Babyplace
68 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Cena, rychlost…doporučuji.
Rychle dodání.
Nejlepší obchod velký výběr prodavačky úplně suprovny
Rychle dodání Přehlednost e-shopu Nízké ceny Široký výběr
Položky, které měly být skladem do 5 dní nebyly dodány ještě ani po více jak měsíci
Den sehr schnellen und kompetenten Service
The wheels are not compatible for Cybex Priam.
Rychlost dodání
Nic
Rychlost dodání Dobrá komunikace obchodu Pěkné zboží
rychlost, komunikace
Rychlost, kvalitu
Výborná komunika Profesionální chování Aktivní a ochotný přístup Rychlé doručení
Vůbec nic, vše bylo vynikající
Vse v naprostém pořádku, rychlost doručení. Velmi doporučuji.
Lehký kočárek
Velký výběr zboží,dobré ceny,rychlost dodání.
Nic
Vše na 1, super obchod
Profesionální přístup, servis, zkušené poradenství kupovali jsme prakticky celou výbavičku
Zboží mi přišlo už po evidentním rozbalení,čekali jsme dlouho a při rozbalení zjistili,že odrážedlo nemá v balení šrouby!!!!Je k ničemu.Zatím nikdo nebere telefon a na maily nereaguje.
já byla s nákupem i reklamací spokojena, vždy vyšli vstříc, prodavající vždy ochotně poradily
nic
Zhruba před měsícem se nám stal docela velký problém. Kočárek Inglesina Aptica XT se nám “rozbil”, docela drahá sranda. Podvozek při rozkládání špatně zaskočil v kloubu a už nešel složit zpět. Hned ten den byl kočár v “ROZLOŽENÉM” stavu odvezen do BABYPLACE v Ostravě. Začal koloběh reklamace. Po dvou týdnech se nám ozvala paní X/Y, že kočár jsme rozbili my a že závada je mechanického původu a na tohle se reklamace nevztahuje, přitom do telefonu mé ženě řekla “že měli co dělat, aby ten kočár vůbec složili a poslali na reklamaci”. Žena obratem kontaktovala D.A.S.ku. Během komunikace s D.A.S se opět ozvala paní X/Y, že nám teda vyjdou vstříc a že nám prodají podvozek s 50% slevou takže nějakých 3500,-… Vše se komunikovalo s D.A.S. Minulý pátek, nám opět volala paní X/Y a sdělila nám že si máme podvozek kočáru vyzvednout jinak nám bude naskakovat penále za uskladnění. V ten den tam probíhal veletrh a byl tam obchodní zástupce INGLESINY. I tento pán začal figurovat v teto nešťastné situaci a nabídl se, že kočárek odveze do střediska a podívají se na něj. Než ho odvezl tak nám volal, že mu bylo řečeno, že jsme na ten kočár něco hodili nebo jsme ho něčím zatížili. Má žena na to odpověděla slavnou větou paní X/Y “Ze měli co dělat ho složit”, no a z telefonu se ozvalo jenom dlouhé aaaaaaha. D.A.S. poradila, že pokud kočárek odvezou tak oprava bude na jejich náklady a máme si to nechat poslat písemně. Při tomhle paní X/Y prohlásila, že nic takového psát nebude… Ale po druhém emailu jsme se té slavné věty dočkali a kočár putoval do Brna. Dnes v Úterý 23.1.2024 nám přišel email, že kočárek je mechanicky poškozen naší vinou a bohužel reklamace nemůže být uznána. Zase s větou, ale že jsme BABYPLACE dáme vám 50% slevu na nový podvozek, 3500,-. S návrhem jsme opět nesouhlasili a pro kočár zajeli. Na prodejně jsem se ještě dotázal zda jim přijde normální skládat kočár který nejde složit, na tuhle větu mi bylo odpovězeno, že kočár vůbec neskládali, tak dobře proč mi teda paní X/Y tvrdila, že měli co dělat ho složit…? Bylo to velmi nepříjemné tato komunikace. Doma mi to nedalo a…. Kočárek je po 29 minutách a 6 šroubkách opraven. Funguje, ale díky součástky která byla vyskočená, trošku zadrhává a musíme si dávat pozor při rozkládání. Součástka tak s dovozem za 129,-. Součástka byla mírně poškozená, ale znovu připomínám FUNKČNÍ. A znovu mi to nedalo… 24.1.24 jsem zavolal do INGLESINY obchodnímu zástupci který nám kočár vezl do Brna na přezkoumání. S tímto pánem byla velmi příjemná komunikace. Postavil se k tomu, i když vůbec nemusel.Nabídl se že součástku pohledá a pošle. Dnes 25.1 součástka dorazila, namontováno a kočár nezadrhává, funguje.
Ochota, rychlost