi projekty! S přáním hezkého dne, Michal, zákaznický servis JMBonline.cz P.S.: Nezapomeňte sledovat naše akční nabídky - pravidelně připravujeme zajímavé slevy na oblíbené produkty, včetně malířských barev a dalších stavebních materiálů!
Rychlost
Nic
Dobrý den Evo, děkujeme Vám za skvělé hodnocení a usmívavého smajlíka na Zboží.cz! Moc si vážíme toho, že jste si pro svůj nákup JOHNSTONE'S Classic Matt Woodstain tenkovrstvé lazury na dřevo vybrala právě náš e-shop a že jste byla spokojena s rychlostí našeho doručení. Vaše spokojenost je pro nás nesmírně důležitá, a proto se vždy snažíme zajistit, aby vše proběhlo hladce a rychle. Pokud budete mít v budoucnu jakékoli další projekty nebo dotazy, neváhejte se na nás obrátit - jsme tu pro Vás a rádi Vám pomůžeme s čímkoli, co budete potřebovat. Těšíme se na Vaše další nákupy a přejeme Vám mnoho úspěchů s Vašimi projekty! S pozdravem, Michal, zákaznický servis JMBonline.cz P.S.: Nezapomeňte sledovat naše akční nabídky - pravidelně připravujeme zajímavé slevy na oblíbené produkty, včetně malířských barev a dalších stavebních materiálů!
Vše ok
Nic
Vážený zákazníku, děkujeme Vám za skvělé hodnocení a usmívavého smajlíka na Zboží.cz! Moc nás těší, že jste byl s nákupem JMB montážní polyuretanové pěny spokojen a že u Vás vše proběhlo hladce. Vaše spokojenost je pro nás prioritou a je skvělé vědět, že jsme naplnili Vaše očekávání. Pokud budete mít v budoucnu další projekty nebo potřebujete poradit s výběrem, jsme tu vždy pro Vás a rádi Vám pomůžeme. Těšíme se na Vaše další nákupy a přejeme Vám úspěšné dokončení všech Vašich stavebních plánů! S pozdravem, Michal, zákaznický servis JMBonline.cz P.S.: Nezapomeňte sledovat naše akční nabídky - pravidelně připravujeme zajímavé slevy na oblíbené produkty, včetně malířských barev a dalších stavebních materiálů!
Kvalita balení.
Dobrý den Aleši, děkujeme Vám za skvělou recenzi a za to, že jste se rozhodl vyzkoušet náš e-shop JMBonline.cz! Velmi si vážíme Vašeho pozitivního hodnocení na platformě Zboží.cz a jsme rádi, že jste ocenil kvalitu balení. Vždy se snažíme, aby každý produkt dorazil k našim zákazníkům v perfektním stavu, a Vaše spokojenost s balením je pro nás tím nejlepším potvrzením, že svou práci děláme správně. Pokud budete v budoucnu potřebovat další produkty nebo budete mít jakýkoliv dotaz, neváhejte se na nás obrátit. Jsme tu pro Vás a rádi Vám pomůžeme s čímkoliv, co budete potřebovat. Těšíme se na Vaše další nákupy a doufáme, že Vám budeme moci opět poskytnout stejně skvělý servis. S pozdravem a přáním krásného dne, Michal, zákaznický servis JMBonline.cz
Rychlost
Nic
Dobrý den, děkujeme Vám za Vaši pozitivní recenzi a za to, že jste si našel čas podělit se o svou zkušenost s nákupem u nás na JMBonline.cz. Vaše ocenění naší rychlosti nás velmi těší! Jsme rádi, že jsme mohli splnit Vaše očekávání a že Vám byl TYTAN Specializovaný pokrývačský tmel doručen rychle a bez problémů. Rychlost a spolehlivost jsou pro nás klíčové hodnoty, a je skvělé vidět, že jste s nimi byl spokojen. Pokud budete v budoucnu potřebovat další stavební materiály nebo odbornou radu, jsme tu pro Vás. Těšíme se na Váš další nákup a doufáme, že Vám budeme moci opět poskytnout stejně rychlý a spolehlivý servis. Ještě jednou děkujeme za Vaši důvěru a těšíme se na další spolupráci! S pozdravem a přáním krásného dne, Michal, zákaznický servis JMBonline.cz
Rychle dodání.
Dobrý den Martin, srdečně Vám děkujeme za Vaše pozitivní hodnocení našeho e-shopu JMBonline.cz na platformě Zboží.cz. Vaše zpětná vazba "Rychlé dodání" nás nesmírně těší a jsme rádi, že jsme splnili Vaše očekávání. Velice si vážíme, že jste ocenili rychlost našeho dodání. V JMBonline.cz se vždy snažíme, aby naši zákazníci dostali své objednávky co nejdříve, protože víme, jak důležitá je promptnost při realizaci Vašich projektů. Jsme rádi, že jste si u nás zakoupili PRIMALEX LAZURA silnovrstvou na dřevo. Tento produkt je vynikající volbou pro ochranu a zkrášlení dřevěných povrchů. Doufáme, že s výsledkem budete maximálně spokojený a lazura splní všechna Vaše očekávání. Pokud byste v budoucnu potřebovali jakoukoliv radu ohledně použití zakoupené lazury nebo měli zájem o další stavební materiály, náš tým je Vám vždy k dispozici. Rádi Vám poradíme a pomůžeme s výběrem těch nejvhodnějších produktů pro Vaše projekty. Ještě jednou Vám děkujeme za Vaši důvěru a pozitivní hodnocení. Těšíme se na Vaši další návštěvu na JMBonline.cz a věříme, že i nadále budeme moci přispívat k úspěchu Vašich stavebních záměrů. S přáním mnoha úspěšných realizací, Michal, zákaznický servis JMBonline.cz P.S.: Nezapomeňte sledovat naše akční nabídky - pravidelně připravujeme zajímavé slevy na oblíbené produkty, včetně lazur a barev na dřevo!
Dobrá cena,přehledný shop
Dobrý den Vážená zákaznice, velmi Vám děkujeme za pozitivní hodnocení a milého smajlíka na Zboží.cz! Jsme nadšení, že jste byla spokojená s našimi cenami a přehledností našeho e-shopu JMBonline.cz. Vaše spokojenost je pro nás prioritou a motivuje nás neustále se zlepšovat. Rádi slyšíme, že jste u nás našla přesně to, co jste hledala, a že Vám naše ceny a uživatelsky přívětivý design e-shopu udělaly radost. Naším cílem je poskytovat nejen kvalitní produkty, ale také skvělý zážitek z nakupování. Pokud budete mít v budoucnu jakékoli další dotazy nebo požadavky, neváhejte nás kontaktovat. Jsme tu pro Vás a vždy připraveni pomoci! Děkujeme za Vaši důvěru a těšíme se na Vaše další objednávky! S pozdravem a přáním krásného dne, Michal, zákaznický servis JMBonline.cz
doprava, kterou používáte (FOFR) neplní inzerované termíny!
Dobrý den Milane, děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu a za čas, který jste věnoval hodnocení našeho e-shopu JMBonline.cz. Velmi si ceníme Vašeho názoru, včetně kritických připomínek, protože nám pomáhají zlepšovat naše služby. Omlouváme se za nepříjemnosti spojené s doručením Vaší zásilky a za nesrovnalosti v komunikaci ohledně dodacích lhůt. Chápeme Vaši nespokojenost a rádi bychom situaci vysvětlili. Jak jsme uvedli v naší předchozí emailové komunikaci, naše standardní proces zahrnuje odeslání do 48 hodin od přijetí objednávky (v pracovních dnech) a následně má přepravce dalších 48 hodin na doručení. V případě Vaší objednávky, která byla zadána ve čtvrtek večer, balík byl připraven v pondělí a v ten stejný den si ho přepravce převzal. Uznáváme, že naše komunikace ohledně dodacích lhůt mohla být jasnější a přesnější. Chtěli bychom Vás ujistit, že děláme vše pro to, abychom zajistili co nejrychlejší dodání všech objednávek. Zároveň prověřujeme možnosti, jak zlepšit spolupráci s našimi přepravci a zajistit přesnější sledování zásilek. Ještě jednou se omlouváme za způsobené nepříjemnosti a děkujeme za Vaši trpělivost. Vaše zpětná vazba je pro nás velmi cenná a pomůže nám zlepšit naše služby pro všechny zákazníky. Pokud máte jakékoli další otázky nebo připomínky, prosím, neváhejte nás kontaktovat. Jsme tu pro Vás. S pozdravem a přáním příjemného dne, Michal, zákaznický servis JMBonline.cz
Hlavně ceny
Dobrý den Miroslave, srdečně Vám děkujeme za Vaše pozitivní hodnocení našeho e-shopu JMBonline.cz na platformě Zbozi.cz. Jsme opravdu potěšeni, že oceňujete naše prodejní ceny. V JMBonline.cz se snažíme nabízet našim zákazníkům kvalitní zboží za co nejpříznivější ceny. Vaše spokojenost s cenovou politikou našeho e-shopu je pro nás potvrzením, že se nám daří tento cíl naplňovat. Velmi si vážíme Vaší důvěry a Vašeho pozitivního hodnocení. Je pro nás motivací i nadále udržovat konkurenceschopné ceny a zároveň poskytovat kvalitní služby. Děkujeme, že jste si pro svůj nákup vybral právě náš e-shop. Doufáme, že i Vaše případné budoucí nákupy u nás budou stejně uspokojivé. Těšíme se na Vaši další návštěvu. Pokud byste kdykoliv potřeboval naši pomoc nebo měl jakékoliv dotazy, jsme Vám plně k dispozici. S pozdravem a přáním příjemného dne, Michal, zákaznický servis JMBonline.cz
Rychlost dodání
Nenapsali,že předávají balik. Přišel akorat mail od přepravce.
Dobrý den Romane, srdečně Vám děkujeme za Vaše pozitivní hodnocení našeho e-shopu JMBonline.cz na platformě zbozi.cz. Jsme rádi, že jste byl spokojen s rychlostí dodání Vaší objednávky. Velmi si ceníme Vaší zpětné vazby, včetně kritické připomínky ohledně komunikace o předání balíku. Rádi bychom Vás ujistili, že e-mail o předání balíku přepravci byl z naší strany odeslán. Je možné, že došlo k nějakému technickému problému při doručování tohoto e-mailu. Za tuto nepříjemnost se omlouváme a budeme prověřovat, proč k tomu mohlo dojít. Vaše připomínka je pro nás cenná, protože nám pomáhá zlepšovat naše služby. Ujišťujeme Vás, že se budeme snažit zajistit, aby v budoucnu všichni zákazníci dostávali včas všechny potřebné informace o stavu jejich objednávky. Ještě jednou děkujeme za Vaši důvěru a za to, že jste si vybral náš e-shop. Vážíme si Vašeho názoru a doufáme, že i přes tuto menší komplikaci budete s našimi službami spokojeni i nadále. Pokud byste měl jakékoliv další dotazy nebo připomínky, jsme Vám plně k dispozici. S pozdravem a přáním příjemného dne, Michal, zákaznický servis JMBonline.cz
Cena rychlost
Nic
Dobrý den Ivane, srdečně Vám děkujeme za Vaše pozitivní hodnocení našeho e-shopu JMBonline.cz na platformě zbozi.cz. Jsme opravdu potěšeni, že jste byl spokojen jak s cenou, tak s rychlostí našich služeb. V JMBonline.cz se neustále snažíme nabízet našim zákazníkům atraktivní ceny a zároveň zajistit co nejrychlejší vyřízení objednávek. Vaše pochvala nám potvrzuje, že se nám daří tyto cíle naplňovat, což nás velmi těší. Skutečnost, že jste nenašel nic ke kritice, je pro nás velkým komplimentem. Přesto se budeme i nadále snažit naše služby vylepšovat, abychom i v budoucnu mohli poskytovat stejně kvalitní, ne-li lepší, zákaznický zážitek. Velmi si vážíme Vaší důvěry a Vašeho pozitivního hodnocení. Je pro nás motivací k další práci a neustálému zlepšování našich služeb. Děkujeme, že jste si pro svůj nákup vybral právě náš e-shop. Těšíme se na Vaši případnou další návštěvu a doufáme, že i Vaše budoucí zkušenosti s námi budou stejně pozitivní. Pokud byste kdykoliv potřeboval naši pomoc nebo měl jakékoliv dotazy, jsme Vám plně k dispozici. S pozdravem a přáním příjemného dne, Michal, zákaznický servis JMBonline.cz
rychlost a perfektní jednání
Dobrý den Vratislave, velmi děkujeme za Vaše pozitivní hodnocení a milá slova na náš e-shop JMBonline.cz. Jsme rádi, že jste byl spokojen s rychlostí a naším perfektním jednáním. Vaše spokojenost je pro nás prioritou a motivuje nás k tomu, abychom i nadále poskytovali nejlepší zákaznický servis v oblasti stavebních materiálů, potřeb pro domácnost a zahradu. Pokud budete mít jakékoli další dotazy nebo požadavky, neváhejte nás kontaktovat. Jsme tu pro Vás a vždy se budeme snažit vyhovět Vašim potřebám co nejlépe. Děkujeme za Vaši důvěru a těšíme se na Vaše další objednávky. S přátelským pozdravem Michal, zákaznický servis JMBonline.cz
Přehledný e-shop, rychlost dodání, komunikace
Dobrý den pane Bachane, srdečně Vám děkujeme za Váš nákup v našem e-shopu JMBonline.cz a za Vaše pozitivní hodnocení na platformě Zboží.cz. Velmi si vážíme Vaší zpětné vazby. Jsme potěšeni, že jste ocenil přehlednost našeho e-shopu, rychlost dodání a komunikaci. Tyto aspekty považujeme za klíčové pro spokojenost našich zákazníků, a Vaše hodnocení nás utvrzuje v tom, že jdeme správným směrem. Snažíme se neustále zlepšovat uživatelskou zkušenost na našem webu, optimalizovat procesy dodání a udržovat efektivní komunikaci. Vaše pozitivní zkušenost nás motivuje k dalšímu zdokonalování našich služeb. Doufáme, že zboží, které jste u nás zakoupil, splní Vaše očekávání a budeme rádi, když nás v budoucnu opět navštívíte. Vážíme si Vaší důvěry a jsme tu pro Vás, kdybyste potřeboval jakoukoli další pomoc nebo měl dotazy. Ještě jednou Vám děkujeme za Váš nákup a cennou zpětnou vazbu. Přejeme Vám příjemný den. S přátelským pozdravem Michal, zákaznický servis JMBonline.cz
Jsem spokojena, dodání rychle a bez problémů.
Dobrý den Evo, srdečně Vám děkujeme za Váš nákup v našem e-shopu JMBonline.cz a za Vaše pozitivní hodnocení na platformě Zboží.cz. Velmi si vážíme Vaší zpětné vazby. Jsme rádi, že jste s naším e-shopem spokojená a že dodání proběhlo rychle a bez problémů. Snažíme se, aby celý proces nákupu byl pro naše zákazníky co nejplynulejší a nejefektivnější, a Vaše hodnocení potvrzuje, že se nám to daří. Vaše spokojenost je pro nás tou nejlepší odměnou a motivací k dalšímu zlepšování našich služeb. Doufáme, že zboží, které jste u nás zakoupila, splní Vaše očekávání a bude Vám dobře sloužit. Vážíme si Vaší důvěry a těšíme se, že Vás mezi našimi spokojenými zákazníky přivítáme i v budoucnu. Pokud byste kdykoli potřebovala naši pomoc nebo měla jakékoli dotazy, neváhejte se na nás obrátit. Ještě jednou Vám děkujeme za Váš nákup a pozitivní hodnocení. Přejeme Vám příjemný den. S přátelským pozdravem Michal, zákaznický servis JMBonline.cz
komunikace obchodu, uváděná dodací lhůta absolutně neodpovídá
Dobrý den Vážený zákazníku, v první řadě bychom Vám chtěli upřímně poděkovat za Vaši zpětnou vazbu a za čas, který jste věnoval sdílení Vaší zkušenosti s nákupem v našem e-shopu JMBonline.cz. Vaše spokojenost je pro nás velmi důležitá a jsme zklamáni, že jsme nesplnili vaše očekávání. U všech produktů máme poznámku "Skladem, odeslání do 48 hod.", protože i když máme všechny produkty skladem, množství objednávek a objednání paletového dopravce RABEN se může posunout o 1 den. Když jste si objednal zboží 9. července, my jsme měli zboží připravené 10. července, bohužel dopravce si vaši paletu odvezl až 11. července (to je přesně zmíněná informace odeslání do 48 hod, kterou jsme naplnili), a proto vám byla objednávka doručena až 15. července. Chápeme, že informace ohledně doručení mohou být matoucí a omlouváme se, pokud naše komunikace nebyla dostatečně jasná. Snažíme se co nejpřesněji informovat naše zákazníky, ale uvědomujeme si, že vždy je co zlepšovat. Co se týče dopravy, naše ceny se snažíme udržovat co nejnižší, ale bohužel nemáme plnou kontrolu nad dodacími termíny přepravců. Vaše zpětná vazba nám pomůže lépe komunikovat tyto detaily našim zákazníkům. Děkujeme za upozornění na problémy v komunikaci. Budeme pracovat na zlepšení naší zákaznické podpory, aby byla vstřícnější a jasnější. Omlouváme se ještě jednou za způsobené nepříjemnosti a děkujeme za vaši trpělivost. Pokud budete mít další dotazy nebo potřebujete další pomoc, neváhejte nás kontaktovat. Doufáme, že nám dáte v budoucnu šanci napravit Váš dojem z našich služeb. S přátelským pozdravem a přáním příjemného dne, Michal, zákaznický servis JMBonline.cz
Rychlost i cenu....ok
Dobrý den Pavle, srdečně Vám děkujeme za Váš nákup v našem e-shopu JMBonline.cz a za Vaše pozitivní hodnocení na platformě Zboží.cz. Velmi si vážíme Vaší zpětné vazby. Jsme rádi, že jste ocenil jak rychlost našich služeb, tak i cenu zboží. Snažíme se nabízet našim zákazníkům optimální kombinaci kvality, rychlosti a konkurenceschopných cen, a Vaše hodnocení potvrzuje, že se nám to daří. Vaše spokojenost je pro nás klíčová a motivuje nás k dalšímu zlepšování našich služeb. Doufáme, že zboží, které jste u nás zakoupil, splní Vaše očekávání a bude Vám dobře sloužit. Vážíme si Vaší důvěry a těšíme se, že Vás mezi našimi spokojenými zákazníky přivítáme i v budoucnu. Pokud byste kdykoli potřeboval naši pomoc nebo měl jakékoli dotazy, neváhejte se na nás obrátit. Ještě jednou Vám děkujeme za Váš nákup a pozitivní hodnocení. Přejeme Vám příjemný den. S pozdravem, Michal, zákaznický servis JMBonline.cz
Rychlost a komunikaci.
Balení, plechovky byly uloženy volně na paletě a omolane strečovou fólií. Při přepravě se igelit protrhnul a plechovka vypadla. Lepší by bylo použít pevný karton.
Dobrý den Ladislave, srdečně Vám děkujeme za Váš nákup lazur a olejů značky Balakryl v našem e-shopu JMBonline.cz a za Vaše hodnocení na platformě Zboží.cz. Velmi si vážíme Vašeho plného pozitívního hodnocení a Vaší zpětné vazby. Jsme rádi, že jste byl spokojen s rychlostí vyřízení objednávky a naší komunikací. Toto jsou oblasti, na které klademe velký důraz, a těší nás, že to oceňujete. Co se týče balení zboží, velmi Vám děkujeme za Vaši cennou připomínku. Mrzí nás, že došlo k poškození obalu během přepravy a že jedna plechovka vypadla. Vaši zpětnou vazbu bereme velmi vážně a již jsme zahájili kroky k vylepšení našeho balicího procesu v případě paletové zásilky, abychom zajistili bezpečnější přepravu, zejména u větších objednávek, jako byla ta Vaše. Ještě jednou Vám děkujeme za Vaši důvěru a konstruktivní zpětnou vazbu. Pomáhá nám to zlepšovat naše služby. Doufáme, že i přes tuto nepříjemnost budete s našimi produkty spokojený a že Vás mezi našimi zákazníky přivítáme i v budúcnosti. Pokud byste měl jakékoli další připomínky nebo potřeboval pomoc, neváhejte se na nás obrátit. S přátelským pozdravem Michal, zákaznický servis JMBonline.cz
Do teď nemám barvu
Dobrý den Vážená zákaznice, děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu na platformě zbozi.cz. Velice nás mrzí, že jste měla negativní zkušenost s doručením Vaší objednávky. Rádi bychom Vás informovali, že Vaši objednávku, kterou jste zadala v pátek 21.6., jsme zpracovali co nejrychleji a již v pondělí 24.6. ráno jsme balík předali Zásilkovně. Bohužel, následné zpoždění a odklady doručení do Z-Boxu byly mimo naši kontrolu. Chápeme Vaše zklamání a frustraci z opakovaného odkladu doručení. Upřímně nás mrzí, že tato situace vedla ke zrušení Vaší objednávky. Momentálně jsme v kontaktu se Zásilkovnou a čekáme na výsledky šetření této situace. Rádi bychom Vás ujistili, že děláme vše pro to, abychom podobným situacím v budoucnu předešli. Vaše spokojenost je pro nás prioritou a tato zkušenost nám pomůže zlepšit naše služby. Pokud byste měla zájem objednat si zboží znovu, neváhajte nás kontaktovat, rádi Vám nabídneme určitou kompenzaci za způsobené nepříjemnosti. Ještě jednou se omlouváme za vzniklé potíže a děkujeme za Vaši trpělivost. Pokud máte jakékoli další otázky nebo připomínky, neváhejte nás kontaktovat. S přátelským pozdravem Michal, zákaznický servis JMBonline.cz
Rychlost