Registrovaný uživatelpřed 8 dny
Zobrazit reakci obchodu Superzoo.cz
Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení s komentářem. Dle ověření celé situace na prodejně byly granule označeny, že jsou ve slevě z důvodu expirace. Jelikož tiskovou chybou nebylo datum expirace viditelné a tím pádem prokazatelné. Je pravdou, že pokud si zboží můžete na prodejně prohlédnout a víte tedy, co kupujete preferujeme v případě vrácení produktu výměnu za jiné zboží. Ovšem máte nárok samozřejmě i na vrácení hotovosti. Kolegům na prodejnu předáme zpětnou vazbu, aby se podobná nepříjemnost neopakovala. Dle poslední informace z prodejny jste nakonec vybrala jiné zboží. Děkujeme za pochopení. Přejeme hezký den. Za tým Super zoo, Anežka.
Dnes jsem si zakoupila granule ve slevě na prodejně ve Frýdlantě nad Ostravicí. V autě jsem si všimla, že na granulích není ani stopa po datumu výroby či expirace. Šla jsem granule vrátit. Paní vedoucí mi vysvětlila, že jsou čerstvé, že se asi nedopatřením datum ,,nějak,,!!! umazal, že jim už to takhle přišlo ze skladu. Chtěla jsem peníze zpět. Což mi vedoucí prodejny odmítla s tím, že pouze výměna za jiné zboží.Ani po mém naléhání, že další zboží nepotřebuji , mne s úsměvem odmítala. Mám v obchodě praxi a takové jednání je pro mne velmi nepříjemnou novinkou. Od tohoto obchodníka si nekoupím už nikdy NIC! V dnešní době mne opravdu dokáže šokovat styl obchodování typu: ,,Raději vejce hned, než ....,,..Vlastníme v rodině více mazlíčků a nápad nakupovat pro ně krmivo v kamenném obchodě a zejména tedy u této firmy, mne rychle přešla.